Helemaal zin om in de kledingkast van allemaal hippe Berlijnse meiden te duiken
Chill! Via welke pakketdienst? Verkoper zegt dat t pakketje is kwijtgeraakt op het pakketpunt en het is boven de 20 euro en ben dus bang dat ik het niet terugkrijg.
Ik had dit laatst ook. Eerder werkte het wel met vakantiemodus aan en dan weer uit (al stond het toen wel echt twee weken op vakantiemodus). Laatste keer alleen op vakantiemodus gezet om spullen online te zetten en vervolgens amper views (paar weken later nog steeds amper). dus ik vraag me af of die items wel gezien worden .
En mijn ‘for you’ blijft ook maar hangen op kinderslippers, terwijl ik daar nooit op heb gezocht…
Via vinted was het met mondial relay
Ik heb het idee dat je beter verkoopt/koopt als je tijdje inactief bent geweest. Soms heb ik ff geen zin meer in vinted en dan raak die app een maand niet aan. Veel kleding die ik daarna er op zet wordt redelijk snel verkocht. Wanneer ik kleding er op zet als ik de app veel gebruik dan is het veel minder snel verkocht. Waarschijnlijk als er dan vakantiemodus wordt gebruikt voor een paar uur dan werkt dat hetzelfde denk ik als je er veel op zit.
Andersom met kopen ook: als ik een tijdlang inactief ben dan krijg ik in het begin nog een melding dat mijn favoriete artikel X is verkocht. Op een gegeven moment zwakt dat af en wordt er niks meer van mijn favo lijstje verkocht. Op het moment dat ik weer op Vinted zit en mijn 1e koop doe dan meteen op dezelfde dag/dagen er na worden er ineens weer artikelen verkocht van mijn lijstje. Alsof de app je dan een fomo geeft van: vlug kopen, anders wordt het verkocht! Ik vind dat heel bijzonder, alsof ze dan de artikelen van je favo lijstje verbergen voor anderen totdat jij er weer bent.
Altijd zo jammer als aantal items op Vinted supervaak gefavoriet worden, maar niemand het koopt.
Dat heb ik nu ook met een paar schoenen dat ik erop heb staan. 100+ favorieten, heel veel biedingen (waarvan ik er een paar heb geaccepteerd), maar niemand koopt ze.
Misschien zijn ze te duur, maar ik vraag er € 40 voor en op Sellpy staat hetzelfde model voor € 88, dus ik kan het nog even niet over mijn hart verkrijgen om ze te verlagen
Wow crazy, 100 likes en niemand die het koopt. Kan toch niet lang duren? Hoe lang Straat het er op?
Oh wow bij mij gaat het om 25 likes, maar bij jou inderdaad bizar dat niemand het dan nog gekocht heeft.
Een weekje nu! Heb hem al van 45 naar 40 euro verlaagd zodat iedereen die 'm heeft ge-favourite hem nog even voorbij ziet komen, maar dat heeft dus ook niet gewerkt.
Ik heb een pech streak met Vinted denk ik, eerst krijg ik een blouse met gaten in en nu een top die als “in zeer goede staat” werd beschreven maar het katoen staat stijf van het wasmiddelresidu, het zwart is grijs, de naden van de mouwen zijn afgeragd en de naden zitten vol met waspluisjes.
Waar halen mensen het lef vandaan, serieus. En daar betaal je dan € 30 voor hè.
Ik kreeg vorige week een kinderjas binnen, ongewassen, de modder zat er nog op ook zogenaamd in hele goede staat. Zo asociaal
Wat doen jullie daar dan mee?
Ik heb vandaag 2 pakketjes gekregen die niet goed zijn. 1 jurkje in de verkeerde maat en 1 paar sloffen voor mn kind die nieuw zouden zijn, maar duidelijk veelvuldig gedragen waren. Ik ga beide dus weer terug sturen, maar vind het wel shit dat ik nu weer moeite moet gaan doen en ook de verzendkosten betaal. Of vragen jullie dat dan aan de verkoper (die fout zit)?
Ik bericht ze vaak dat artikelen niet zoals omschreven zijn met foto’s en dat ik het terug wil sturen op verkoopsters kosten. Als die niet akkoord gaat schakel ik vinted in. Die win ik dan omdat artikelen niet zoals omschreven zijn. Maar meestal gaat verkoper akkoord.
Dit maar ik accepteer ook wel dat ik zelf de verzendkosten terug betaal als de verkoper dat weigert (maar dat gaat dan om duurdere items en dan ben ik gewoon blij dat het geregeld is, snap dat dat anders is met kinderkleding)
Echt zo gaar dat je niet kunt vertrouwen op zo’n “nieuw” status
En breek me de bek niet open over “heel goed” terwijl er dan gaten in zitten wat je op de foto’s kunt zien bijvoorbeeld (maar dan wel subtiel weg gedraaid maar dan kunnen ze wel zeggen achteraf ja stond er op🤡)
Waarom gebruiken steeds meer mensen AI om hun kledingstukken op een model aan te doen je hebt dan zo’n grote kans dat het kledingstuk er niet hetzelfde uit gaat zien. Ik heb ook gewoon dingen gekocht en verkocht die aan een kledinghanger hingen dus het is ook helemaal niet nodig als je gewoon normale foto’s maakt.
Mijn vriendin kwam iemand tegen die een baby had gemaakt met AI, echt super eng omdat het zo overduidelijk nep was
Ja echt mega irritant. Ze had het geadverteerd als ‘nieuw zonder prijskaartje’ en in de beschrijving stond ook nog eens dat het nieuw was. En nu zijn we in een soort discussie beland waarin ze zegt dat de nieuwprijs heel duur was, dat het maar een paar maanden gedragen is en dat ze me echt een goede deal heeft gegeven blabla. Maar I don’t care? Je hebt me iets anders gestuurd dan je hebt geadverteerd. Het is namelijk duidelijk niet nieuw.
Van de 3 pakketjes die ik kreeg waren er 2 dus tegenvallend, maar de 3e was zo’n gelukje! Superleuke zomerschoenen voor mijn dochter en nog wel volledig nieuw. Focusing on the positive dan maar!
Bij mij is dit helaas niet gelukt ondanks dat het nep artikelen waren. Waar schakel je Vinted dan in en wat zeg je dan?
Bij neem contact op en dan leg ik de situatie uit.
Oké dat werkte bij mij niet helaas! De verkoper had beloofd het later over te maken maar ging daarna liegen dat de schoenen naar rook stonken en dat ze ze moest laten reinigen. Ik rook niet