Marktplaats/Vinted #2

Huh maar verlenging moet jij als koper goedkeuren toch?

2 likes

Dacht ik ook maar ik weet zeker dat er eerst 9 juni stond en nu 11 juni

Ik heb onze oude nintendo 3ds met 14 games op MP gezet en blijkbaar is een Nintendo 3DS heel erg in trek (dus mocht je die nog hebben en er niks mee doen, dan verkopen). Ik word gek van alle berichten van bedrijven die hem wel voor de vraagprijs willen maar dan nog 10 vragen stellen of nog 4 andere foto’s willen. En dan alle andere mensen die iets bieden en ik akkoord ga maar dan niks meer laten horen.

1 like

Ik heb er ook 1 liggen! Wat voor vraagprijs had je gedaan?

1 like

Ja klopt, je kan ze modificeren en daarom zijn ze heel erg in trek.

3 likes

Ik vraag 180. Dat vind ik zelf echt hoog maar volgens MP een prijs die meer gevraagd wordt. Vooral als je 1 of meer Pokemon games hebt of Mario willen mensen echt rond die prijs betalen. Alleen nog niks concreets tot nu toe…

2 likes

Ze is thuis van vakantie, maar waar het pakket is weet ze niet :joy:

Het was dus echt mijn jurk niet…

13 likes

“Nooit gedragen, amper een uur aangehad”

:lying_face:

5 likes

Flink gefeest in dat uurtje :joy:

1 like

Like voor de update niet dat de jurk duidelijk niet voor jou bedoeld is want had 'm je wel zo gegund :frowning:

Zucht eerste Duitse koop gedaan een week geleden en hoewel ze wel online komt heeft ze nog geen verzendlabel aangemaakt. Hopelijk geen verkoopster die buiten Vinted wil handelen dan wel alleen binnen Duitsland qua versturen want verdorie als SnagTights gewoon nog deze kleur verkocht hadden we dit gezeur niet gehad!

2 likes

Bij sommige zolen gaat dit wel echt heel snel

8 likes

Ik heb een kledingstuk op Vinted verkocht. De koper heeft het pakket ontvangen en stuurt mij nu een bericht dat ze het niet past en het dus terug wilt sturen. Ze heeft niet gevraagd om de afmetingen anders had ik dit zeker aan haar doorgegeven. Ik baal hier van.

Ik kan nergens vinden of ik “verplicht” ben het pakket retour te nemen. Iemand ervaring hiermee ?

Ja je moet hem gewoon retour nemen, maar de verzendskosten zijn voor de koper. Dit kan je kiezen bij het probleem wat ze gemeld heeft.

2 likes

Ik had een pakket via Vinted verkocht en verzonden. Deze is niet opgehaald door koper, dus het pakket is retour. Maar waar gaat het retour naartoe? Naar het pakketpunt of mijn thuisadres? De track and trace doet het wel maar geeft niet aan waarnaartoe. Het invullen van postcodes helpt niet.

4 likes

Ik kreeg het toen bij mij thuisbezorgd, was 2 jaar geleden dus kan zijn dat er iets veranderd is.

1 like

Bij mij ging het terug naar het pakketpunt waar ik het had ingeleverd (vorige maand gebeurd).

2 likes

Huh dat hoeft helemaal niet. @Sawadee als er verder geen gebrek is, is dit gewoon het risico van de koper. Je bent geen kledingwinkel haha.

32 likes

Inderdaad, absoluut geen verplichting zo lang je maar netjes de maat zoals in het kledingstuk staat hebt vermeld. Je kunt de koper tegenoet komen en het op kosten van de koper terug laten sturen, maar dit is zeker geen verplichting.

3 likes

Bedankt voor de reacties! Ik ga de koper een bericht sturen dat ik het niet retour wil nemen. En dat ze het eventueel zelf weer door kan verkopen

13 likes

Ik heb een aantal dingen op marktplaats staan voor bodemprijzen omdat ik ga verhuizen en er vanaf wil, maar zoveel mensen die afspraken maken en vervolgens niet meer reageren. Graag of niet hè. Het is dat ik geen auto heb anders had ik het gewoon naar de kringloop/stort gebracht.

Of mensen waarbij je alles al rond hebt tot de conclusie komen dat ze geen vervoer hebben of dat ik te ver weg woon. Dat is toch het eerste dat je checkt?

3 likes