Ik heb ook zo’n pakketpunt waar veel kwijtraakt. Die doen echt maar wat lijkt het. Dan ligt het er al weken ofzo en moet ik zelf zeuren om tussen de tientallen paķketjes te zoeken. Iedereen klaagt er over, dus ik kies dat punt nooit meer.
Pff ik heb op marktplaats een speelgoedbeer van mijn dochter er op staan. Man man man, de biedingen en reacties die ik krijg. Ik kan ook echt niet meer normaal en vriendelijk reageren. En als ik dan de zoveelste lage bieding krijg met een reactie of de bon er ook nog bij zit voor garantie en ik aangeef dat ze hem dan nieuw moeten kopen dan zijn ze geirriteerd
Wat kan er kapot gaan aan een speelgoedbeer wat onder de garantie valt? Of is het geen knuffel?
Je hebt ook wel van die white noise beren. Een Moon Bear?
Zijn Spanjaarden de nieuwe Fransen geworden?
Gesprek begon al:
Is dit nog beschikbaar? Ehm ja het staat te koop op vinted.
Stuur foto’s. Die staan gewoon bij de advertenties.
Product staat te koop voor €15 bod van €10. Ik doe tegenbod van €12,50. Bod van €11,20 (ook weer zo random) Ik doe weer een bod van €12,50 krijg ik een bod van €10,50
Ik heb het nu maar afgewezen, ik heb helemaal geen zin meer om het aan deze spanjaard te verkopen
Nu zit een andere Spanjaard op het zelfde ding te bieden en berichtjes te sturen:
Het is zo’n furreal beer, cubby heet die. Misschien dat ze bang zijn dat hij niet meer beweegt of het geluid het niet doet. Alleen dan zou ik dat er bij zetten en zou ik ook minder geld vragen. Er staat duidelijk in: compleet en werkend, rookvrij huis enz. Ik lees nu mijn bericht terug en moet er nu wel om lachen, was er echt ff zo klaar mee.
Nou hier stopt het ene na het andere pakketpunt er mee. Superirritant is dit, want nu moet ik voor sommige pakketdiensten een stuk verder. Is dat bij jullie ook zo?
Mijn meest dichtstbijzijnde (400 meter) is een tijdje geleden volledig gesloten, maar ik heb nog twee die minder dan een km van mijn huis vandaan zijn .
En heb nu pakjes mee naar mijn werk zodat ik a) beweging heb in mijn pauze
B) nuttige met het aangename kan combineren
Wel iets verder (3 km), maar door het bovenstaande vind ik dat niet erg. Misschien zit er bij jou iets in de buurt van je werk?
Verkopen kledingbundels voor kleine kindermaten naar jullie ervaring een beetje? Ik heb echt veeeel op zolder staan en het moet echt weg, maar los is geen beginnen aan… had eerder los ook wat kinderkleding staan maar dat verkoopt helaas amper
Bij mij niet. Ik breng alles van de Hema/HM/Zeeman naar Stichting Babyspullen of de kringloop. Alleen kleding van duurdere merken (die ik zelf vaak ook op vinted koop) of grotere items zoals jassen/schoenen verkoop ik weer via Vinted, dat gaat meestal wel goed en dan hoef je ook niet voor een item van 1 of 2 euro naar het pakketpunt, dat vind ik zo’n gedoe voor bijna niks…
Ja, als het logische bundels zijn (alles hema, allemaal rompertjes in zelfde maat) maar je krijgt er wat minder voor.
Kwam net deze tegen, waarom zou je als verkoper een foto met je huisdier die op de kleding die je wil verkopen ligt plaatsen?
Ik zou me zo moeten inhouden om geen flauwe opmerking te maken van: verkoop je de kat ook?
Want ik hou van katten, obviously, maar niet iedereen/kan er tegen, en snap de meerwaarde ook niet hiermee?
Cat for scale
Hier ook! Geen idee of het gewoon toeval is of dat er recentelijk iets is veranderd qua regelgeving (of gewoon klaar met het gezeik haha)?
Ja hier ook. Ik heb er eigenlijk geen meer op minder dan een kwartier fietsen (in een richting waar ik niet moet zijn voor werk ofzo), tenzij met bpost maar dat is meestal geen verzendoptie en dan zijn verzendkosten ook 6€ ofzo.
niet via vinted, wel via marktplaats. Ik had een paar keer zo’n samla box vol kleding verkocht voor 25 euro volgens mij, dan doe ik het per maat. dit was wel de “lelijke” kleding die ik niet wilde bewaren. niet vies ofzo maar gewoon gedateerd, niet mijn smaak. Veel feetje en noppies maar ook zeeman hema etc. de mooie kleding heb ik nog op zolder.
Hahahha degene die van de week steeds lage biedingen zat te doen is nu boos omdat het product is verkocht. Na een paar keer een nieuw tegen bod te hebben gedaan waar ik dan weer nog lagere biedingen op kreeg was ik er wel klaar mee.
Gisternacht heeft iemand het voor de volle vraagprijs gekocht. Nu krijg ik net een berichtje in hoofdletters waarom het niet meer beschikbaar is en ik had het willen kopen. Ja jammer joh
Hahhaha dit had ik vorige week met iemand. Ik had haar bod geaccepteerd maar ze kocht het niet. Twee dagen later kocht iemand het voor de volle prijs. Kreeg ik een woedend bericht dat ik asociaal was want ik had haar bod geaccepteerd en het vervolgens aan een ander verkocht. Ja meid zo werkt vinted. Ze wilde ook dat ik de koop zou annuleren zodat zij het alsnog kon kopen.
Hahah ja echt he, ik zet ook niets op gereserveerd als er een bod loopt. Tenzij iemand dat vraagt.
Ik zei ook tegen de spanjaard van ja iemand heeft het voor het volle bedrag gekocht. Kreeg ik terug ik wou €12 betalen. Ik kreeg steeds biedingen van hem van €11 en €11,20 terwijl ik €15 vroeg. Ik ben niet gek om dan van jou €12 aan te nemen.