Marktplaats/Vinted #2

Ja ik geef dit zelf ook vaak als review. Zodat mensen weten dat je (advertentie)omschrijving betrouwbaar is en je goede artikelen levert.

5 likes

Ik heb zo’n hekel aan mensen die op dit bedrag (jajajaaja ik hoor de reacties van jullie nu al binnenkomen, ik zet inderdaad voor dit bedrag dingen te koop) nog gaan bieden dat ik standaard een kutreactie geef. Koopt ze het ook nog voor die prijs?? Waarom doe je in de eerste instantie dan ĂŒberhaupt een bod.

7 likes

Ik heb nu 2 keer achter elkaar iets verkocht waarbij de koper het niet komt ophalen. Zo irritant! Heb het eerste pakket wel al terug, maar het tweede pakket is ~ ergens. Waar precies is onduidelijk, want de track & trace updatet niet meer. Straks maar even bellen :upside_down_face:

1 like

Na bijna 170 beoordelingen is m’n 5-sterren streak gebroken door iemand die 3 sterren geeft met de tekst “Perfect” :sweat_smile:. Ik had het pakketje dezelfde dag verzonden en het product was nieuw, dus wil niet weten wat je bij diegene moet doen om een hoge beoordeling te krijgen :joy:.

3 likes

Ik zou vragen in een privébericht of ze verkeerd heeft geklikt omdat er perfect staat?

2 likes

Ik heb een oranje jurk op Vinted gezet maar bij de advertentie kan ik alleen de kleur wijnrood aanzetten. Echt super irritant, hij geeft geen andere opties. Vast ai die dan de foto “herkent”. Weet iemand of je dit uit kan zetten?

Ik heb een parfum ontvangen die halfleeg is en werd verkocht (wat verboden is). Een paar keer geprobeerd en het blijkt niks voor je te zijn okay, maar verkoop geen halflege fles zonder iets te zeggen. ze doet heel lame als ik een gesprek met haar aanga. Dus ik wil een probleem melden, maar ik moet dus kiezen en weet niet wat de beste optie is in dit geval?

Ik zou m terugsturen.

6 likes

Ja ik vind het dan altijd zo kut dat je meestal zelf de verzendkosten moet betalen. Maar heb eigenlijk geef ervaring met iets wat niet mag van Vinted, namelijk gebruikt parfum.

1 like

Meld het als beschadigd, dan hoef je dit niet aan te geven. Vinted zoekt het dan uit en zal je in dit geval wel in je gelijk stellen denk ik. Dan krijg je je geld terug.

1 like

Welke optie ik ook kies, ik kom niet onder bovenstaande scherm uit, dus ik móét kiezen, maar geen idee wat het slimst is in dit geval

1 like

Gedeeltelijk + houden en dan het parfum misschien hier in het parfumtopic aanbieden? Want bij geheel moet je op eigen kosten terugsturen die je dan vervolgens soms wel/niet terugkrijgt.

@Hihalarisch ik zie wel oranje als ik zoek maar mijn Vinted staat in het Engels want ik vond onder andere de Nederlandse kleurvertalingen maar vreemd. Misschien kan je oranje dan wel vinden?

Ja, heb korting gevraagd maar SUPRISE SUPRISE zij heeft nu aangeklikt dat ik het kan terugsturen op eigen kosten (5,95). Hallo, je verkoopt een illegaal artikel en ik probeer nu iemand van Vinted te pakken te krijgen maar dat gaat natuurlijk niet.

melden bij vinted, krijg je je geld terug

Het email legalapenstaartvintedpuntjouwland al geprobeerd in dat geval? Want de klantenservice is volgens mij gewoon AI.

1 like

Ah thanks, ga ik proberen!

1 like

Succes :slight_smile: de AI “klantenservice” is namelijk echt hopeloos.

1 like

Ja is allemaal AI inderdaad, heb al vaker gelezen dat mensen echt heel lang door moeten drammen om door een echt persoon gehoord te worden

Een paar jaar terug kon je nog met PayPal betalen en toen ik eens liet vallen dat ik het daar dan mee zou gaan oplossen kreeg ik pas respons van een persoon. Daarvoor: los het met de verkoper op! Die me al weken achtereen ghost maar wel online komt? Right.

Benieuwd hoe het nu gaat want uh, ik had een leuk shirtje met strepen gekocht krijg ik een gewone witte blouse toegestuurd. Probleem gemeld en we wachten af. Ik draag niet eens de maat die ze heeft opgestuurd :sweat_smile:

Vorig weekend heb ik 2 gratis bordspellen opgehaald bij een vrouw een paar straten verderop. Ik had zelfgebakken koekjes meegenomen en we hebben nog even staan kletsen. Zie ik nu dat ze me 3 sterren heeft gegeven. :joy:

5 likes