Ja ik kan dit sinds een paar dagen ook niet meer! Super vervelend. Hoop echt dat die functie snel weer terug is.
Ik stopte vorige week donderdag een pakje in een Vinted-locker. Dus het label geprint, kluisje dicht,⊠maar toen ging het systeem vasthangen waardoor ik niet kon bevestigen dat het erin zit. Ik besloot het hierbij te laten, in de veronderstelling dat het pakje nog wel zou gescand worden bij het ophalen.
Maar als ik de tracking bekijk is er nog niets beweging in. Terwijl het ongetwijfeld toch al naar sorteercentra is gegaan. Komt dit nog goed? Kans is nihil?
Dit platform heeft me al veel gebracht, maar deze toestanden bezorgen me soms idioot veel stress.
Staat het in de link op vinted wel op verstuurd of alleen op code gecreëerd?
Trackingcode aangemaakt. Maar ook enkel omdat ik dit zelf aanklikte om de koper het gevoel te geven dat ik echt wel actie heb ondernomen. Voor de rest zit er helaas geen beweging in.
Ik vrees er vooral voor omdat ik na een week zou verwachten dat het érgens nog eens gescand zou zijn ![]()
Ik denk dat het er nog in ligt dan. Hij gaat waarschijnlijk niet open voor de bezorger, omdat niet duidelijk is dat er iets in zit. Is het een druk punt? Als er een nieuw pakket in komt zou het moeten worden opgemerkt maar anders kan het wel even duren. Weet niet of het dichtbij is en je nog weet welke locker het is? Dat je er een briefje op hangt. Hopelijk komt het goed ![]()
Ik weet dus nooit wat voor feedback ik achter moet laten voor de koper? De meesten hebben nooit op mijn berichten gereageerd ![]()
Je hoeft niet perse feedback voor kopers achter te laten
Ik doe dat alleen als ze mij positieve feedback geven. Als ze het tot een automatische review laten komen krijgen ze van mij niks ![]()
Jaa ik heb dus wel allemaal positieve feedback ontvangen. Maar ik heb iedereen een of twee persoonlijke berichtjes gestuurd en daarbij heel vaak geen enkele reactie gehad. Hoeft natuurlijk ook niet maar weet dan ook niet zo goed wat ik voor feedback ik moet achterlaten
Ohh ja ik doe altijd gewoon iets simpels dan. Meestal iets van âtopâ, âperfectâ of âfijne koperâ ofzo. Je kan ook nog alleen de
doen hahaha
Ik had 120 likes op een paar Nike sneakers maat 40 (dat ik geboost had) is het al de tweede maal dat iemand ze aankoopt en zegt : âsorry ik heb maat 44 en heb dit te laat gezienâ , daarna de bestelling annuleert en al mijn likes weg zijn op het artikel. Hoezo kijk je na de aankoop pas naar de maat?
Ik snap je hooer. Als de koper positieve feedback geeft dan geef ik het vaak gewoon terug. Meestal met iets generieks als âTop!â of âSuper!â of âBedankt!â.
Bijzonder hoe men op marktplaats toch op je gevoel wil inspelen. Van âik heb maar een kleine portemonnee, kan het gratis?â, naar hele levensverhalen.
Nee sorry, ik heb geen gevoel
Bij niet reageren zou ik gewoon niks doen want ik krijg als voornamelijk koper nooit feedback terwijl ik wel altijd voor de koper wat achterlaat. Wel onlangs feedback gekregen van iemand als verkoper ondanks ze nooit op mijn bericht had gereageerd? Ach ja, ik ben blij met het boek en de blouse maar toch.
Ik heb een keer zoiets naars meegemaakt op marktplaats dat ik jaren later nog steeds zoveel stress heb als iemand iets bij me thuis komt ophalen. Ook al is dit een persoon met bijna 100 vijf sterren reviews en er sowieso niks gaat gebeuren. Maar ja grote meubels kunnen nou eenmaal niet via vinted weg.
Ah zo rot. Kan er iemand bij je zijn misschien?
Ja gelukkig wel! Er is ook totaal geen onveilige situatie. Ik ben niet alleen, hij komt op een tijdstip dat meestal wel buren buiten zijn, hij heeft veel positieve reviews met een account wat lang bestaat, ik heb een camera aan de deur. Maar dat gevoel gaat waarschijnlijk nooit weg.
Ja lastig is dat als dat gevoel in je lichaam zit! Kan je hoofd 100x zeggen er is niks aan de hand, maar dat helpt dan amper of tijdelijk. Hoop dat je een goede ervaring hebt iig en je misschien een klein beetje veiliger kan voelen ![]()
Ik kan het in de app nog steeds niet maar als ik inlog via desktop kan het wel! Beetje omslachtig maar misschien heb je er iets aan.
Argh ik had wat gekocht op vintend. Mijn bod was geaccepteerd en degene heeft het gewoon niet verstuurd. Heel irritant.
Oh dankjewel heel chill, ga ik onder werktijd even mn gesprekjes verwijderen đ«¶