Heeft ie al aangegeven dat hij het ontvangen heeft en ‘het oke is’ op vinted? Of dat nog niet
Nee helaas nog niet en hij zegt nu dat hij een geschil gaat openen. Dus twijfel nu of ik het toch maar moet toestaan. Ben bang dat Vinted anders m’n geld gaat houden. Heb niet zo goede ervaring met de klantenservice van Vinted.
Wat een gezeur weer zeg, precies dit is de reden dat ik Vinted en marktplaats zoveel mogelijk ontwijk
Ik denk dat als jij in je advertentie had staan dat het qwerty was, ze toch niet anders kunnen dan jou gelijk geven!
En vinted blijven stalken als de 1e beslissing “tegen” je is wil ik ook weleens helpen. Dus bezwaar maken tegen hun beslissing, als je een foto erbij had waar het opstaat en in de tekst is het niet jouw schuld.
Bij Susan Bijl repareren ze dat ook toch? Weet niet of dat iets kost trouwens
Hi, weet iemand wat je het beste kunt doen als je op Vinted iets fakes gekocht blijkt te hebben (na de 2 dagen waarin je op ‘ik heb een probleem’ kunt klikken)? De verkoper erop aanspreken, of direct met vinted contact opnemen? Ik heb laatst iets helemaal verkeerd afgehandeld (uit goede bedoelingen) waardoor niets meer mogelijk was, dus als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag!
Ik wil al weken een shirtje hebben op Vinted, maar die chick die het verkoopt is al 3 maanden niet online geweest haha hoe dannn.
Ik heb een x-aantal kersthuisjes van lemax op marktplaats gezet omdat we ze weg gaan doen. Spotprijs omdat we er dan vanaf komen. Krijg ik een bericht dat er twee collectorsitems inzitten en dat je daar zo 100€ per stuk voor kan krijgen. Hij wil ze wel hebben maar vond het niet oké om het niet te zeggen. Ik vroeg namelijk 50€ voor alles. Dus nu heb ik die 2 er los op staan
Als die termijn voorbij is of als je op “alles is oké” hebt geklikt dan kunnen ze helaas niets meer doen, omdat de betaling naar de andere partij dan al is uitgekeerd. Werd mij verteld toen ik ergens een gat in ontdekt had, heel erg balen
Dat is wel echt heel lief
Ik heb voor het eerst twee dingen op Vinted gezet, maar ik heb natuurlijk nog helemaal geen reviews. Hoe snel ging het bij jullie de eerste keer? Ik let namelijk zelf altijd wel op voldoende reviews.
heb je ook geen reviews van verkopers toen jij iets bij hen kocht?
Ik heb ooit één ding gekocht en van de verkoper nooit een review gekregen.
hmm, ik durf het altijd wel aan om bij mensen zonder reviews te bestellen, mits:
- het niet om dure/merkproducten gaat
- er een profielfoto is
- iemand al wat langer Vinted lid is
- de productfoto’s en omschrijvingen er echt uit zien
Ik heb een profielfoto inderdaad en al een tijdje een account. En voldoende foto’s gemaakt, allebei op dezelfde tafel. Het is een paar sneakers en een sportbroek, dus ook niet zo duur allemaal. Ik merk het wel.
dan komt het vast goed!
Weet iemand of je het invullen van die verklaring bij Vinted kan omzeilen? Ik wil liever niet mijn BSN geven. Ik heb ook vooral vorig jaar veel verkocht (babyspullen opruiming voor weinig geld) en dit jaar nog maar 2 dingen dus ik vind het ook echt de moeite niet.
Hm shit. Ik kwam er pas achter toen ik erop ging lopen (nikes) en ze toch echt heel anders liepen dan het paar dat ik al had. Thnx voor je antwoord!
Nee dat is vinted wettelijk verplicht, staat online wel een artikel over op radar met uitleg
Ik ga gewoon m’n account verwijderen en een nieuwe aamaken