Ja je moet hem gewoon retour nemen, maar de verzendskosten zijn voor de koper. Dit kan je kiezen bij het probleem wat ze gemeld heeft.
Ik had een pakket via Vinted verkocht en verzonden. Deze is niet opgehaald door koper, dus het pakket is retour. Maar waar gaat het retour naartoe? Naar het pakketpunt of mijn thuisadres? De track and trace doet het wel maar geeft niet aan waarnaartoe. Het invullen van postcodes helpt niet.
Ik kreeg het toen bij mij thuisbezorgd, was 2 jaar geleden dus kan zijn dat er iets veranderd is.
Bij mij ging het terug naar het pakketpunt waar ik het had ingeleverd (vorige maand gebeurd).
Huh dat hoeft helemaal niet. @Sawadee als er verder geen gebrek is, is dit gewoon het risico van de koper. Je bent geen kledingwinkel haha.
Inderdaad, absoluut geen verplichting zo lang je maar netjes de maat zoals in het kledingstuk staat hebt vermeld. Je kunt de koper tegenoet komen en het op kosten van de koper terug laten sturen, maar dit is zeker geen verplichting.
Bedankt voor de reacties! Ik ga de koper een bericht sturen dat ik het niet retour wil nemen. En dat ze het eventueel zelf weer door kan verkopen
Ik heb een aantal dingen op marktplaats staan voor bodemprijzen omdat ik ga verhuizen en er vanaf wil, maar zoveel mensen die afspraken maken en vervolgens niet meer reageren. Graag of niet hĂš. Het is dat ik geen auto heb anders had ik het gewoon naar de kringloop/stort gebracht.
Of mensen waarbij je alles al rond hebt tot de conclusie komen dat ze geen vervoer hebben of dat ik te ver weg woon. Dat is toch het eerste dat je checkt?
Misschien kan de kringloop het ophalen. Hebben ze bij mijn meubels ook gedaan, waren er blij mee en ik ook er vanaf geholpen.
Dat is wel een goede, ik ga er naar kijken. Volgens mij doet gemeente Rotterdam ook zoiets.
Mensen op marktplaats die iets gratis willen ophalen zijn echt het allerergste ![]()
Dat had ik vernomen, dus ik dacht ik zet voor âŹ10 een fornuis erop, maar dat zijn net zo wispelturige figuren ![]()
Ja idd een serieuze prijs of kringloop laten ophalen! Heb ik een keer in Rotterdam ook gedaan, was heel fijn en ze namen alles mee.
Heb je een buurtapp? Hier worden echt de meest rare dingen (loof van wortels, set theeglazen, wandplankje) via de buurt-app aangeboden en dan zie ik 15 minuten later: âIs opgehaaldâ staan.
Oooh Duitsland is op Vinted hoor haha. Heb al verschillende gesprekken en ze beginnen gewoon klakkeloos in het Duits? Heel irritant.
En twee mogelijke kopers willen ook âbuiten het systeemâ kopen, why.
Ja, iemand stuurde mij ook berichtjes in het Duits. Dus ik stuurde Nederlands terug. Krijg ik een bericht of ik Engels wil typen. Eh ja best hoor, maar heb ook even vriendelijk op de vertaalknop gewezen.
En ze willen allemaal via PayPal, maar ik heb dan al betaald via Vinted, dus wat een gedoe.
Huh dat doen zoveel Fransen toch ook, daarvoor is die vertaalknop toch
Ik koop bijna niks meer in winkels, want ik ben heel blij met Vinted. maar nu heb ik per ongeluk een kinder zonnebril gekocht voor 60 euro. Het stond er wel duidelijk bij (in het Italiaans maar er is natuurlijk een vertaalknop) maar hij stond wel in het gedeelte dames en niet bij kinderen. Ik had het bambina in de advertentie niet zo letterlijk genomen en dacht ja meisjes vrouw roze ik snap wat je bedoelt. Maar het is letterlijk een kinder brilletje
Baal er eigenlijk wel van want mân kind laat ik niet met een ChloĂ© zonnebril lopen (nog).
Ik zal hem maar voor dr bewaren voor als ze wat groter is
Zojuist heel impulsief en veel te snel een Longchamp Pliage mini gekocht, laten we hopen dat ik niet opgelicht ben. ![]()
Edit: oke ik vertrouwde het toch niet en heb de koop geannuleerd.
Gewoon terugsturen, die had in de juiste categorie moeten staan