Jij betaalt de verzendkosten
Ja dat snap ik, maar die 21,95 is dus al met verzenden erbij. Het was 15 euro + 6,95 verzendkosten. Of zet die vrouw mij nu af?
Dan heeft die vrouw waarschijnlijk per ongeluk het bedrag+verzendkosten opgegeven bij het aanmaken van een betaalverzoek. Dat hoeft niet. Ze kan opnieuw een betaalverzoek maken zonder de verzendkosten (dus voor €15). Jij betaalt de verzendkosten rechtstreeks aan mp en zij krijgt vervolgens van mp een verzendlabel.
Thanks!
Ik heb iets via Vinted gekocht en nu is dat pakket al 17 dagen onderweg.
Maar er veranderd echt niks aan de status van het pakket via Homer.
Is dit een kwestie van afwachten?
Ik gebruik nooit Vinted namelijk
Ja Homer is altijd belachelijk traag. Heb wel eens een maand op m’n pakketje moeten wachten.
Ja homerr is verschrikkelijk. Maar vaak lijkt het de enige keuze op vinted? Mega irritant. Maar als het zo lang onderweg is, is er ook een kans dat het pakket zoek is. Als dat het geval is dan krijg je wel je geld terug.
Oké, bedankt voor de antwoorden
Ik heb tot 7 november voor ik wat kan doen volgens Vinted…
Ik wacht het nog even af
Ohh ja dat is zo irritant, ik wacht ook al 3 weken op een pakket dat blijft hangen op “opgehaald door vervoerder”. Had het bij homerr nog nagevraagd, maar kan alleen een onderzoek gestart worden in opdracht van Vinted en als het langer dan 10 dagen stilstaat.
Maar Vinted hanteert dan weer 25 werkdagen voor ze überhaupt iets gaan onderzoeken, dus dan is het maar afwachten. Zo irritant dit.
Ik had in de zomer hetzelfde (er stond dat mijn pakketje was vertraagd) en toen ben ik gewoon naar het pakketpunt gegaan. Toen bleek dat mijn pakket daar al een tijdje lag. Geen idee waar het fout was gegaan, maar wellicht een tip om dus hij het pakketpunt te checken.
Ik heb dus aangegeven op Vinted dat ik alleen verzend via DHL en Homer. Ook echt met de knopjes aangegeven/uitgezet. Maar ik heb iets verkocht en ze wil het verzonden met mondiale relay en nou kan ik deze en de andere opties niet meer uitzetten?
Ja, geen idee! Want hij was dus niet ingescand. Ik weet niet of het inscannen door Homerr wordt gedaan of door het pakketpunt, maar anders zou hij inderdaad uiteindelijk teruggestuurd worden. Of ingescand worden en dat ik hem na 2 weken kon komen ophalen. Was een beetje vaag allemaal.
Misschien totdat je verkoop is afgerond? Omdat je nu iets moet versturen met mondial
Bij mij is Mondial Relay nu ook aangevinkt. Vind dat ook niet chil want heb geen printer.
Misschien kan je een overdreven aardig berichtje sturen: ‘Hoi! Ik verzend niet met mondial relay zoals in mijn profiel staat:) Zou je de koop willen annuleren en bijv verzendmethode X willen kiezen?’
Als zij de koop annuleren kost het jou geen sterren dacht ik.
Of je kan zelf kiezen voor reden annuleren in overleg met koper. Dan krijg je ook geen 1 ster review.
Is Homerr niet van Vinted zelf en dat het daarom niet uit kan qua optie? Dacht ik eens gelezen te hebben want zelf kies ik altijd het liefste DHL of DPD als het even kan want het punt wat ik altijd kies heeft beide. ML zit nergens in de buurt dus dat valt voor mij ook af. UPS accepteer ik ook nog als het dat of ML is.
Kan trouwens iemand via MP ook naar een pakketpunt sturen eigenlijk of is dat altijd naar je huisadres?
Ik heb laatst nog een dhl pakketpunt gekozen bij marktplaats! De koper registreert dat dan zeg maar.
Haha wat een deal. Ik had laatst een bieding voor 75 cent lager
zo gul!!