Wowwww, zou heel geïrriteerd zijn? Dat label was ook niet gefotografeerd? Ik vind ook dat je iets afwijkends moet vermelden.
Ja, ik vind mezelf ook vrij schappelijk. Ik heb een goede review gegeven, had ik achteraf beter niet kunnen doen.
Ik was niet heel geïrriteerd, omdat ik al twee andere wel passende broeken had binnengekregen van een andere verkoper. En het ging om €5. En ik kan de broek wel kwijt in m’n omgeving. Maar ik vind vooral haar reactie wel heel erg typisch ja. Ze had alles wel binnen twee uur na aankoop verzonden, dus misschien dat andere Fransen (van 1.50) haar een fantastische verkoopster vinden
Je kunt een review altijd nog wijzigen! Maar ja voor vijf euro zou ik ook weinig zeggen en chill dat je het in je omgeving kwijt kan.
En inderdaad, als je nu buitensporig groot ben, maar 1,72 lijkt me zelfs in Frankrijk redelijk gemiddeld.
Nee joh, dat is al langer dan de gemiddelde Nederlandse vrouw en in Frankrijk zijn ze echt een stuk kleiner.
Neemt niet weg dat de verkoopster fout zat en het gewoon duidelijk had moeten vermelden. Zo stom dat je als koper alles zou moeten vragen en niet puur op de foto’s en beschrijving zou mogen vertrouwen.
Ik had andersom wat vaags. Ik had een Adidas-sweater in maat 40 te koop staan, had ook aan-foto’s erbij en duidelijke foto’s van het label. Verkocht, stuurt die vrouw: dit is zeker een kindermaat 40, het is veeeeeel te klein voor m’n dochter. Ik zeg: huh nee, natuurlijk niet, je ziet toch het label en je ziet toch ook dat ik het zelf aan heb op de foto’s, ik ben geen kind, haha. Ze bleef erbij dat dit geen normale maat 40 kon zijn, omdat die trui haar dochter niet paste. Ze wilde de koop annuleren en de trui terugsturen. Heb maar gezegd dat ze hem mocht houden en maar iemand anders moest zoeken die de trui wel paste.
Sorry dat je dochter een reuzin is I guess?! Haha raar mens.
Dat is ook echt raar. Ik vergis me nog weleens in de Franse maat bijvoorbeeld, maar de NL maat is al de grote. En Adidas is een Duits merk, dat valt over het algemeen niet klein.
Moeder in ontkenning dat haar kind groot is waarschijnlijk
Ja ze zei ook nog: als je goed kijkt staat er in het label 14, dat is een kleine maat!!! Maar er stond gewoon UK14 EU40. Maar ik vond het vooral dom omdat ik nota bene zelf op foto’s sta met die trui aan en ik ben duidelijk niet petite of inieminie of iets in die richting. Naja meestal gaat het goed, denk ik dan maar.
je hebt de laatste tijd veel mensen die voor 1 euro iets erop zetten (vaak een product van een bekend merk) en dan 5x in caps NIET KOPEN NIET KOPEN DOE EEN BIEDING
maar doen ze denk ik om bovenaan te komen staan bij “laagste prijs eerst” en zo hun andere artikelen ook meer views krijgen
dus ik ging gister met een vriend een uur lang juist die producten wel kopen zodat ze slechte review door de annulering krijgen (annuleren doen ze binnen een minuut)
zoiets:
Wat een onzin zeg pfff wat bedenken mensen allemaal, ik zou dit eerder verbieden als vinted zijnde dan geopende parfumflesjes
het mag ook niet maar ze doen er niets aan
Heeft ze er wel gewoon voor betaald of heb je de trui gratis weg gegeven? Omdat je zegt dat ze hem mocht houden.
Nee heb haar laten annuleren, maar gezegd dat ik hem niet terug hoefde. Dus ze heeft hem gratis nu. Het is wat het is.
Gaan we nou hier ook al die Depop praktijken krijgen? Pfff… dat vond ik zo hinderlijk aan dat platform
Begint Vinted Marktplaats te worden? Op random momenten berichten krijgen van ‘30 euro’ voor iets met een veel hogere vraagprijs en daarna ‘ik kom het vanmiddag ophalen’? Tuurlijk joh, iedereen is 24/7 thuis.
Nou het is inmiddels opgehaald! Maar nu heb ik weer stress omdat het niet in de app staat. Straks wordt het geannuleerd omdat ik het volgens Vinted niet heb verzonden. Heb ook niks van een verzendbewijs gekregen.
Bij UPS duurt het bij mij altijd een tijdje voor de status wordt bijgewerkt.
Het is inderdaad een uur geleden bijgewerkt. Bijzonder dat dat zo lang duurt. Maar ik ben gerustgesteld!
Ik vind het toch zó irritant dat wanneer je een artikel plaatst op Vinted je altijd vergelijkbare advertenties te zien krijgt met enorm lage prijzen. Daarstraks had ik een jurkje op Vinted gezet. Ik wilde er €12,50 voor vragen, maar de gelijkaardige artikelen die ik te zien kreeg waren eerder rond de €5. Vervolgens heb ik de prijs aangepast naar €7,50.
2 uur later is het verkocht en blijkt dat de gemiddelde prijs van hetzelfde jurkje bij andere verkopers eerder rond €15 a €20 ligt.
Nja, eigen schuld dikke bult natuurlijk, en fijn voor de koper die een gelukje heeft
Dat is scam hoor, zou daar je advertenties iig niet op aanpassen. Zelfs als je er iets nieuw voor 150 euro opzet krijg je die optie te zien met dat er “vergelijkbare” artikelen te koop zijn voor 10 euro ofzo
Als je die artikelen dan zoekt voor die prijs kun je ze nooit vinden