Vriendschapsverzoek en dan meteen uitleggen haha
Haha yes, heb ik gedaan op jouw advies! Kreeg net een berichtje terug dat iemand anders al een bod had gedaan en dat hij die persoon al had gecontacteerd, maar nog geen reactie. Als die niet reageert, is hij voor mij. Fingers crossed.
Ben nu heel benieuwd naar het item, we duimen voor je!
Haha snap ik. Het is een bepaald type naaimachine.
Extra tip voor een volgende keer: vaak posten mensen het op meerdere plekken dus bijv ook op Marktplaats of Vinted. Zo zag ik ook eens een lamp op FB marketplace maar ik dacht: ja een wildvreemde op Facebook contacteren, idk… Dus toen heb ik die specifieke lamp opgezocht op Marktplaats en daar hadden ze hem ook gepost. Voelde toch iets minder ‘raar’ om via daar te reageren haha. Inmiddels staat de lamp al geruime tijd hier in de slaapkamer.
https://www.vinted.nl/items/6158732913-arket-zwarte-pantalon ik heb weer een Vinted tip!! dit is mijn favoriete broek ooit kreukelt inderdaad niet, mooie zware stof (niet katoen). mooi afgewerkt en flatterend. zou m bijna weer kopen als back up voor die ik nu heb hahaha
Daar gaat wel meer mis Casmhire
Moah ik ben niet iemand om te gaan zeiken over typos ongeacht hoe ze bedoeld zijn want zo kan je soms (wel echt in een blue moon, hoor) goeie deals tegen want met de correcte manier van spellen kom je ze anders niet tegen. Er is zelfs een speciale website die eBay voor je zoekt met common typos
Is het niet ~ creatief ~ bedoeld?
Wat een geschenk uit de hemel als je net hebt bedacht wat spullen offline te halen van Vinted en het morgen naar een kledingcontainer te brengen - en iemand koopt ineens precies dat alles samen wat je offline wilde halen. Ben echt verrast, haha.
Nee denk een barst in de camera
Nou ik had er hier al wel eens over gelezen, maar heb voor het eerst meegemaakt dat een Vintedpakket op een pakketpunt 7km van mijn huis is bezorgd. Ook echt in een heel ander dorp dan de stad die ik had geselecteerd. En in de buurt van het geselecteerde punt zijn nog wel twee andere punten te vinden (zeg hemelsbreed twee kilometer verderop).
En de plaats waar het ligt is echt superkut met de fiets te bereiken, hemelsbreed 4km en met de auto ook nog wel te doen. Maar met de fiets zie ik net 7 km en een half uur fietsen met allemaal onhandige punten en bruggen. Ook echt niet op een route waar ik ooit weleens kom.
Ik denk dat ik maar de auto pak. Maar mooi kut las je die dus niet hebt.
Haha ja, ik had er ook eentje die niet goed met OV bereikbaar op een bedrijventerrein, maar in het weekend en na 17:00 uur doordeweeks dicht
Met het OV zou ik 49 min onderweg zijn zie ik net
Nou ja ik heb straks wel een nieuwe Gymshark legging voor €10, dus ik moet eigenlijk niet zeiken.
Ahhh dit gesprek heb ik eerder gehad op Marktplaats! Deze man zoekt een date, is niet eens op zoek naar voetenfoto’s, raar genoeg. Dit was echt al JAREN terug en het is hem dus duidelijk nog niet gelukt. Had hem er toen vriendelijk op gewezen dat het een beetje raar is om mensen via deze weg te benaderen. Volgens hem lukte het via datingapps niet dus probeerde hij het zo. Heb helaas die berichten niet meer, maar heb precies dit gesprek op Reddit ook vaker voorbij zien komen.
Heb een Levi’s spijkerjasje gekocht op vinted bij een Franse verkoopster met vrijwel allemaal 5 sterren. Heb ik het jasje binnen zit er op de mouw twee beschadigingen met gaatjes erin. Stond natuurlijk niks van in de tekst. Als ik kijk op de foto’s en heel goed inzoom zie ik het. Natuurlijk word er gezegd dat ze het vooraf niet wist, zo stom weer
Ik een blouse met gaatjes die zogezegd nieuw zonder kaartjes was. En nu moet ik dus zelf de verzendingskosten betalen om dat ding retour te sturen
het helpt nog wel eens om boos te worden en te dreigen met een slechte review als de verkoper de verzendkosten niet betaald