Oh dit is mij zo vaak gebeurd en dan dacht ik dat het marktconform was.
Babykleding op Vinted gekocht. Krijg ik een extra kledingstuk erbij, want dat vond ze leuk erbij. Leuk en aardig, maar niet mooi. En nu moet ik weer (kleine) moeite doen om het weg te doen. Pls stuur gewoon alleen wat ik gekocht heb.
Wow zuur much haha
Tweedehands designer tas uploaden in perfecte staat dan geeft Vinted aan dat andere mensen het aanbieden voor max 15 euro of zo.
Zie de citroen.
En ja het is gewoon onnodig extra dingen te sturen.
Jaaa dit was mijn ultieme beginnersfout op Vinted Ik was alle meuk die ik erop had wel snel kwijt, maar heb achteraf heb ik wel een beetje spijt omdat ik veel te weinig heb gerekend voor hele nette (merk)spullen
Ik vind het zo klote dat je dat Mondial Relay niet meer uit kunt zetten als verzend optie. Bij mij zit er een verzendpunt 800km verderop en dat is het echt niet waard voor een paar euro?! Pfff
Dan kan je het bijna beter tot de deur brengen zelf
Nou ja dan heb ik liever een extra kledingstuk dan dit
Bij een paar damesschoenen.
Heel schattig hoor en gelukkig heb ik een kind dat dit natuurlijk hartstikke leuk vindt. Maar toch.
Er zat ook nog een briefje in het NL bij en het kwam uit Frankrijk. Ik vond het allemaal reuzelief, maar wel een beetje too much.
Allebei overbodig. Kledingstuk wat niet je smaak is, heb je ook weinig aan. Maar een knuffel bij schoenen, vind ik ook niet logisch
Mijn vriend heeft vinted ontdekt en nu gaat hij echt door alle fasen van nieuw op Vinted heen
âWow een nieuw paar schoenen voor âŹ30? En nooit gedragen!!â
âZo die Fransen zijn irritantâ
âWtf is Mondial Relay voor iets en wat is dat voor vaag pakketpunt?â
âAls ik favorieten heb gaan mensen me ineens allemaal berichten sturen eroverâ
Ik heb nu iemand die iets duurs van me heeft gekocht maar degene woont in Frankrijk en heeft maar 1 review van lang geleden en er verder zelf ook niks op staan⊠dus ik twijfel of ik het niet moet annuleren want ik vind het wel een beetje raar, wat zouden jullie doen?
Wat zegt het 1* review?
Die is wel 5 sterren en zegt: goede koper!
Maar was dus wel al een tijdje geleden.
Ah, sorry ik las 1x 1*. Tja, normaal gesproken zou ik het versturen, maar doordat het iets duurs is zou ik twijfelen.
Als je het toch verstuurt zou ik alles in ieder geval goed filmen, zodat je bewijs hebt dat jij alles correct gedaan hebt.
Sorry ik moet altijd zo lachen om deze tip maar dit heeft totaal geen nut haha
@de_kluizenaar ik zou het niet annuleren, het is niet gek dat iemand niks verkoopt toch.
Ik heb wel eens mijn geld teruggekregen daardoor, dus ik volg het braaf op als het om grote aankopen gaat.
Je krijgt toch sowieso 9 van de 10 keer gewoon je geld terug als verkoper. Je kunt alles filmen en dan alsnog iets anders in het pakket stoppen en versturen
Ja, ik denk dat ook altijd, maar dan maak ik nog filmpje Ăn pakketjepunt en dan wordt de kans kleiner. Maar doe dit alleen bij 50 euro of meer, anders teveel moeite.
Oh het was als koper, dus doe het nu andersom ook (bij grote bedragen alleen).
als je iets laat hebt opgestuurd en mensen gaan je dan straffen door het pakketje wel op te halen maar dat dan niet aan te geven op vinted.
Ik doe het zelf ook, maar zo irritant