Ik had dit laatst en toen had ik een berichtje gestuurd of ze nog in de gelegenheid was om het te sturen en toen zat het volgende dag op de post. Denk dat ze het even was vergeten.
Had dit laatst ook. Nadrukkelijk nog gevraagd of ze het artikel nog had omdat het een hele oude advertentie was. Ze had het nog en dus kon het kopen. Natuurlijk niet verstuurd.
Ik heb een nieuwe waterkoker erop gezet voor 3 euro en dat ding gaat volgens mij helemaal viral. Heb mega veel likes en wordt super vaak bekeken maar uiteraard koopt niemand het ![]()
Haha soms heb je idd spullen met 200 likes maar 0 biedingen
Ja dit is zo irritant, ik had ook een boek te koop staan. 30 likes, koopt iemand dat boek terwijl zowel in de omschrijving als op mijn profiel staat dat ik niet met mondial relay kan verzenden, ja hoor een of andere Portugees koos natuurlijk alsnog daarvoor. Nu ook alles kwijt ![]()
Ik heb net een item online gezet voor een hele goede prijs, omdat ik er vanaf wil. Nu heb ik binnen 5 minuten bizar veel biedingen en berichten gekregen, maar ook iemand die het direct heeft gekocht.
Nu zitten er meerdere mensen in m’n chat die boos zijn omdat het item verkocht is😅 wtf, had het zelf gewoon direct gekocht als je nu zoo teleurgesteld of verdrietig bent.
Misschien vinden mensen drie euro verdacht? Waarom breng je m niet naar de kringloop🥲
Benieuwd wat het was haha
Hahaha. Een tennisjurk van Maria Sharapova
Die zijn idd erg populair op Vinted, maar ook best prijzig en ik had hem voor €20 erop gezet.
Edit: het gaat maar door😅 mensen met zielige verhalen. En mensen die nog overbieden.
Ik vind Vinted wel echt de Duolingo onder de verkoopapps. Ik koop in wisselende periodes wat boeken, en wil ook echt eens mijn eigen stapel opruimen (en mss wat kleding/ schoenen), maar nooit zin in.
En dan krijg je eens in de zoveel tijd zo een mailtje met ‘Verkoop ook eens wat. Nu x korting voor de eerste koper blablabla’, hahaha.
Waarom zo verwoord.
Ik zou toch eens willen dat ik op Vinted zou kunnen kopen uit de catalogi van Scandinavië en de Nordics. De Polen hebben maar mazzel dat ze op aangesloten zijn op West Europa, de Baltics en Scandinavië.
Wow, heeft Polen zo’n bereik ja? Damn dat is wel nice. Zou tof zijn als wij ook direct zouden kunnen shoppen uit heel de EU. Want om afstand hoef je het niet te doen want laatst las ik ook dat de VS en AUS zijn aangesloten.
Ik vind het aanbod eerlijk gezegd maar matig haha. Amar hangt er natuurlijk erg af waar je naar op zoek bent!
Naast stijl vind ik ook vergelijkbare lichaamsbouw en klimaat (ok kouder) meer overeenkomen dan Spanje Frankrijk en Portugal.
Ik ben lang en stevig en heb een keer een broek met lengtemaat 30 als normale standaard maat opgestuurd gekregen en maat xl is in Franse maten ook vaak maat 40 ofzo.
En qua kinderkledingstijl is de zuid Europese stijl ook niet helemaal mijn ding, veel ‘nette’ pakjes voor kinderen met overhemden en nette broeken (Italië). Italianen hebben ook een bodywarmerfetish. Of heel erg verwassen en de hoofdprijs willen hebben (Frankrijk).
Ben blij dat Duitsland erbij is gekomen, absoluut geen stijlvol imago, maar met zoeken op merk kom je een heel eind. Ook qua kinderkleding vaak niet mijn ding, maar soms kom je wat leuks tegen. Enige wat ik irritant vind zijn die 1000 disclaimers van die Duitsers, maar ook dat lijkt langzaam af te nemen. Ze lijken te snappen dat ze inmiddels op een Europees platform zitten en dat dat anders werkt dan het vorige platform waar het lijkt alsof ze massaal gescamd zijn.
chill dat amerikanen niet op onze markten kunnen ook. zij lijken me echt irritant met domme vragen over inches enzo dus lekker voor ze
zou ik sowieso wel gek vinden als we zo ver zouden gaan verzenden. Iig met hoe vinted nu gebruikt wordt.
Wat bizar dan al die pakketjes tussen uk en usa… Ik zoek altijd vrij specifiek dus minder bezig met welk land. Als het uit nl komt of ergens dichtbij in be of de ben ik wel sneller geneigd om het te kopen.
Australië zit nu ook bij de UK en USA! Zo onhandig met 3x andere maten en inderdaad zo ver om te verzenden
UK en AUS hanteren grotendeels wel dezelfde maten maar doe eerder AUS en NZ denk ik dan maar denk dat bij de laatste nog geen Vinted bestaat.
En damn Polen, die hebben dan wel een bereik ja. Damn. Dank je voor het delen!