Ik heb net mijn eerste Sellpy bestelling binnen en ik ben best wel enthousiast.–
Kocht heel veel op Vinted tot een jaar geleden, ik had een rottijd en ging van alles kopen voor een kleine dopaminekick, soms moest ik de halve stad door voor vijf pakketjes die tegelijk aankwamen. En dan was de helft een totale miskoop die direct doorging naar de kringloop of weer in de verkoop. Dus ik ben daar vrijwel helemaal mee gekapt. Maar ik wil liever helemaal geen nieuwe spullen kopen en om álles bij de kringloop aan te schaffen is nogal een tijdsinvestering.
Sellpy is iets duurder, maar dat zorgt er voor m’n gevoel voor dat ik iets zorgvuldiger aankopen doe (niet die OMG HET IS € 5 NU KOPEN impuls die ik bij Vinted had). Je krijgt alles in 1x (opgehaald in een Budbee kluisje bij de lokale AH). De optie om te retourneren is ook een upgrade. Alles was super netjes ingepakt en rook naar wasmiddel. En uiteindelijk heb ik niets terug hoeven sturen.
Als andere mensen (goede/slechte) Sellpy ervaringen hebben ben ik er heel benieuwd naar!