Staat het vanaf dat je het weggebracht hebt stil of heb je tussendoor nog een update gehad? In dat laatste geval heb je kans dat het nog wel goedkomt.
Ik heb nu ook vertraagd pakketje, maar ik wacht het gewoon af. Ik ga er niet vanuit dat ie kwijt is, eerder dat het druk is
Ik ook⦠bij mij geen updates tussendoor
Kan allebei, soms duurt het gewoon echt lang en soms is het pakket verdwenen.
Ik heb nu een pakket dat lang onderweg was en kwijt is geraakt bij het pakketpunt. We hebben het beiden gemeld, maar ik merk niet dat er iets mee gebeurt. Irritante chatbot die me eigenlijk niet duidelijk maakt wat er nu moet gebeuren.
Ik heb gisteren eentje met DPD weggebracht en geen bevestiging gehad en ook geen update in Vinted. Heb nu aangeklikt dat hij verstuurd is want het moest voor vandaag 10.00 weg zijn anders was ik volgens Vinted te laat. Ik hoop maar dat dit goed komt. Is ook maar voor 1 euro, dus een 1-ster review hiervoor zou ik echt zonde vinden.
Irriteer me ze dat mensen hun producten als zo goed als nieuw beschrijven of zelfs als nieuw terwijl het gewoon gebruikt is.
Op Vinted allerlei boeken die als nieuw zonder prijskaartje staan terwijl die vast en zeker wel gelezen/ingekeken zijn en nu op marktplaats telefoons die als zo goed als nieuw staan terwijl ze al 1-2 jaar in gebruik zijn.
21 dagen onderweg, geen updates meer gehad.
Dus ik ben bang dat het kwijt is
Ik ben heel benieuwd hoe lang dit pakketje nog onderweg gaat zijn. Zou uiterlijk gister geleverd worden, maar staat nu op uiterlijk 15 oktober ![]()
Ik wil graag mijn Vinted portemonnee laten uitbetalen, maar moet mijn identiteit verifiĆ«ren middels een kopie van mijn identiteitsbewijs. Ik probeer dit al een paar dagen te doen, maar hij wordt steeds geweigerd vanwege een āniet goed leesbare beveiligingschipā op foto. Ik scherm mijn BSN af via de KopieID app (wordt ook door Vinted aangegeven om te doen), ben bang dat het probleem hem daar in zit. Kom niet verder met de Vinted klantenservice.
Ik kan het geld goed gebruiken en het is genoeg om niet te denken van āteveel gedoe, laat het maar zittenā zeg maar, dus heel irritant dit.
Komt het door de foto of het scannen van je chip? Met het scannen van de chip kan eventueel je telefoonhoesje de boosdoener zijn. Ala je die eraf haalt zou het moeten werken.
Sorry voor het ongevraagde advies.
Ik moet mijn mening over Budbee bijstellen, hij blijft het bezorgmoment maar aanpassen
en krijg verder geen duidelijke informatie
Kan je niet wat je wilt afschermen papier op doen en dan foto maken ? Geen idee of het helpt.
Ik heb zoiets geks, ik had iets verkocht op Vinted wat niet optijd opgehaald was en dus retour werd gestuurd. Dag later kreeg ik de melding dat het pakket gemarkeerd is als ontvangen door de koper, dus ik had nog een berichtje gestuurd in de trant van āfijn dat je hem toch ontvangen hebt, veel plezier ermeeā. En nu is dat pakket ineens toch terug bij mij. Diegene heeft dus iets van ā¬11 betaald voor niks? Waarom zou je dat doen? Ze heeft ook nooit op mijn bericht gereageerd.
Ik zou niks doen!
Vorige week heb ik iets verstuurd, dat vandaag is aangekomen, naar iemand die in de tussentijd is geblokkkeerd. Wat gebeurt er nu? Wordt het gewoon weer teruggestuurd? Kan het dat via een mondial delay code het toch wordt opgehaald en ik mijn geld krijg?
Nee, ik kan ook niks doen want de verkoop is al afgerond dus ik heb betaald gekregen maar ook het product retour
. Ik begrijp het alleen vanuit de koper niet!
Misschien koopt diegene wel zoveel dat ze het verkeerde akkoord heeft gegeven.
Ik heb ook eens verkeerd geklikt, wou de track and trace bekijken en las het niet goed / klikte gewoon op de eerste knop die ik zag.
Ik heb dit ook, is het bij al goedgekomen?