Marktplaats/Vinted #2

En ik maar denken dat Hollanders billig zijn haha

Billig is goedkoop, niet zuinig

1 like

Oh ik herken dit niet eigenlijk, heb al veel dingen verkocht aan Duitsers gewoon via Vinted en ze dingen ook niet zoveel af als Fransen haha

1 like

Word helemaal onzeker van de Duitse Vinted-gebruikers. Hele lappen tekst in omschrijving en dat je eerst contact op moet nemen :-/ ik wil gewoon kopen en klaar

2 likes

Uggh ik heb nu de hele tijd kinderkleding op mn voorpagina terwijl ik geen kinderen heb, en ik kom er niet van affff. Irritant algoritme soms haha. Zal wel weer ergens iets aangeklikt hebben :sweat_smile:

Ik heb van de week een pakketje verstuurd met een dpd label via vinted, en nu krijg ik een melding dat het aangekomen is, maar op hetzelfde pakketpunt. Het had naar frankrijk gemoeten dus die persoon kan het nu niet ophalen. Ik zeg “volgens mij is er iets fout gegaan, dit is het pakketpunt waar ik het heb ingeleverd” en nu zegt de koper “hoi ik wil de koop annuleren maar wil jij dat doen?” :woman_shrugging:t2:

Weet ff niet wat nu te doen, de aangeboden hulp oplossingen zijn ook allemaal niet van toepassing. Ik ga ook maar even langs dat pakketpunt vanmiddag.

1 like

Als je annuleert als in dat jullie samen hiermee eens zijn krijgen jullie allebei geen 1 ster review.

Kan trouwens ook een error van/bij DPD zijn want had ook een Duits pakketje wat opeens opgehaald kon worden na een week bij hetzelfde punt waar zij had verstuurd. Toch ging de volgende werk?dag de tracking toch updaten met dat-ie nu toch langzaam hierheen aan het komen is.

Dat contact opnemen is vooral weer dat ze niet via het platform willen (ver)kopen of willen kijken wat jij ervoor geeft a la Depop. In beide gevallen: dan niet joh!

1 like

Hmm dan toch maar even afwachten. Ik kan overigens niet annuleren want die optie is er nu niet bij mij. Het pakketje is immers al verzonden.

3 likes

Als je wat dingen liked die wél je smaak zijn, verandert het best snel naar leuke dingen is mijn ervaring haha

1 like

Ik was te laat met een pakketje ophalen, dus deze is terug gestuurd. Nu haalt de verkoopster het pakketje ook niet op en is de transactie gepauzeerd. Wat gebeurt er dan nu?

Heb het ook weleens gehad maar was dan gewoon een systeemdingetje van DPD. Wel meer gedoe om te weten wanneer het opgehaald kan worden, maar via de track code/klikding kan diegene het wel zien

1 like

Haha ja meestal wel, hoewel ik tot nu toe drie zeer hardnekkige dingen heb ontdekt om weer van af te komen:

1. Zwemkleding
  2. Sleehakken
  3. Kinderkleding

Duurt dan echt eeuwen voor je front page weer normaal is :joy:

“Transactie gepauzeerd”

Sinds 6 juni is de status van mijn retour gezonden nooit ontvangen jurk “gepauzeerd”
28 mei zou het pakket weer bij de verkoopster zijn afgeleverd maar ze kan het dus niet vinden.
Een week geleden vroeg ik nog of het pakket misschien bij haar afleverpunt ligt, maar ze reageert niet meer op me.

Ik kan geen contact zoeken met vinted, er staat dat zij weer contact opnemen.

Wat moet ik hier nu mee? Iemand hier ervaring mee en weet dat ik uiteindelijk mijn geld weer terug krijg??

1 like

Even dacht ik dat je kwam posten dat je de jurk op magische wijze toch had ontvangen :laughing:

8 likes

Pffff i wish

4 likes

Zo, schoenen! Ik heb twee avonden naar sandaaltjes met lage hak gezocht en krijg al twee weken NIKS anders meer. Af en toe een verdwaald kinder item, meisjes ook nog terwijl ik een zoon heb.

1 like

Is bij vinted het tabblad met vergelijkbare artikelen verdwenen of is het verplaatst naar een andere plek in de app? Ik vond dat altijd wel handig als iets net al verkocht was maar iemand anders bood hetzelfde artikel aan, dat je dat dan meteen kon zien

1 like

ja het was laatst ook weg, toen was het opeens weer terug en nu weer weg.
sorry dit is geen antwoord:P

1 like

Viel mij vandaag ook op, heel jammer! Hoop dat ze het weer terugbrengen

2 likes

Bij mij staat ie nog helemaal onderaan de pagina