De laatste twee keer deden mensen dat terwijl ik het toevallig OP DE DAG ZELF had opgestuurd.
Ik heb ook wel het idee dat belgen of franse mensen dat vaker doen?
Ik had vandaag weer 1 die iets kocht en me een uur daarna berichtte wanneer ik het dacht te gaan versturen. Het liefste annuleer ik dan de hele verkoop.
Het waren wel Belgen indd. Waarom zou dat zijn?
Jeetje het is geen hogere wiskunde als ik een paar dagen wacht om iets op te halen is het gewoon omdat ik niet vroeger bij het pakketpunt raak. En omgekeerd ook met verzenden
Maar het is al opgehaald.
Ja geen idee want ik vind Belgische mensen altijd heel sociaal en netjes
Aah dan had ik het verkeerd begrepen sorry.
Dat vind ik ook vreemd . Het lukt niet altijd direct om aan te geven okƩ maar nrml wel binnen de dag toch
Bij mij lukt dat niet altijd. Soms haal ik een pakket in de middag op, om daarna direct door te rijden naar de sauna en pas om half 12 's avonds weer thuis te zijn. Andere keren haal ik het pakket later op de dag op en is het al donker als ik het thuis uitpak. Ik wil een product toch altijd even bij daglicht checken, omdat ik een eventueel probleem (bijvoorbeeld vlekken) anders zo maar eens over het hoofd zou kunnen zien. In de winter kan het dan zomaar anderhalve dag duren voordat ik thuis ben bij daglicht en het product goed kan checken.
Ik ben nieuw in de Vinted-wereld, dus weet nog niet hoe alles precies werkt en of bepaalde ongeschreven regels zijn . Maar wat gebeurt er als je meerdere kleine dingen te koop zet met pakketformaat ākleinā en iemand koopt een bundel, waardoor je pakket groter wordt? Heb je dan een probleem met versturen?
Volgens mij moet je bij een bundel altijd het pakketformaat selecteren als verkoper
Ik dacht dat bij een bundel vinted de pakketgrootte bepaalt, dat hoef jij niet nog een keer in te vullen toch?
Nee klopt, ik kan niks invullen. Maar ik was bang dat wanneer ik een klein pakket selecteer en iemand besteld een bundel, dat het dan niet past . Maar dan komt het wel goed!
Ja soms kom ik er dezelfde dag niet aan toe om welke reden dan ook. Ik had nooit gedacht dat mensen dan zouden denken dat ik dat bewust doe om ze te straffen ofzo?
Jij verkoopt een broek met een vlek en dan is het haar schuld?
Ik heb tegenwoordig steeds vaker dat mensen vragen stellen, iets opmeten of extra info. Dan beantwoord je die em vervolgens hoor je niks. Vind t zon kleine moeite om even bedankt ik kijk nog even of bedankt ik sla over te sturen.
Dus eigenlijk zeg je nu dat zij het vlekje heeft veroorzaakt? Je zegt zoveel gedoe om 3 euro, maar je doet zelf echt exact hetzelfdeš
Ja dit gaat niet over 1 dag, maar mensen die gewoon het termijn laten verlopen en dan doet vinted het automatisch. Dat is denk ik 3 dagen ofzo?