Marktplaats/Vinted #2

Lijkt me wel heel leuk als we ook dingen van Scandinavië kunnen kopen! Is er bekend of er in de toekomst meer landen bijkomen?

Ik weet gelijk waarom ik niks op marktplaats zet.

:child:t3: “wat is je minimale prijs?
:woman_red_haired:t2: “€100”
:child:t3: “kan ik er ook een kast van 2,5 meter van maken?
:woman_red_haired:t2: “denk het wel als je een beetje handig bent”
:child:t3: “voor €50 geef ik het een kans”
:woman_red_haired:t2: “dus omdat jij niet zeker bent of het gaat lukken moet het mij €50 kosten? Je vroeg een minimale prijs en die gaf ik. Veel succes met de verdere zoektocht”
:child:t3:”kankerhoer”

11 likes

Echt sneu dat het tegenwoordig zo moet. Wat verwacht ie nou, dat je zegt: toch maar 50 euro eraf dan want ik wil niet dat je me een kkhoer vindt?

2 likes

Een pakket is gister in een DPD locker gelegd. Ik heb alleen nog geen QR of afhaalcode. DPD gebeld: dat moet de Vinted verkoper je geven. Vinted: dat moet DPD je geven.

Come onnnn

Voor de gebruikers van 2dehands, ik heb net een bank online geplaatst en krijg allemaal reacties van mensen die net een uur (of 3, of 23) geleden een account hebben aangemaakt. Is dit iets bekends als zijnde spam, of hoef je op 2dehands niet zozeer te letten op hoe oud een account is? Bij marktplaats is dit namelijk meestal wel een goede graadmeter met of een bod legit is of niet.

Hahaha ik had dit laatst ook op een buggy. Stond te koop voor 250, nieuwprijs was 750.
Hij : ben je bereid iets van de prijs af te doen?
Ik : iets wel ja, waar denk je aan?
Hij : voor 50 kom ik hem ophalen.
Ik : dan hebben we beide een andere opvatting over iets.

En toen kwam gescheld en provocerende berichten. Heb hem geblokt

4 likes

Dit heb ik ook een keer gehad. Kon het toen gelukkig wel ophalen door mijn naam door te geven. Een paar dagen later kreeg ik pas bericht van DPD met QR code terwijl ik het allang had opgehaald :unamused:

Dit is een zelfservice locker dus dat gaat niet werken, ben ik bang. :confused:

Oh stom overheen gelezen. Maar irritant dat ze naar elkaar wijzen. Hopelijk krijg je snel nog de afhaalcode

1 like

Is dit nog goed gekomen? Ik heb nu hetzelfde (behalve dan dat ik de koper ben haha).

Kunnen Duitsers buiten vinted om je een mail sturen? Heb nu een mail met vraag of iets nog te koop is. Heb het net op vinted gezet en in vinted zie ik niks terug.

Volgens mij is dat een scam. Heb je een vergelijkbaar e-mailadres als je vinted username?

Ja ik ben gasn zoeken maar de mail is op een ander emailadres binnengekomen dan ik voor vinted gebruik!

Ik was sowieso niet van plan te reageren maar dat is wel nextlevel voor een artikel van 3 euro.

1 like