Ik kan hier echt boos om worden haha, heb zelf ook wel eens een trui laten krimpen maar zou nooit in me opkomen het te verkopen.
En als je het zou doen zou ik het meer aangeven met de “nieuwe” maat en of in de beschrijving extra vermelden.
Heb de broek trouwens kunnen scoren voor toch wel bijna 10EUR minder @crazyvibes
Trouwens ik mis echt een functie op Vinted van voeg toe aan winkelwagen. Ja ik weet, ik reken bij iedereen wat af maar op eBay is dat al wat jaren een ding en dan kan ik kiezen of ik alles in mijn winkelwagen wil afrekenen of alleen bepaalde artikelen ongeacht verzendoptie.
Weet iemand toevallig hoe van belang het is dat dit stukje papier daadwerkelijk IN het pakket zit bij Mondial Relay? Heb een jas verkocht die naar Frankrijk moet en net dat pakket van onder tot boven compleet dicht staan ductapen en nu zie ik dit …
Volgens MondialRelay zelf zeggen ze dit hier::
Moet ik het ontvangen gegevensfiche afdrukken?
Ja, u bent verplicht de ontvangerskaart af te drukken en het wordt sterk aangeraden deze in uw pakket te voegen. Als het label verscheurd, onleesbaar of beschadigd is, stelt dit ons logistieke team in staat de ontvanger te vinden en de levering uit te voeren.
In geval van beschadigd label wel fijn maar ja ben het ook weleens vergeten. En meestal gaat het gewoon goed, heb ook echt nog nooit een pakket ontvangen waar het label helemaal beschadigd is. Dus je kan het risico nemen maar als je dat niet durft dan zal je het weer open moeten maken.
Anders plak je dat binnenlabel opgevouwen toch ergens aan de buitenkant? Met erop geschreven iets van: shipping information
Dank!!! Ik ga het er denk op gokken: weer open maken gaat denk de meeste schade aanrichten
@Croky Oh dat is een goede, ga ik doen. Merci 🫶🏼
Ik doe die er nooit in. Vind het zo’n onzin, bij andere pakketten hebben ze ook niet zo’n formulier. Tot nu toe (300+ pakketten verzonden en ontvangen) is er nog nooit iets kwijtgeraakt/het label beschadigd.
Ik maak altijd een kleine incisie in het pakket, prop het vergeten papier erin en dan weer dichtplakken.
Ik heb een bordspel gekocht via Vinted voor 70 euro, wat ‘zo goed als nieuw’ erop had staan maar er ontbreekt een onderdeel (een houten figuur) en de doos is enigzins beschadigd (misschien tijdens transport, moeilijk te zeggen).
Nu kan ik bij ‘er is een probleem’ alleen kiezen voor ‘niet zoals omschreven’ of ‘het bevalt me niet’. Ik weet niet wat ik moet doen, want het artikel is opzich prima en ik wil hem ook niet terugsturen, maar het is ook niet oke…
Tips? Ik heb nog nooit zo’n melding gedaan.
Niet zoals omschreven, want er mist iets en als dat niet vermeld is is het niet zoals omschreven
Heeft iemand weleens gehad met dpd verzending bij vinted, dat een pakket veel vertraging opliep maar dat het uiteindelijk nog wel bezorgd werd?
Jep uiteindelijk werd het stuk later alsnog bezorgd
Ja, pakket wat ik als verloren beschouwde is 16-aug bezorgd, had het 24-jun verzonden. Bleek de hele zomer op het pakketpunt te hebben gelegen, niet goed gescand, kwam pas weer boven water toen het pakketpunt hem retour stuurde en hij opnieuw bij hen bezorgd werd.
Ik heb voor het eerst in jaaaaren wat op marktplaats gekocht, maar kan me herinneren dat er vroeger gedoe was rondom betaalverzoekjes en dat je op moest passen met neppe verzoekjes of dat het wel/niet via mp moest. Sorry voel me net een boomer haha, maar wie weet hoe dit zit?
Gewoon betalen via het marktplaats betaalsysteem. Bij verzending krijg je dan ook een automatisch verzendlabel en track en trace, dat is allemaal gekoppeld. Bij ophalen kun je ter plekke betalen, maar zou niet buiten het systeem om iets overmaken als je kiest voor verzending.
Top dankjewel!!
Heeft iemand wel eens gehad dat je via vinted iets hebt gekochg, alles lijkt oke, je geeft aan dat alles oké is en een dag later blijkt dat het artikel toch in slechtere staat is dan omschreven in de advertentie.
Omdat ik al heb geklikt op alles is oke kan ik nergens meer aangeven dat het artikel ruk is.
Kan ik daar nog iets mee of de verkoper alleen slechte feedback geven?
Helaas kun je hier nu niks meer mee, maar eerlijk gezegd ligt het dus ook een beetje aan jezelf omdat je snel hebt aangegeven dat alles oke is. Vind het niet echt heel fair dan een slechte review gaat geven. Je kan ook onderling met de verkoper wat regelen.
Ik zou eerst met de verkoper in gesprek gaan om iets te regelen maar als deze niet voor rede vatbaar is een slechte review geven.
Sorry ben ik weer met m’n betaalverzoekje haha. Het is in totaal 21,95, maar nu staat er dat ik 29,30 moet betalen en de verkoper 21,95 krijgt??? Hoe zit dit? Hoezo wil mp geld zien als mensen wat kopen/verkopen?