Als die termijn voorbij is of als je op “alles is oké” hebt geklikt dan kunnen ze helaas niets meer doen, omdat de betaling naar de andere partij dan al is uitgekeerd. Werd mij verteld toen ik ergens een gat in ontdekt had, heel erg balen ![]()
Dat is wel echt heel lief
Ik heb voor het eerst twee dingen op Vinted gezet, maar ik heb natuurlijk nog helemaal geen reviews. Hoe snel ging het bij jullie de eerste keer? Ik let namelijk zelf altijd wel op voldoende reviews.
heb je ook geen reviews van verkopers toen jij iets bij hen kocht?
Ik heb ooit één ding gekocht en van de verkoper nooit een review gekregen.
hmm, ik durf het altijd wel aan om bij mensen zonder reviews te bestellen, mits:
- het niet om dure/merkproducten gaat
- er een profielfoto is
- iemand al wat langer Vinted lid is
- de productfoto’s en omschrijvingen er echt uit zien
Ik heb een profielfoto inderdaad en al een tijdje een account. En voldoende foto’s gemaakt, allebei op dezelfde tafel. Het is een paar sneakers en een sportbroek, dus ook niet zo duur allemaal. Ik merk het wel.
dan komt het vast goed!
Weet iemand of je het invullen van die verklaring bij Vinted kan omzeilen? Ik wil liever niet mijn BSN geven. Ik heb ook vooral vorig jaar veel verkocht (babyspullen opruiming voor weinig geld) en dit jaar nog maar 2 dingen dus ik vind het ook echt de moeite niet.
Hm shit. Ik kwam er pas achter toen ik erop ging lopen (nikes) en ze toch echt heel anders liepen dan het paar dat ik al had. Thnx voor je antwoord!
Nee dat is vinted wettelijk verplicht, staat online wel een artikel over op radar met uitleg
Ik ga gewoon m’n account verwijderen en een nieuwe aamaken
Komt wel goed denk ik. Ik koop alleen niet bij mensen zonder reviews die hele dure merkkleding hebben of 30 paar Nike sneakers en geen reviews oid.
Als het gewoon normale niet te dure artikelen zijn met goede foto’s durf ik het wel aan.
Ja ik geloof het wel hoor, maar ik vind het heel arelaxt. Ik denk ook maar een nieuw account maken wat @Xiomara zegt, misschien werkt een nieuw e-mailadres ook wel.
Zou een berichtje sturen want wie weet komt diegene daardoor wel weer online door de melding?
Ja dat heb ik natuurlijk wel al lang gedaan. ![]()
Omg yes ik heb mijn eerste verkoop gedaan. Had een dure hondenrugzak die we nooit gebruiken vanmiddag erop gezet en nu is hij verkocht ![]()
Ik heb een wollen vest uit Norwegen op het oog op marktplaats. Heb al geschreven om te vragen of ik hem voor een lagere prijs kan hebben, maar de verkoopster heeft nogal lang nodig om haar berichtjes te lezen.
Op mijn eerste vraag heeft ze geantwoord, nu benieuwd of ze morgen op mijn tweede berichtje antwoord.
Stel me nu echt voor dat het een oud oma’tje is dat één keer per dag haar computer aan doet en zich met grote moeite inlogt om haar e-mails te lezen.
Ik heb nu dus een pakketje van Vinted dat al een week kwijt is ergens tussen DHL en het pakketpunt. Nu maar duimen dat het gevonden wordt anders ben ik dus gewoon m’n geld kwijt? Het pakketpunt wilde ook echt niks doen voor me.
Ben jij de koper? Dan krijg je je geld gewoon terug volgens mij