Nee zeker niet doen! Zo werkt vinted nou eenmaal
Nu maak je me wel nieuwsgierig om wat voor kledingstuk deze commotie is ontstaan.
Een jurk van E-play. Het was wel een dure jurk toen ik het kocht, maar het is ook geen merk wat mensen denk ik nog kennen of echt naar op zoek zijn.
Haar laatste bericht was dat ze ā¬150 bood en daarna heb ik haar geblokt
E-play! Memory unlocked!
Ik had een ketting en oorbellen via Vinted gekocht die werden verkocht onder een merknaam, maar bleken nep te zijn. Ik mocht ze terugsturen, maar nu haalt die verkoopster het pakketje niet op. Het ligt er al 7 dagen en ze reageert ook niet op mijn berichten, maar leest ze wel. En nu ben ik dus bang dat ze doet alsof het pakketje niet is aangekomen en ik dus mijn geld niet terugkrijg Ʃn geen sieraden heb. Dan had ik nog liever de sieraden dan helemaal niks.
Waar zie tegenwoordig wat je in je Vinted-portemonnee hebt zitten? Ik ben scheel ofzo.
Ik zie het gewoon bij āMijn profielā staan
Is bij jou die app al vernieuwd? Alles is anders en bij Profiel staat nu alleen Kledingkast, Reviews en Over mij.
Edit: oh wacht haha kon ook nog op mān foto klikken.
Heb je dit wel gerapporteerd?
Ik had een jurk verkocht op Vinted. Ik heb de jurk echt grondig gecontroleerd en alles was okƩ. De koper meldt na ontvangst een probleem: een opengescheurd stiksel bij de taille. Ze wilde de jurk wel houden, maar een flinke korting ontvangen die de kosten van het maken dekt. Laat mijn moeder nu toevallig coupeuse zijn, dus ik wil de jurk retour hebben. Daar heeft ze toch maar mee ingestemd. Ik weet eigenlijk wel zeker dat het stiksel niet gescheurd was en krijg het gevoel dat ze me wilde oplichten.
Ik heb dit ook een keer gehad met een koper die deed alsof een knoop van een broek eraf was, zo hinderlijk
Heeft ze er een foto van gemaakt?
Ja, het is dus een los stiksel van ongeveer 3-4 cm wat echt kinderlijk eenvoudig weer te maken is, met naald en draad. Ik ga echt aan mijn verstand twijfelen, bijna onmogelijk dat ik het niet gezien had.
Ja, maar wordt afgekeurd omdat ze kennelijk geen regels overschrijdt. Ondertussen nog 0 reactie, dus vrees dat ik kan fluiten naar mijn geld.
Is bij jullie het hartje ook weg op Marktplaats? Om een advertentie op te slaan.
Nee, staat hier bovenaan de site.
Ik heb hier gisteren ook enorm naar lopen zoeken en niet kunnen vinden, hopelijk snel een nieuwe app-update!
Hehe ja precies, net ook een hele zoektocht gehad. Vreemd!
@junior kijk je in de browser of app?
App
Ja ook geen app update te zien in de app store