Ah, bedankt voor je reactie! Ik ken die lockers niet dus wist het niet zeker!
Gewoon alle drie zonder iets te melden geannuleerd/niet verzonden đ«¶ En ik maar naar alle uithoeken in schubbekutteveen rijden voor een random homerr punt.
Ik heb via Vinted een eerdere dure bundel verkocht. En natuurlijk is dat het pakketje dat sinds 05/11 niet meer beweegt. Echt . In totaal iets van âŹ87 en je krijgt maar âŹ25 terug, echt zuur.
Had wel gerekend op dat geld.
Was via mondial relay. Nog nooit eerder problemen gehad eigenlijk.
Is die bescherming maar tot 25 euro??
Dat kan soms heel lang duren met mondial relay! Of even bellen naar het punt waar die vast staat, als het een winkel oid is. Maar bij mij duurde het een keer echt 4 weken ofzo.
Wist ook niet dat het maar tot 25 was?! Dan zou ik zoân grote bundel niet meer durven te verkopenâŠ
Dat je meerdere hebt van dat type
Haha nou soms wel de vraag of je het in een andere maat of kleur hebt
Haha maar een jurk kun je niet stekken, een plant wel
Ja is uiteindelijk vandaag bezorgdâ:partying_face:. En nu misschien wel mijn lesje geleerd en nog Max dingen van âŹ25 verkopen.
O goeie tip dank u wel
Oh wat leuk!
Zou zo graag willen dat je Fransen kon uitsluiten op Vinted
Gisteravond om 22:00 uur iets bestellen en nu al willen annuleren omdat het nog niet verstuurd is. Ben geen webshop.
En dan ook nog reageren met âpersoonlijk verzend ik meteen de volgende dag ja, zodat mensen het snel hebbenâ.
Fransen ook de andere kant op: had een bod gedaan, had gezien dat het geaccepteerd was maar had éven geen tijd om de koop te voltooien, ging dat een halfuur later doen, had ze al een boos berichtje gestuurd, het bod geannuleerd en het artikel aan een ander verkocht. Oké prima hoor
(Geen ergernis eigenlijk, gewoon opvallend.)
Precies dit. Ik wilde een item kopen. Ze had het erop staan voor 39euro. Ik bood 30, wilde ze niet. Ok, prima. Heb haar gevraagd of ze het item voor me wilde reserveren omdat ik 2/3 dagen later mân geld kreeg van verkochte items. Dan zou ik gewoon 39 betalen. Dat wilde ze ook niet want âover een paar dagen gaan de prijzen omhoog ivm de feestdagenâ Toen ik een paar dagen later keek stond het item erop voor 49 euro. Ik bood 39 met het bericht erbij dat dat de prijs was die ze eerst erop had staan. Wilde ze dus niet meer. Ja doei.
doen mensen dit echt
Ik heb me zĂł enorm in moeten houden om hier op te reageren. Heb alleen âEhm, okâ gezegd. Maar ja dus
Setje bijzettafeltjes voor 15 euro via marktplaats. Ga ze gebruiken om de lelijke plastic krukjes waar mân planten nu op staan te vervangen

(Niet mijn foto)
Ik heb nooit gedoe met pakketjes maar ik ben deze week echt de sjaak. Pakketje 1 was een retour met iets van 5 items, daarvan heeft H&M maar één item geregistreerd en toen ik contact opnam om het goed te zetten deden ze echt alsof ik een oplichter was Pakketje 2 via Vinted naar een automaat gestuurd maar na afhalen bij het pakketpunt is de status al sinds vorig weekend niet meer veranderd
Iemand noemt zichzelf â56kgâ op Vinted, dus dan staat er bij een bieding âHoi, ik ben 56kgâ
lol mensen zijn echt raar