Marktplaats/Vinted #2

Ik heb dit ook al een paar keer gedaan, zo dom maar die knop zit er onhandig vind ik :joy:

1 like

@junior en @Eileen dat snap ik, dat kan gebeuren. Maar dan had ze ook op mijn bericht wat daarna gestuurd is kunnen reageren, dan had ik hem evt weer kunnen opsturen of het geld overgemaakt oid. Nou ja, voor mij geen probleem natuurlijk maar voelt dan toch een beetje lullig ofzo :sweat_smile:

Nee, er stond klaar voor verzending en nu weer aangekomen in sorteercentrum :smiling_face_with_tear:

Ik heb nu al 2e pakketje op rij wat als nieuw staat geadverteerd en dat absoluut niet is. Gaat om knutselspullen en gaat om lage bedragen, maar vind t gewoon irritant. Schrijf heel goed maar als er afgescheurd papier en tekeningen inzitten is t verre van nieuw

1 like

Hebben jullie afgelopen week al weer dingen via VintedGo gekocht/verkocht? Ik had eind augustus/begin september heel veel vertraagde pakketjes, en ook 1 verkocht pakketje wat uiteindelijk na 25 dagen toen er beweging in kwam uiteindelijk als zoekgeraakt is bestempeld, dus koper en ik kregen toen ons geld terug. En de afgelopen weken stond VintedGo ook niet tussen de verzendopties, zodat ze hun achterstanden konden wegwerken.
Nu zie ik het er soms weer tussen staan, maar kies dan liever voor een duurdere optie waarmee de verzending wel goed gaat.
Ik heb nu namelijk een item van 40 euro verkocht en de koopster heeft voor VintedGo gekozen als verzendoptie, alleen als het kwijtraakt vind ik dat wel een risico omdat je max 20 euro vergoed krijgt… Dus twijfel even over meteen verzenden of even nog wachten tot de problemen zijn verholpen.

Ja ik kan het op sommige dagen weer kiezen. Maar betaal liever een euro of 2 meer voor DPD of DHL waarmee het gewoon goed gaat (tot nu toe dan). Heb de laatste tijd ook veel verkocht met Vinted Go en daar zitten pakketjes tussen die inmiddels al bijna een maand vastzitten in een loop van klaar voor verzending → onderweg naar pakketpunt–> terug in sorteercentrum.

1 like

Ik had echt een paar super leuke items gekocht via dpd. Pakketje is al een hele tijd vertraagd, ben bang dat het niet meer aankomt. Echt zo jammer als je iets heb gekocht wat je echt graag wilde hebben!

Ik heb de afgelopen twee weken meerdere dingen verkocht via vinted go, dat is allemaal goed gegaan en duurde ook niet megalang

3 likes

Krijg je als verkoper dan Max 20 euro?

Weten jullie wat er gebeurt als je een Vinted retour pakket niet op tijd ophaalt? Het is na weken weer terug bij mijn pakketpunt, maar ben net vertrokken op vakantie en nu ben ik niet op tijd terug.

Ik heb deze week 3 pakketjes met Vintedgo ontvangen die al weken stil stonden :raised_hands:. Maar ik ga ook niet meer zo vaak Vintedgo kiezen. Pff

1 like

Oh, er is nog hoop dan :sweat_smile:

Dan gaat het weer naar de koper maar je kan altijd het pakketpunt contacteren (lijkt me?) en de situatie uitleggen en dat ze het dan misschien langer bewaren totdat jij terug weer bent.

Het zou fijn zijn als Vinted je zou mailen als iemand een bod doet en of een bericht stuurt trouwens net zoals Marktplaats.

Dat had ik graag gedaan, maar het is zo’n buurtpunt bij iemand thuis en daar staat geen telefoonnummer bij. Het zou niet erg zijn als het weer naar de koper gaat want die wil het alsnog hebben, maar ik ga wel kijken of iemand anders het kan ophalen voor de zekerheid. Zo’n gedoe weer 🫣

In mijn ervaring gaat het niet weer naar de koper, maar verdwijnt het pakket gewoon. Heb het 2 keer gehad en die pakketten zijn uiteindelijk gewoon verdwenen (ik denk vernietigd). Dus zou het zeker door iemand anders laten ophalen

1 like

Oh zo komt Vinted dus aan zijn voorraad voor zijn eigen verkoop account :skull:

(Voor wie t niet wist (zoals ik tot voor kort), dit bestaat echt)

1 like

Het zou toch ook echt wel heel zonde zijn als pakketten eindeloos heen en weer worden gestuurd omdat niemand het op de gestelde termijn ophaalt :sweat_smile:.
Ik laat mijn pakket weleens ophalen door anderen trouwens, maar dan moet je wel mensen in de omgeving kennen.

Klopt dat zou heel raar zijn

Huh echt, welke username is dat?

1 like

Rescuedvalue

5 likes