Ik geef dit soort mensen consequent een ster tegenwoordig met uitleg dat de omschrijving niet klopt. Ik merk echt dat 9/10 mensen het wel weten maar het niet zeggen omdat je het toch niet op eigen kosten retour gaat sturen. Ik hoop dat een negatieve review dan wel werkt
Dit staat me zo tegen aan vinted, de āklantenserviceā is vooral de verkoper die heel weinig verplichtingen heeft t.o.v. de koper.
Dat vond ze helaas niet erg 't Is gelukkig maar 4 euro, maar toch.
ah jammer
ja het principe is gewoon irritant, 4 euro weggooien terwijl iemand anders in de fout zit
Ik heb dit een keer zelf gehad met een jasje dat ik verkocht, waar een gat naast de zoom van de mouw bleek te zitten. Had het echt niet gezien en ik voelde me echt zo ontzettend rot toen ze me een bericht stuurde!
Ik heb toen gezegd dat ze een refund kreeg en hem mocht houden, ze vroeg verder niet om de verzendkosten terug. Het was best een duur/mooi ding, dus ze wilde hem gaan laten repareren.
Ja dat is normaal toch, heb ik ook wel eens gehad en dan los je dat gewoon zo op
Zo hatelijk die liegende mensen
Het perfecte topje gekocht, verstuurd ze het niet⦠morgen is de laatste dag maar verwacht met 5 mei geen wonder⦠zag natuurlijk pas net dat de laatste 3 bestellingen niet zijn afgerond - na 300 (!) goeie bestellingen. Heb ik weeeeeer
Vervelend maar misschien is er wel echt iets aan de hand met de verkoper. Best typisch om na 300 goede bestellingen opeens niet meer te verzenden.
Ja dat zou kunnen⦠maar er staat wel regelmatig ālaatst gezien X uur geledenā.
Berichtje sturen? Dat overweeg ik nu ook bij iemand met laatst gezien een maand geleden na allemaal slechte auto-reviews.
En ook even een random vraag tussendoor: is de homepage bij jullie ook opeens anders? Eerst kreeg ik altijd mijn favorieten te zien wat handig was om dan zo nu en dan weer uit te dunnen maar nu allemaal de meest (lijkt wel gesponsorde?) random dingen op mijn homepage. Geef me mijn oude vertrouwde feed weer terug
Ja same. Heel irritant!
Is weer terug! Misschien was het een bug maar dacht, laat je even weten
Dafuq is up met Vinted, ik heb nu al 3 mensen in mijn inbox die āmijn sloffen willen kopenā en anders mijn gebruikte sokken. De sloffen staan niet te koop en staan op 1 outfit foto echt heel subtiel nog net zichtbaar. Ga eens weg joh
Voor een goed bedrag mogen ze van mij alles hebben.
Ik had iets op Vinted als favoriet aangemerkt. Nu wil ik het kopen, maar het staat niet meer tussen mijn favorieten. Kan het zijn dat die verkoper dan op vakantie is ofzo, of het item offline heeft gehaald?
Jammer dat ik ook nergens kan terugvinden wie de verkoper ook alweer was anders kon ik haar een berichtje sturen om te informeren
Haha jaaa hier neem mijn slobbersokken ik koop wel nieuwe
Via app of computer? Want via computer (browser) kan ik soms nog dingen zo terugvinden in mijn geschiedenis.
Het kan zijn dat diegene zijn profiel dan op vakantiemodus staat. Het is inderdaad wel irritant dat het dan helemaal uit je lijst verdwijnt
Hmm heb het op mn telefoon gezien⦠en het staat ook niet meer tussen mn recent bekeken kledingstukken helaas.
@Zonnestraaltje ik hoop dat dat het is en dat ze snel terug komt!
Hier ook ja! Vind het heel stom, het is super onoverzichtelijk zo