Ik heb net iets op vinted verkocht en de verzendmethode is: UPS komt het bij mij thuis ophalen. Op een dag tussen 08:00 en 18:00. Iemand dit al eens meegemaakt? Krijg je op de dag zelf een kleinere tijdsslot?
Ik niet, heel irritant, maar je kan het met hetzelfde label ook gewoon naar een pakketpunt brengen
O echt joh! Thanks, ga ik dat even proberen. Scheelt een hele dag gevangen zijn
ik ben op zoek naar een bepaald model elektrische gitaar, en tot nu toe heb ik er 2 via MP gevonden. Beide keren heeft de verkoper nĆ” een heel gesprek tegen mij gezegd dat ze hem toch niet willen verkopen. Waarom de fuck zet je hem er dan op?!
#1 was toch te gehecht aan zān gitaar, en #2 had hem uitgeleend aan een vriend. Thanks for wasting my timeā¦
Ik ga die kut gitaar nu maar gewoon in de winkel kopen, ik heb te weinig geduld hiervoor
haha YES dit was bij mij dus ook gebeurd! Dit is zoān beetje het best case scenario haha
Wow ik heb net heel lang gezocht naar mān portemonnee op Vinted, maar dit had ik nog niet geprobeerd. Thanks voor de tip!
Ben ik de enige die vinted niet meer in komt? Krijg steeds foutmelding als ik op een item klik. En ineens staat bij mij dat ik 0 items erop heb staan terwijl ik net 30 advertenties heb lopen plaatsenš
nee had t ook net, als ik op een item klik zegtie dat de pagina niet bestaat. zal wel ff kuren hebben, ze zijn vgm steeds nieuwe functies aan het uittesten de laatste tijd.
hopelijk staan je advertenties er gewoon op als het weer werkt!
Ik heb twee pakketjes van vinted die 3 weken geleden bij een homerr/nu vintedGo punt aan hadden moeten komen, maar de status staat telkens nog steeds/alweer op āklaar voor verzendingā. Als ze niet binnen een week nu komen dan mag ik een terugbetaling aanvragen maar betekent dat dan ook dat ik ze nooit ga krijgen? Betaal volgende keer maar weer extra voor DHL denk ik, echt stom dit.
Ik heb dit ook wel eens gehad. Toen kreeg ik ineens een berichtje dat het pakket terug werd gestuurd vanwege niet ophalen en ik mijn geld terug kreeg. De verkoopster en ik hadden beide geen bericht gehad dat het pakket klaar lag op het punt. Je zou even langs het pakketpunt kunnen gaan met de vraag of ze toevallig jouw pakketjes hebben.
Ik heb dit 2x gehad bij het versturen van een homerrpakketje 1 x bleek het pakketje zoekgeraakt en kreeg mijn geld terug de rweede keer was het al bijna een maand onderweg en werd het toch nog afgeleverd. Dus het zou nog kunnen .
Verder ben ik best tevreden over homerr/ vinted to go afgelopen week was een pakketje er binnen 5 dagen en zat ook nog een weekend tussen
Koper heeft het pakketje niet opgehaald en reageert ook niet meer. Pakketje wordt dus teruggestuurd, maar staat nu al twee weken op āterug naar afzenderā. Hoe lang gebeurt dit normaal gesproken? Vind het zo irritant, vooral omdat er dus geen nadeel aanzit voor de persoon die het niet ophaalt, zelfs geen slechte review.
Ik had een week geleden iets gekocht van iemand. Antwoordt ze nu dat mondial niet bij haar in de buurt zit. Ja dus, nu is het dan mijn probleem ofzo?
Nouja een beetje empathie is ook op zān plek toch. Ik woon in een middelgrote stad en ik heb een Mondial relay punt op 19 km. Ik ga niet voor een tweedehands item zover rijden. Helemaal als het verkoopbedrag vaak maar een paar euro is. Ik vraag de koper het dan met een andere verzendmethode te kopen.
Maar zet je dan bijvoorbeeld in de omschrijving dat je geen gebruik maakt van mondial? Want anders vind ik het inderdaad niet het probleem van de kopende partij.
De pakketpunten sluiten en openen zich de hele tijd in mān stad. Zo had ik een Mondial relay punt in mān stad maar die is blijkbaar opgeheven. De eerste keer dat iemand dus iets kocht met Mondial relay heb ik dus een bericht gestuurd en het uitgelegd. Nu heb ik het in mijn profiel staan. Maar als nog: niemand heeft toch zin in 20 km rijden, dat snapt toch iedereen.
Gaat denk ook om de week
Nouja dit, zet het dan in je advertentie. Ik kan toch niet weten welke pakketpunten iemand wel/niet in zijn omgeving heeft zitten en hoever diegene bereid is te rijden/fietsen hiervoor.
ik koop nooit via Vinted dus geen idee, maar is het voor jou zoān grote moeite om de vervoerder aan te passen?
Je kan helaas niet alle vervoerders uitschakelen!