Als je als verkoper annuleert krijg je 1 ster review. Als je als koper annuleert krijg je geen 1 ster review.
De koper krijgt ook een 1 ster review als die annuleert. Een koper had vorige week iets bij geannuleerd toen ik het al had ingepakt en heb dat toen expres gecheckt
Ik heb al 4x iets geannuleert en nog nooit een 1 ster review voor gehad
Andersom ik als verkoper ook en heb ze ook niet gehad. Dan ligt het er misschien aan dat wij allebei annuleren in onderling overleg met de ander en vinted kan zien dat er gechat is vlak voor de annulering? Of heb jij wel dingen zonder bericht geannuleerd.
Mijn koper had gewoon ploseling de koop opgeheven en had dus wel 1 ster gekregen
Waren die nog dicht en vol? Ik heb namelijk ook wat (aangebroken) flesjes, maar dacht dat je die niet mocht verkopen op Vinted.
Ik had een paar dagen terug iets geplaats wat nog nieuw is.
Krijg ik een reactie met waarom ik het niet gebruikt heb, snap dat opzich nog wel. Zegt ze vervolgens dar ze er geen intresse inheeft. Soms snap ik mensen echt niet
Nee, 90% vol. Officieel mag het niet, maar er is zeker wel markt voor.
Ik zet duidelijk op foto dat het flesje niet vol is, fotografeer de batch code en zet in de beschrijving hoeveel er nog in zit.
Omdat je in de categorie Beauty alleen āNieuw met kaartjesā kan aanduiden, zie ik vaak producten onder een totaal andere categorie staan, waar de staat dan wel gewoon goed of heel goed is.
Ik heb een paar keer geannuleerd en voor de keer dat de verkoopster het niet opstuurde ondanks wel gewoon online, berichten lezen, en verzendlabel aanmaken kreeg ik met veel gedonder antwoord en geannuleerd. Heb in die 1 ster toegelicht waarom maar andere annuleringen (was al verkocht-redenen) met āik voel me niet veilig om met Covid-19 te kopenā oid gaf niemand van ons een slechte review.
Maar oeh @VickyViolence misschien dat ik dan een paar van je wil/ga kopen want wat een mooie lijst
oh moscow mule wil ik wel kopenš
Ik vind het echt heel irritant dat kopers een bod doen, je die accepteer en ze maar niet betalen? Heb dit nu bij vier kopersā¦
Ik had een āvintageā Leviās 501 gekocht op Vinted maar hij is niet vintage. De stof is heel erg slap en dun en de cijfers in de broek geven ook aan dat hij niet meer dan 10 jaar oud is. Ik weet alleen niet of ik nu moet gaan klagen omdat niet iedereen weet wat vintage is.
Had je de cijfers in de broek niet op een foto gezien? Zo niet: ook niet naar gevraagd?
Nope dus dat is ook eigen schuld, maar er zit ook 1% elastiek in de broek en ik denk dat elke idioot dan wel weet dat die broek niet vintage is. Ik koop op Vinted ook altijd spullen als ik vind dat ze redelijk geprijsd zijn aan de hand van de fotoās, zonder overleg maar dit is even een missertje.
Misschien kan ik hem met starch nog wel krijgen zoals ik zou willen maar dat zou ik dan elke keer moeten doen als ik hem aan wil.
Maarja wanneer is het vintage? Kan natuurlijk best dat deze persoon het in een tweedehands winkel gekocht heeft, daar hangt wel vaker relatief nieuw spulā¦
Vind ik een beetje eigen schuld als je niet naar labels ed vraagt
Een kledingstuk moet minstens 20 jaar oud zijn om vintage te zijn.
Elastaan bestond dus wel gewoon in 2005 haha.
Ik heb gisteren wat verkocht op Vinted en verstuurd met Homerr. In beide chats is er geen bericht van Vinted dat ik het verstuurd heb, maar de kopers hebben gelukkig wel een mail met de track & trace gekregen. Hebben meer mensen hier last van?
Je krijgt vaak alleen een melding als je pakket het pakketpunt verlaat.
Aah dan is dat het vast! De andere keren dat ik iets verstuurde kreeg ik direct toen de medewerker het scande een berichtje in de app. Deze keer ging ik naar een ander pakketpunt net voor sluitingstijd, misschien gaat het daar dan later weg.
Ik heb 4 pakjes verzonden met homerr enkele dagen geleden en kreeg niet meteen meldingen (anders wel). 1 dag later kreeg ik van 1 pakje een melding. Gisteren van een tweede. Er zijn er nog steeds 2 waar ik dus helaas geen update ontvangen heb.