Marktplaats/Vinted #2

Gebed zonder eind dit.
Jurk was onderweg maar helaas was ik woensdag niet thuis dus kreeg bericht dat het naar een pakketpunt zou gaan.
Donderdag: bezorging uitgesteld.
Vrijdag: bezorging verhinderd, terug naar verzender!!!

Ik heb goed contacten met de verkoopster gelukkig maar wtf DHL!

3 likes

Het lijkt bijna wel alsof je hem niet mag krijgen xD heb je nog genoeg speling qua tijd en ga je opnieuw proberen met de jurk?

2 likes

Nou he, daar dacht ik ook al aan. Waarom mag ik hem niet?
Maar ik heb nog twee weken. Dat moet lukken.

1 like

HAhaah Zoveel signalen dat je m niet moet dragen
Denk dat die ongeluk gaat brengen hoor :cry:

4 likes

Ik volg dit topic enkel voor jouw jurk-saga :smile:

2 likes

De volhouder wint! :laughing:

@Keroppi :joy:

1 like

Maar waarom is de jurk niet naar een afhaalpunt gegaan? 2 pogingen en dan meteen naar verzender dat is toch niet normaal? Zelfs al was je 2 x echt niet thuis zou het toch naar een afhaalpunt moeten…

DƔt is een mysterie, het pakket ligt nu bij het landelijk sorteercentrum. Dit ging er aan vooraf:
(Blijkbaar hebben ze twee bezorgpogingenen bij mij thuis gedaan, 5 minuten na elkaar :joy:)

Pfff wat een logica…:frowning:

1 like

Iemand al eens deze optie gehad terwijl het pakketje nog geeneens opgestuurd is? Nu krijgt diegene morgen al mijn geld (+100 ekkies) terwijl het nog niet eens opgestuurd is.

Tips wat ik kan doen?

2 likes

Niet zelf gehad maar ik zou in dit geval op ā€˜ik heb een probleem’ klikken, vermoed dat je daarna ergens aan kan geven dat je het pakketje (nog) niet ontvangen hebt. Wel super vreemd, is er al wel een verzendlabel aangemaakt door de verkoper?

7 likes

Ja dat dus wel, alleen nog niet verzonden. Ze stuurde net een foto van het ingepakte pakketje.

1 like

Gewoon wachten, wordt vast wel verstuurd. Geld krijgen ze pas na 2 weken volgens mij.

2 likes

Zou ik ook doen. Zou zeker niet wachten (en dus zeggen dat het okƩ is), want dan kun je niks meer. Mocht het pakketje dan niet aankomen of niet goed zijn, krijg je geen geld terug. Zelf een keer gehad.

3 likes

Ik heb nu inderdaad toch aangegeven bij Vinted dat ik het pakket nog niet ontvangen heb en dat ik hulp nodig heb. De verkoper geeft aan dat ze het vanmiddag heeft afgeleverd (midden NL), dus no way dat het nu al op mijn bestemming is.

Hopelijk is het er morgen, ik hou het even in de gaten.

Het is een storing bij dhl. Als je naar de tracking pagina van dhl gaat zie je dat het bekend is bij hen. Ik heb het zelf ook met 3 pakketjes vandaag

1 like

Ah okƩ, ik kan de tracking niet meer zien doordat ik een probleem heb gemeld. Irritant maar dit. :sweat_smile:

Inmiddels contact gehad met Vinted en ze hebben me een tracking link gestuurd!

1 like

Ik heb eens ā€˜in de etalage’ uitgeprobeerd omdat het met 50% korting kon. En ik dacht in combi met vakantiegeld kan het misschien wat opleveren. Nou het heeft gewerkt. Ik had in de twee weken ervoor 1x iets verkocht en nu in 1 week 7x.

5 likes

Ok, pakket is weer terug bij de verkoopster. Bij de buren waarschijnlijk want ze is nu echt op vakantie!! :laughing: geen idee wanneer ze terug is dus ik geef het langzaam op dat ik deze jurk op het feest aan heb

15 likes

Pff ik heb zelf denk ik ook een beetje te goed vertrouwen gehad maar had iets via direct kopen via mp gekocht twee weken geleden, verkoper had geen doos om te verzenden dus duurde iets langer, prima. Vorige week woensdag had ie eindelijk een doos, heb niet op tijd (binnen 7 dagen dus blijkaar) bij mp gemeld dat het niet binnen 7 dagen is geleverd en nu reageert die persoon natuurlijk nergens meer op. Lekker mn geld kwijt en kan behalve aangifte niks meer doen. Verzendlabel is denk ik ook allang verlopen. Ik dacht dat de kopersbescherming hetzelfde werkte als bij vinted maar blijkbaar niet🄲

1 like