Heb dit ook al een paar keer gehad. Ik verstuur heel veel breekbare dingen en het gaat 95% van de tijd goed, maar soms komt er denk ik gewoon een hele zware doos op en dan gaat iets alsnog kapot. En als verkoper krijg ik nooit mijn geld terug. Terwijl soms niet eens alles kapot is maar bijvoorbeeld 1 van de 6 glazen. Eerst maakte ik foto’s en filmpjes van hoe ik het inpakte om te bewijzen dat het echt goed was ingepakt en daarmee heb ik het 1 keer teruggekregen. Maar de laatste 3 keer was dat ook niet meer genoeg ‘bewijs’ en zeggen ze gewoon dat ik het verkeerd heb ingepakt. Terwijl dat gewoon echt niet zo is. Echt naaiers bij vinted
Oh dus het ligt misschien niet aan die categorie? Echt niet fair van ze! Je kan dan ook niks doen tegen zo’n beslissing hè. Ik had het ook met een verloren pakket, was volgens Vinted ook opeens mijn schuld. Spullen kwijt, geld kwijt. Gelukkig gebeurt het weinig.
@Meow had ik idd aangeboden, maar dat hoefde niet van haar.
Nee heeft niks met de categorie te maken!
Mss mis ik wat maar waarom zou Vinted dat risico dan moeten dragen?
Je betaalt bij Vinted als koper een koperbescherming bij elke aankoop, die dit soort dingen vergoed. Dus er is een potje om dit soort dingen die echt buiten de schuld van de (ver)koper liggen te vergoeden.
En omdat ze bemiddelen tussen koper/verkoper en vervoerder en je dat zelf niet kan doen. En dat doen ze dus niet want ze ‘beoordelen’ dat het de schuld is van de verkoper wat ze vervolgens als argument gebruiken om geen contact met de vervoerder op te hoeven nemen. Dus je staat als verkoper helemaal buiten spel
Ik vind het zo jammer dat je niet op land kunt filteren. Tijdje terug voor het eerst een kledingstuk gekocht, uit Spanje. Zat er een dikke scheur in de mouw van de trui
. Kon ik het terugsturen naar Spanje… Daag duurzaam bezig proberen te zijn.
Ik heb zojuist precies hetzelfde gehad! Lijkt me scam idd, direct geblokkeerd.
Heeft iemand deze melding weleens gezien in Vinted (dpd)? Is het toen alsnog bezorgd zonder dat je een melding kreeg, of is dit gwn met andere woorden: het is kwijt 🫥
Ja, en is toen gewoon bezorgd. Het was denk ik een tijdelijke storing. De tracking deed het later weer.
Edit: weet niet of het met dpd was trouwens, maar de melding zag er wel zo uit.
Mijn DHL-pakket is bezorgd in een automaat, maar ik krijg geen afhaalcode. Ik blijf met die chatbot ook maar in hetzelfde rondje draaien, dan sturen ze me ‘direct’ een nieuwe code, die komt niet, dan verwijzen ze me naar vinted en die stuurt me weer naar DHL, maar daar kun je geen mens te spreken krijgen.
Iemand dit wel eens gehad? En kwam het dan weer goed? ![]()
Gisteravond iets verkocht op Vinted, krijg ik nu al een berichtje of ik het vandaag kan verzenden. Vind dat zo irritant. Was dus idd van plan het vandaag te versturen maar heb haast de neiging om er nu nog even mee te wachten ![]()
Oh gelukkig! Deze melding staat er al een paar dagen
Ik heb deze melding ook, maar moet mn pakket nog wegbrengen ![]()
Denk dat ie er momenteel standaard staat bij dpd
Ik heb dit wel eens gehad met DPD. Uiteindelijk ben ik er toen wel via de klantenservice van DPD achter gekomen. Zij hebben toen via een zendingsnummer mij telefonisch de afhaalcode gegeven. Via vinted kreeg ik ook geen reactie toen. Ik weet wel dat ik het een paar keer geprobeerd heb, omdat ik ook zo’n kastje naar de muur verhaal kreeg. Totdat ik iemand sprak die wist wat hij moest doen. Dus misschien toch nog bij DHL proberen?
Het is uiteindelijk gelukt door via de chatbot geen enkel detail te geven en alleen maar te zeggen dat je een medewerker wil spreken (zodra ik de T&T gaf kreeg ik direct weer een reactie ‘hier is eerder contact over geweest, ga naar vinted’). Toen werd ik gebeld en de jongen aan de lijn kon het uiteindelijk opnieuw verzenden naar een ander e-mailadres. Vanavond even kijken of het kluisje er ook echt mee open gaat ![]()
Ik denk dat het iets te maken had met het privaterelay-mailadres dat Apple voor je invult als je klikt op ‘e-mail verbergen’. Dat heb ik dus maar aangepast bij vinted voor een volgende keer.
Fijn dat het opgelost lijkt! Nu jij dit zegt zou het best kunnen dat deze Apple optie bij mij ook de reden is dat het verkeerd ging! Dank voor de tip, ik ga dit ook even aanpassen op vinted.
Ik verkocht een ongelezen boek, krijg ik als review dat het boek er goed uitziet. Ja lijkt me wel, anders adverteer ik 'm niet zo ![]()
Maar moet eerlijk toegeven, soms is het wel lastig categoriseren hoor. Maak tegenwoordig veel foto’s als het nodig is, dat is toch makkelijker.
Is er iets mis met die review?
Dat is prima toch, soms heb je ook niet zoveel te zeggen bij een review