Ik heb het idee dat je beter verkoopt/koopt als je tijdje inactief bent geweest. Soms heb ik ff geen zin meer in vinted en dan raak die app een maand niet aan. Veel kleding die ik daarna er op zet wordt redelijk snel verkocht. Wanneer ik kleding er op zet als ik de app veel gebruik dan is het veel minder snel verkocht. Waarschijnlijk als er dan vakantiemodus wordt gebruikt voor een paar uur dan werkt dat hetzelfde denk ik als je er veel op zit.
Andersom met kopen ook: als ik een tijdlang inactief ben dan krijg ik in het begin nog een melding dat mijn favoriete artikel X is verkocht. Op een gegeven moment zwakt dat af en wordt er niks meer van mijn favo lijstje verkocht. Op het moment dat ik weer op Vinted zit en mijn 1e koop doe dan meteen op dezelfde dag/dagen er na worden er ineens weer artikelen verkocht van mijn lijstje. Alsof de app je dan een fomo geeft van: vlug kopen, anders wordt het verkocht! Ik vind dat heel bijzonder, alsof ze dan de artikelen van je favo lijstje verbergen voor anderen totdat jij er weer bent.