Marktplaats/Vinted #2

Daarom heb ik mijn favorieten als privé gemarkeerd. Scheelt zoveel van dat soort gedonder en dat ik dan later lekker in alle rust kan (be)kijken.

6 likes

Ik wist niet eens dat dat mogelijk was. Ga eens kijken hoe dat moet. Dank voor de tip.

2 likes

“Notify owners when I favourite their items” heb ik uitstaan via hier en geeft me zoveel rust.

1 like

Ik zoek al een hele tijd een specifiek wollen vest op vinted maar vinted staat VOL met verwassen wollen kledingstukken. “Was een large maar te heet gewassen dus past nu een small” zo werkt dat niet vriendin :sweat_smile: het hele model is eruit. Vind het daardoor wel heel lastig om wol tweedehands tw kopen.

7 likes

Is er geen DHL optie meer bij Vinted? Laatste paar keer was DHL telkens geen optie. En DPD is 50 cent duurder geworden zag ik net

Heb toevallig vandaag nog wat verkocht met DHL verzending, misschien is er geen pakketpunt open op het moment dat je de aankoop wil doen? Dan verdwijnen ze wel eens uit de opties.

Ja dat was meestal laat op de dag, maar nu ook steeds overdag. Zal dan wel toeval zijn

DHL is bij mij vooral in de ochtend zichtbaar. Je ziet vooral Homer en dat vind ik zo irritant.

2 likes

Dit vind ik ook zo vervelend! Al een paar keer een miskoop gedaan daardoor ook :cry:

Homerr en MondialRelay hier vooral. Heb een paar dingen die ik leuk vind uit Frankrijk of Portugal maar alleen MR en ja, laat dan maar zitten?

Net als ik nu iets uit FR wil maar de verkoopster een hele vage beschrijving heeft bij een artikel van: zelfgemaakt naar de afmetingen van mijn dochter. Ja leuke jurk die ik misschien ook wil maar ik weet de afmetingen van je kind niet dus kan niet bepalen of het zal passen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Shirt van Stieglitz op Vinted, online uitverkocht, nieuwprijs was €69, vraagprijs op Vinted €99. Ik doe een bod, reactie: “nee vaste prijs”.

Joe succes met de verkoop! Zo flauw altijd.

2 likes

Doet Vinted bij jullie ook raar? Sinds vanmiddag ontvang ik geen meldingen meer (behalve nadat ik wat pakketjes op de post had gedaan) en alle artikelen die ik heb geüpload zijn 0 keer bekeken en hebben 0 favorieten. Verder kan ik de artikelen die ik vandaag heb geüpload niet vinden via de zoekfunctie en zie ik geen getallen verschijnen voor nieuwe artikelen van merken die ik volg. Ik heb de app al geüpdate en opnieuw opgestart maar tot nu toe haalt dat niets uit.

1 like

Sinds gisteren zie ik geen nieuwe advertenties op Vinted. Hoorde van een vriendin dat ze ook geen nieuwe advertenties meer zag.

1 like

Zie nu inderdaad dat meer mensen er last van hebben. Kreeg van Vinted de fantastische tip om betere foto’s te uploaden of mijn artikelen af te prijzen.

30 euro winst ook :smiling_face_with_tear:

Wat raar dit? Hebben ze nu ook een soort tiktokalgoritme geïmplementeerd of is dit een fout?

Ik heb vorige week een blouse op Vinted gezet van een merk dat altijd super hard gaat. Hij is 5 keer bekeken? Echt heel raar.

Ik ga zo nog een drie dingen van Zara en &Other stories erop zetten, kijken hoe dat gaat.

Dat betekent dan denk ik dat artikelen die volgens hen te hoog zijn geprijsd niet worden gepusht ofzo? Jezus wat irritant weer.

Denk een fout. Zie nu wel weer nieuwe advertenties.

Vinted had eerder deze week wel een update.

Bij mij doet marktplaats juist raar. Geen enkele advertentie die ik aanklik is beschikbaar. In de app krijg ik een melding “advertentie niet gevonden” en in de browser:

Ik heb hetzelfde! App laat niks zien. Was vanochtend nog niet want toen heb ik nog advertenties bekeken