Ik heb inmiddels al wel 2 andere goede reviews hoor (en een andere die automatisch gaat komen), dit was toevallig mijn eerste bestelling waar iets meer vertraging op zat. Maar thanks voor je perspectief, ik denk dat je gelijk hebt! Het voelt voor mij een beetje dubbel want het is wel echt het beleid van Vinted dat je zelf verzendkosten betaalt als je een retour wil sturen, dus daar teken je als koper in principe wel voor. Op reddit zijn mensen om die reden ook vaak tegen partial refunds en verzendkosten voor kopers betalen, ook al benoemen ze wel vaak dat het beleid oneerlijk is.
Ik zat hier specifiek in de stress omdat ik dacht dat er veel meer tijdsdruk was, daarom vond ik het heel irritant dat ze niet op mijn vragen reageerde (ook niet met dat ze het te druk had of fijn dat je ernaar gaat kijken oid), terwijl ik echt mijn best aan het doen was om erachter te komen waar het aan lag. Nu is het meer van: ik vind het nog steeds niet zo netjes, maar ik heb er ook niet echt last van. Uiteindelijk heb ik aangeboden om het bedrag van de verzendkosten te betalen, dan kan ze zelf kiezen om hem daarmee terug te sturen of toch te houden en het dan als gedeeltelijke vergoeding dient.
Je hebt natuurlijk gelijk dat het maar 5 euro is, en met die vergoeding gaat het echt helemaal nergens meer over (ben ook niet echt van plan om vinted in de toekomst voor dat soort bedragen te gebruiken), maar ik denk dat ik er juist omdat het mijn eerste pakketje was mentaal iets te veel energie in heb gestoken om het zo makkelijk te laten gaan als ik normaal wel zou doen lol