Hmm dan is er misschien toch iets anders aan de hand. Ik krijg normaal gesproken ook direct een melding. Ik wacht het nog even af. Ik wilde net de track & trace pagina checken, maar die ligt er nu ook uit zag ik.
“Zoals je kan lezen verstuur ik NIKS met UPS!!!”
Staat letterlijk nergens zo boos hahaha
Ik zie bij influencers ook altijd dat ze het even op vakantie modus zetten als ze het (laten) uploaden. Dus dat zou ik doen idd!
Ik heb laatst ook mijn halve parfumcollectie verkocht, maar bij de laatste die ik uploade kreeg ik toch een waarschuwing van Vinted omdat hij niet dicht & vol was. Als ik het nog een keer zou doen zou mijn account voor 7 dagen geblokkeerd worden en daarna helemaal geblokkeerd. Dus toen durfde ik opeens niet meer
Oh dan moet iemand je gerapporteerd hebben, flauw!
Ik heb gisteren een bericht gekregen in de Vinted chat dat het verstuurd is. Jij ook?
Maar, er zitten nieuwe veters in!!
Volgens mij kun je dit wel nog poetsen als je er echt zin in hebt. Ik vind het aanbieden zich voor 5 euro ook niet zo erg. Is ook wel duurzaam, misschien dat iemand nog iets anders met het goede leer kan of ze kan pimpen?
En ze staan tenminste als veelgebruikt aangeduid. Er zijn mensen die dit als goed durven posten.
Ik vind €5 een koopje. Even langs de schoenmaker en die kan het voor €20 weer zo netjes maken dat je er zeker nog een jaar mee door kan.
heb het idee dat er zoveel gestolen kleding staat op Vinted de laatste tijd
bijvoorbeeld iemand die toevallig allemaal jassen van dure merken heeft, nieuw met kaartjes eraan, en dan in de profiel omschrijving “ik maak mijn kast leeg en verkoop kleding die ik niet meer draag!”
Valt mij de laatste tijd ook op. Of allemaal kleding met prijskaartjes eraan in maat 34, 38 en 44 ofzo. Vaak ook nog dezelfde items. En dat keer 12 ofzo. Je maakt mij niet wijs dat je maar wat besteld hebt in hele random maten en het toen vergeten bent terug te sturen.
Dit kan eventueel een restpartij zijn. Maar bij dure merken is het wel opvallend ja.
Of via aliexpress…
Ik heb geen Vinted verkoopervaring, maar heb nu een paar dozen met babykleding die ik wil verkopen.
Wat is wijsheid? Kopen mensen veel sets/pakketten? Of is stuk voor stuk uploaden en hopen op bundels toch echt de enige manier
Het zijn voornamelijk kleren van Feetje, Noppies en Z8. Dus niet echt de topmerken.
Ik zet of item voor item, of een setje van 2 items erop. Sus bijv broek shirt. Grote sets verkopen niet is mijn ervaring
Thanks! Daar neig ik nu ook wel naar. Als zo een pakket niet verkoopt ben je later dubbel werk aan het doen
Ik heb wel vaak dat mensen dan bundelen. Dus meerdere artikelen in 1 koop worden gedaan. Dat vind ik zelf ook altijd chill.
Ik heb wel goede ervaring met per maat alles verkopen. Ik had het op Marktplaats gezet en het was binnen een week weg. Je moet er niet te veel van verwachten qua geld. En dit was alleen Hema en H&M enzo, dus nog minder ‘goede’ merken dan die jij noemt. Ik zou het gewoon proberen, ik was ook zo klaar door alles op de grond te leggen, foto maken, tekstje schrijven met wat het is en dat was het. Per stuk ben je toch wel veel langer bezig, en ik zou het echt ellendig vinden om elke drie dagen ofzo naar zo’n pakketpunt te moeten.