Marktplaats/Vinted #2

Maar zet je dan bijvoorbeeld in de omschrijving dat je geen gebruik maakt van mondial? Want anders vind ik het inderdaad niet het probleem van de kopende partij.

1 like

De pakketpunten sluiten en openen zich de hele tijd in m’n stad. Zo had ik een Mondial relay punt in m’n stad maar die is blijkbaar opgeheven. De eerste keer dat iemand dus iets kocht met Mondial relay heb ik dus een bericht gestuurd en het uitgelegd. Nu heb ik het in mijn profiel staan. Maar als nog: niemand heeft toch zin in 20 km rijden, dat snapt toch iedereen.

4 likes

Gaat denk ook om de week

Nouja dit, zet het dan in je advertentie. Ik kan toch niet weten welke pakketpunten iemand wel/niet in zijn omgeving heeft zitten en hoever diegene bereid is te rijden/fietsen hiervoor.

1 like

:laughing: ik koop nooit via Vinted dus geen idee, maar is het voor jou zo’n grote moeite om de vervoerder aan te passen?

1 like

Je kan helaas niet alle vervoerders uitschakelen!

2 likes

Het was de enige optie waar ik uit kon kiezen bij haar. We hebben de koop maar geannuleerd in overeenstemming.

Vind ik nog coulant van je, zij kan het niet versturen dus haar verantwoordelijkheid om ā€˜t te annuleren en 1 ster te incasseren

Dat vind ik dan ook weer onnodig agressief. Het zijn maar wat tweedehands spulletjes.

16 likes

Wat is hier agressief aan. Als iemand het niet kan versturen dan lost die persoon het toch op en ga ik weer verder met m’n leven.

2 likes

Ik vind dit echt geen 1 ster waard. In mijn buurt openen en sluiten ook elke maand weer nieuwe punten, ik kan dat echt niet bijhouden en telkens in al mijn advertenties gaan bijwerken. Als je het als verkoper zsm meldt dan kun je dit toch prima onderling even oplossen zonder meteen een 1 ster review? Dit maakt je echt geen onbetrouwbare verkoper ofzo

4 likes

Waarom niet? Kleine moeite toch. Maakt je niet onbetrouwbaar, maar zou het wel vervelend vinden. Vooral als het om een groot bedrag gaat.

En het is een automatische 1 ster review met de reden erbij dus dat boeit toch vrij weinig.

Dat ligt er toch aan hoeveel advertenties je hebt? Kan me goed voorstellen dat je daar niet aan gaat beginnen.

Kun je dan niet in je beschrijving zetten dat ze je bio moeten lezen? Dan hoef je het daar telkens maar eenmalig aan te passen.

5 likes

Ja dat is ook een goed idee inderdaad!

1 like

ā€œNieuw zonder prijskaartjeā€, in de omschrijving ā€œ 1 keer gedragenā€ en 450 eu vragen
Ja 1 keer gedragen en toen op gezeten en toen in de magnetron gedaan?? Hoe krijg je je tas zo :smiling_face_with_tear:

8 likes

Waarom zijn de verzendkosten soms toch zo belachelijk hoog? Ik wil een boek kopen op vinted voor 7 euro, de verzendkosten zouden dan 10 euro zijn daar bovenop… nou dan laat maar.

2 likes

5 likes

dat heb ik echt nog nooit meegemaakt? hoogste is 5,55 als het uit italiƫ komt

Ik zie het wel vaker, dhl als enige optie voor 9 euro :sob:

2 likes