Mijn Franse verkoopster:
Zaterdagavond: ‘Je pakketje is gearriveerd’ (ik reageerde met ‘ja ik zag het, ik haal het volgende week op’)
Zondag: ‘Je kunt je pakketje ophalen!’
Vanmorgen: ‘Het is nu volgende week’
Nu net: ‘’
Ik kreeg een keer 3 seconden nadat ik het pakket had afgehaald het bericht; ’ graag bevestigen’.
Heb gevraagd of ik eerst naar huis mocht rijden
oh, wat erg haha… echt schandalig eigenlijk
En dan echt 9 van de 10 keer nemen zij de tijd om te verzenden ook he
Meh had een jeugdsentiment computerspel gekocht op Marktplaats ontbreekt er de tweede cd. Voor het bedrag ga ik niet terugsturen maar had dat dan in de beschrijving gezet?
Suffe vraag excuus. Hoe weet je bij het verkopen van een bundel welkpakketformaat iemand gekozen heeft?
Ik heb iets op Vinted verkocht en nu wil diegene het komen ophalen (wat ik prima vind), maar wat moet ik dan nu doen? Annuleren? Of kan zij ergens aangeven dat we in het echt afgesproken hebben?
Je kan het reserveren en dan ook het account van die persoon kiezen. Dan voorkom je in ieder geval dat iemand anders het in de tussentijd koopt. Als het dan opgehaald is kan je de advertentie verwijderen en ook kiezen voor verkocht aan …
Ah dat zou normaal gesproken denk ik de beste optie zijn, maar ze heeft het ook al betaald op Vinted en kwam er daarna achter dat we in dezelfde woonplaats wonen. Nou ja, ik vraag wel aan haar wat zij wil.
Je kan na het ophalen rechtsboven (3 stipjes) bij de advertentie kiezen voor markeren als verkocht, dan kan je die persoon als koper markeren. Niet annuleren, dan kan je een automatische slechte review krijgen
Ja precies, dat annuleren wil ik eigenlijk voorkomen haha. Op die manier die jij noemt heb ik het als koper ook wel eens geregeld met de verkoper. Maar nu heeft de koper al betaald voor verzending en ik kan ook al een verzendlabel aanmaken. Kun je dan nog steeds ergens klikken op dat de koper het heeft opgehaald? Want die stipjes heb ik nu niet.
Kan zij het niet annuleren en het dan alsnog zo doen?
Ja, dat heb ik nu voorgesteld haha. Bedankt allemaal!
Je kan het annuleren met als reden in overeenstemming met de koper. Dan krijg je beide geen negatieve review.
Ah goed om te weten voor de volgende keer!
Verkoper heeft pakketjes omgewisseld en nadat ik de fout heb gemeld moet ik wachten op vinted ‘to investigate’
Iemand enig idee hoelang dit duurt? Heb dit nog nooit gehad.
Andere situatie dan bij jou, maar toen ik een probleem had heeft de eerste reactie vijf dagen geduurd en toen gingen er nog acht dagen overheen.
Gekke is dat ze bij de andere koper, die dus mijn pakket heeft, wél meteen alles kon afhandelen
Ik ben lekker aan het opruimen en Vinted & Marktplaats aan het aanvullen en het gaat gelukkig al hard
Nog maar 1 Franse gehad die rare vragen stelde, de rest wordt gelijk verkocht.
Het heeft ook niet eens nut eigenlijk om iets op marktplaats te zetten want alles verkoopt gelijk via vinted.
Bleeeh Vinted is echt een bitch ik wist wel dat ze niet zouden uitbetalen als ik mijn gegevens niet zo verstrekken, maar nu mag ik kennelijk ook niks meer betalen met mijn portomonnee? Er zat gelukkig nog maar 2 euro in, maar dan nog
Waarom wil je het niet invullen dan?