Ik dacht dat ik de optie UPS home had uitgezet, maar blijkbaar niet en nu heeft iemand dus deze optie gekozen
Heeft iemand het hiermee wel eens naar een pakketpunt gebracht?
Ik dacht dat ik de optie UPS home had uitgezet, maar blijkbaar niet en nu heeft iemand dus deze optie gekozen
Heeft iemand het hiermee wel eens naar een pakketpunt gebracht?
Ja, gaat gewoon prima net als de rest eigenlijk!
Heb een fjƤllraven broek via marktplaats gekocht. Hoop zo dat ie past! Volgens de maattabel heeft maat 38 van FjƤllraven een taille van 36 cm, wat voor de meeste andere merken/maatvoeringen maat 36 is. Maar hoop dat het vanwege de stretch alsnog als maat 38 past.
Weet iemand of de verzendkosten via DHL op Vinted omhoog zijn gegaan? Zie opeens ā¬4,14 staan terwijl de verkoper wel uit Nederland komt. Dacht altijd dat het ā¬3 nog wat was š«£
Jup⦠wordt steeds duurder
Ja klopt⦠vind het ook duur worden daarmee.
Ik word echt moe van Vinted/DHL: de verkoper heeft mijn pakket op 16 feb verstuurd, staat ook track & trace nummer bij. heb het nog steeds niet ontvangen⦠Vinted wijst naar DHL en DHL wijst naar Vinted grr. De āklantenserviceā (chatrobots) van beide zijn echt belabberd.
Ik heb net geld terug gehad van iets dat 18 januari verstuurd was maar ergens is blijven hangen.
Even een vraagje over klachten/retouren. Ik heb een blouse gekocht voor ā¬30 en er zit een vlekje op de mouw, op zich kan ik hem gewoon nog dragen, maar het stond niet aangegeven in de advertentie. Ik had een gebrek ingevuld met het idee dat ik een paar euro minder zou betalen voor de blouse en het dan goed is.
Nu heeft de verkoper aangegeven dat ik hem retour moet sturen op mijn kosten. Ik kan dit annuleren en de blouse dan alsnog houden, maar dan lijkt het me dat Vinted hiermee de koop afrond.
Kan de verkoper aan haar kant de retour nog annuleren en iets anders kiezen? Of is dit de enige optie?
Ja de verkoper kan kiezen om het geld gewoon terug te laten storten. Dat heb ik een keer gehad toen ik iets kocht dat 2 maten kleiner bleek dan geadverteerd.
ben net slecht gezet door een Franse Vinted oma ging om een set met een ketting en oorbellen
ik had 15 euro geboden (originele prijs 18), die heeft ze geaccepteerd want ānormaal doe ik niet aan biedingen, maar ik kon net de oorbellen niet vinden! dus 15 euro voor alleen de kettingā. ik akkoord want had ook alleen interesse in de ketting eigenlijk.
kijk ik net op haar profiel, heeft ze die oorbellen los voor 10 euro te koop gezet
respect voor deze smiechtactie
Ik heb blijkbaar iets verkocht waar een klein scheurtje inzit. Wel aan de binnenkant en je ziet het dus niet als je het draagt. Hoe lossen jullie zoiets op?
De keuze aan de koper laten: retour sturen (op de verkosten van de verkoper natuurlijk want jij had de scheur moeten zien) of een stevige korting (ongeveer ter waarde van een professionele herstelling) aanbieden.
Op Marktplaats iets online met ābiedenā. Krijg je alsnog berichtjes met āwat wil je er minimaal voor bieden?ā Weet ik veel, bied iets en dan laat ik wel weten of ik akkoord gaā:weary:
Als ik verder blij ben met het stuk en het te repareren is dan maak ik het (of als je zelf niet handig bent laat je je schoonmoeder oid het fixen)
Ik had gister nieuwe dingen geupload en kreeg een heel laag bod op een jurk. Ik afgewezen.
Krijg ik een berichtje of ze het alsjeblieft mocht kopen want ze wilt het zo graag hebben. Ik zo dat kan maar dan met een realistisch bod.
Vanochtend word ik wakker en zie ik dat iemand het zelfde item voor de vraagprijs heeft gekocht. Nu heb ik in de afgelopen 2,5 uur al meer dan 20 berichtjes van de eerste vrouw gehad of ik het weer kan uploaden, ze wilt het zo graag hebben, nu zelfs dat ik het voor meer kan uploaden dan koopt ze het gelijk. Nou nee als je het zooooo graag wou hebben dan had je een normaal bod in het begin gedaan of het gewoon gekocht.
Ik weiger het ook voor de andere koper nu te annuleren om haar tegemoet te komen.
Wut.
Ja tuurlijk niet. 100% dat die vrouw het toch niet gaat kopen.
Ja echt bizar. Ze stuurt net weer 3 berichtjes achter elkaar met smeekbedes
@Kauai ik weet zeker dat ze dan weer lager gaat bieden als ik het weer online zet. Ondanks dat ze nu zegt ik koop het voor X bedrag. Lekker lullig ook tegenover degene die het heeft gekocht zonder bieden.
Gewoon blokkeren joh