Heeft iemand weleens gehad dat je op vinted iets terugstuurde omdat het niet goed was maar dat de verkoper dan de retourzending niet ophaalt. Wat doet Vinted dan? Want ik heb iets retours gestuurd omdat het helemaal kapot was en het ligt nu al een week op het afhaalpunt mar de verkoper haalt het niet op…
Dan wordt het weer terug gestuurd naar jou. Maar je krijgt je geld dan wel terug.
Dan gaat het weer terug naar jou. Minus verzendkosten krijg je dan ook het bedrag wat je betaald hebt terug dacht ik.
Heeft iemand hier wel eens artikelen in de etalage gezet op vinted? En zo ja loont dat?. Heb wel eens iets geboost, een paar keer met resultaat, beetje fifty/fifty
Ik heb een keer een paar dure sportschoenen die niet pasten geboost, waren heel snel verkocht voor een prima prijs. Maar weet natuurlijk niet hoe lang het anders had geduurd, maar alles wat ik er verder op heb staan loopt niet zo, dus denk wel dat die boost er wat mee te maken had.
Dank voor je antwoord maar ik bedoel eigenlijk juist het in de etalage zetten. Boosten heb ik wel gedaan met wisselend succes dus
Heeft iemand ervaring met retouren aannemen op Vinted? De koper past het niet.
Ja dat is heel vervelend voor diegene, je bent toch geen webshop? Ik zou er niet aan beginnen eerlijk gezegd
Ik heb het ook niet geaccepteerd. Had er helemaal geen zin in en zag het pakketje al zo ergens verdwijnen 🫠
Ik maak er geen probleem van want ik heb een goede prijs betaald en het is nog steeds mooi, alleen heb net iets ontvangen ‘nieuw met prijskaartje’, alleen het is duidelijk al eens gedragen en meermaals gewassen en vervolgens met zo’n tag gun het prijskaartje er weer aangehangen. Wees gewoon eerlijk?
Mijn pakketje ligt niet op het pakketpunt terwijl ik wel mail met bevestiging heb gehad en nu kan ik de klantenservice van Vinted niet chatten. Ik krijg steeds een foutmelding. Zo irritant. Hebben zij ook een mailadres?
Ohh grapje, wist niet eens dat dat iets anders is haha. Dan heb ik geen idee dus
Heb je een andere browser al geprobeerd? Anders bestaat er altijd nog vinted[apenstaart]vinted[punt]landcode als email.
@Venkel Waaaat dat zou ik echt niet pikken. Niet op een Karenachtige manier gelijk met slechte review maar wel even berichtje naar de verkoper ermee.
Ik zou het in een recensie benoemen, evt met fotos als dat kan
Ik had vandaag een afspraak om een racefiets op te halen via mp. Hele week contact gehad met die man, gisteren nog specifieker afgesproken qua tijd. Mijn vriend ging hem halen, niemand thuis/neemt niet op/appt niet terug
Zo irritant!!!
En ook irritant dat diegene dat dan als ‘goed’ aanvinkt een gat erin betekent dat het stuk is dus dat is helemaal niet goed
Ja vreselijk, net ook een mega kapotte broek gezien voor €2,50 “misschien nog handig voor de stof”
Zag een Susan Bijl tasje met vieze vlekken en meerdere gaatjes: 13,30
“Kan nog een ronde mee” 🫠