Marktplaats/Vinted #2

Krijgen ze dan hun geld terug terwijl ze het zelf niet ophalen? :flushed:

1 like

Ja helaas wel

1 like

Ik heb een parfum besteld op vinted. En de laatste update is van 30 april en daar staat dat er een mogelijke onregematigheid is. En daarna geen updates meer en er zijn nog twee dagen om het binnen te krijgen. Zijn er nog mensen die dit ook hebben gehad en hun pakket wel hebben gekregen.

Ik heb deze maand vooral kwijtgeraakte pakketjes: 2 onderweg kwijt en deze week een kwijt op het ophaalpunt.

1 like

Balen hoor! Ik ga er maar vanuit dat het niet meer komt. Hopelijk krijg ik dan snel mijn geld terug.

1 like

Ik heb 2 items aan dezelfde persoon verkocht voor €55. En nu blijft het pakketje al meer dan een week ergens hangen in een hub ughhhh zo irritant

Welk vervoersbedrijf? Want ik zie ook niks gebeuren bij mijn DPD pakketje maar die van DHL naar hetzelfde punt had ik heel snel en allebei uit NL.

1 like

Met Mondial

1 like

:pleading_face: ze kan de jurk toch niet vinden…
en we zoeken weer door! :face_with_monocle::smile:

2 likes

3 bestellingen, 3 geannuleerd door de verkopers. Hallo wat doen jullie me aan.

1 like

Merken jullie verschil in wanneer je spullen uploadt? Wat is volgens jullie de beste dag en tijd?

Ik heb het gevoel dat doordeweeks in de avond het beste werkt, maar dat kan ook gewoon toeval zijn natuurlijk.

Daar geen verschil in gemerkt maar heb wel gemerkt dat ik het beste alles in 1x online kan zetten. Dus ik spaar op, dan zet ik vakantiemodus aan, en als alles erop staat haal ik die eraf. En dan ben ik meestal binnen 48 uur alles kwijt.

11 likes

Ze heeft hem toch gevonden hahahahaha

16 likes

Ik ben nu wel nieuwsgierig na al die updates. Hoe ziet de jurk eruit?

2 likes

Deze:

Precies wat ik in mijn hoofd heb, ik heb verder gezocht maar allemaal net niet :laughing:

21 likes

Rond de 20e/23e/24e werkt heel goed.

Mensen krijgen dan zorgtoeslag, stufi en/of loon.

10 likes

Pretty! :heart_eyes: :heart_eyes:

4 likes

Net een mail gekregen dat we vanaf 3 juni ook aan en van Duitse Vinted gebruikers kunnen (ver)kopen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan!

13 likes

Krijg mijn geld terug van vinted. De verkoper had mij ook al een bericht gedaan en ze gaf aan dat het pakket gestolen is door de koeriers. Naja geen idee hoe ze daarbij komt. Gelukkig geen gedoe met geld terug krijgen.

Dit heb ik nu gedaan; dus eerst vakantiemodus aanzetten, dan alles erop zetten en dan vakantiemodus eraf. Maar nu (een paar uur later) heeft alles nog steeds maar 0 views :sob: Ook als ik zoek op een merk en dan sorteer op nieuwste eerst, dan zie ik het item niet. Ja, ik heb uiteraard gecheckt of de vakantiemodus echt uitstaat. Herkent iemand dit?

1 like