Ik zou verhaal gaan halen
Ze vond het te gezellig
past niet bij marktplaats
Misschien vond ze de koekjes vies
Ze heeft me volledig terugbetaald (mag het houden dus I guess?) en sorry gezegd met dat ze pakjes had verwisseld. Diegene die dan mijn shirt zou krijgen reageert zogezegd niet maar zou het pakket niet ophalen huh? Raar verhaal dit. Zou dan eerder zeggen wie het dan wel krijgt en dat we zo toch met elkaar onderling het juiste shirt krijgen van elkaar mocht het waar zijn. Probeer maar voordeel van de twijfel te geven gezien haar vele reviews en allemaal 5 sterren maar toch… ![]()
@Sok Hahaha waaaat? Dat is zo vreemd. Maar goed, soms hoor ik ook van 1 is slecht, 3 is goed, en 5 uitstekend. Toch was op school 5,5 een hele andere voldoende dan 7 en hoger?
Ik heb een badpak verkocht via vinted aan een Belgische meid. Heeft ze hem opgehaald, zegt ze dat alles goed is maar dat het een cadeau is voor haar moeder en of ze hem mag terugsturen als hij niet past. Ze wilde zelf wel de verzendkosten betalen. Ehm, nee? Dat is toch raar? Ik ben geen winkel… Heb dat ook gezegd, maar ze heeft er niet op gereageerd. Keurt hem nu ook niet goed dus moet de volle tijd wachten op de uitbetaling ![]()
Misschien is dat het? Of misschien wilde ze er toch geld voor? Even goede vrienden, maar zet er dan gewoon een vraagprijs bij.
@Kauai Haha stel je voor, verbeterpunten: lekkere koekjes meenemen.
Daarbij mag je bij veel winkels niet eens zwemkleding retourneren dus uhhhh…
@Sok Ik zou wel oprecht benieuwd zijn. Soms laten mensen helemaal geen review achter ondanks wel gewoon positief contact. Ach ja… beter dan 1 ster die je kan krijgen als je toch gechat hebt en het naar iemand anders gaat uiteindelijk.
Zouden jullie de spotlight functie van Vinted aanraden? Het kost nu ongeveer 3,50 euro voor 7 dagen zag ik. Is dat de moeite waard?
Ik zie een paar sneakers voor een (iets te?) Goede prijs op Vinted. De vrouw heeft meerdere advertenties en 100+ reviews
Zou ik alsnog gescamd kunnen worden? Ben zo huiverig met schoenen ![]()
Zijn haar andere advertenties ook goed geprijsd? Misschien wil ze gewoon snel van haar spullen af.
Mwah… maar ze verkoopt niet zoveel merkdingen verder
Misschien wat meer info vragen? Kan zijn dat ze terecht niet weet wat ze waard zijn maar ik zou ook wel angstig zijn of ze misschien zelf ooit fakes heeft gekocht (onwetend) en die nu doorverkoopt denkende dat het echt is.
Mijn ja oeps verwisseld verhaal update: ik ben in contact met die met mijn shirt heeft gekregen. We hebben net van elkaar de shirts succesvol kunnen "terug"kopen ![]()
Wat gebeurt er als je bij Vinted drukt op ‘Markeren als verkocht’? Ik zie dat ik dan een ontvanger en een prijs moet invullen, maar krijgt die persoon dan een betaalverzoek als ik op verzenden druk?
Ik vraag het omdat ik een artikel zelf heb bezorgd omdat die persoon heel dichtbij bleek te zijn. We hebben ter plekke een betaling gedaan, dus buiten Vinted om. Maar nu lukt het me niet om het artikel te verwijderen (andere artikelen kan ik wel verwijderen). Heel vaag! Als iemand weet wat ik nu het beste kan doen dan hoor ik het graag.
Heb je niet als je op die drie puntjes klikt, ook de optie tot gewoon verwijderen onderaan?
Nope, bij alle advertenties kan ik dat wel behalve bij deze
Ik denk dat het een bug is, ik kon laatst ook een advertentie als enige niet bewerken en later wel weer. Misschien even reserveren zodat ie niet verkocht kan worden en dan later nog eens proberen?
Ik heb nu al 4 pakketjes die retour komen omdat ze niet zijn opgehaald. Begrijp dat het kan gebeuren in een vakantieperiode, maar vind het zo irritant. Denk dat ik volgend jaar de vakantiemodus maar even inschakel
.
Oef, dat van die retouren is echt heel zuur zeg. Mijn moeder vroeg van de week naar Vinted (mijn ervaring tov Marktplaats) en ik benoemde dit als een groot nadeel, dat Vinted de verkoper ziet als een soort webshop en je je verkochte item zo weer retour kan ontvangen.
Als de koper zonder gedoe zijn geld terugkrijgt is er ook geen noodzaak om een pakketje af te halen. Dat vind ik echt vreemd! Maar ik doe nu wel een aanname, moeten kopers meebetalen aan het retour bv?
Wat betreft mijn issue, iets zegt me dat het geen bug is. Ik vind het gewoon heel toevallig dat ik precies het artikel waar ik contact over heb gehad niet verwijderd kan worden. Ik dacht zelf dat het misschien kon komen doordat ik een tegenvoorstel had gedaan op haar bod en deze nog openstond. Daarom heb ik maar een berichtje gestuurd met de vraag of ze deze kan weigeren. Maar tot nu toe (2 dagen nu) nog geen reactie. Ik wacht het even af en tot die tijd heb ik de artikelen inderdaad op gereserveerd staan.
Nee precies! De koper heeft er helemaal geen last van, die krijgt z’n geld terug zodra de verkoper het pakket als ontvangen heeft gemarkeerd. Begrijp dat het pakket soms net te laat kan komen voor een vakantie oid, maar het is zo vrijblijvend zo.
Ohja, misschien dat jouw advertentie daar idd op blijft hangen. Hopelijk is het alsnog snel opgelost.
Nou, ik heb weer een marktplaats ergernis.
Soms krijg ik wel e-mails als ik een bericht ontvangen op marktplaats maar soms ook niet, heel erg irritant. Echt een vervelende bug van marktplaats.
Vorige week woensdag had ik contact met iemand gehad over een boom die ik op marktplaats had staan. Diegene gaf aan dat ze in de avond zou reageren om een tijd doorgegeven; niet gedaan. Dus ik dacht dat ze geen interesse meer had zoals zovaak mensen niet meer reageren op marktplaats.
Word ik vanavond gebeld door m’n schoonvader dat er mensen bij ons huis staan die de boom op komen halen.
Hebben ze zaterdag een bericht gestuurd via marktplaats dat ze graag dinsdagavond willen langskomen en vanavond om 17:21 nog een bericht of het vanavond uit kwam.
- Ze hebben dus geen enkele reactie gehad of het goed was en ze staan op de stoep.
- Ik heb ze niet eens het adres gegeven.
- M’n vriend was, voordat ik gebeld was door m’n schoonvader, ook gebeld door een nummer. Dat waren de mensen die voor de deur stonden. Hoe komen ze in godsnaam aan zijn nummer?
Ik snap er helemaal niks meer van.
Op de foto’s kun je een heel klein stukje van de straat zien maar daaruit zou je niet kunnen opmaken waar dit zou zijn. Beetje creepy. ![]()
Wow wat een verhaal joh! Dat van die meldingen/mails herken ik, bij mij gaat het ook geregeld mis. Maar wat die mensen doen is echt next level joh. Zelfs al heb je je adres gegeven, zonder bevestiging ga je niet op de bonnefooi langs vind ik. Hoe hebben jullie het afgehandeld? Heb je er iets van gezegd?