Bizar. En daarnaast kan je toch ook bepaalde verzendpartijen uitschakelen? Ik vind zelf Franse verkopers ook vervelend, vooral dat ze “nieuw zonder prijskaartje” als iets anders opvatten dan ik, heb nu al een aantal keer behoorlijk verwassen kleren gekregen die nieuw zou zijn. Helaas vind ik Franse merken voor kinderkleding wel heel leuk haha
Er zijn er echt veel die je niet kan uitzetten zoals vinted go.
Dat zou wel kunnen inderdaad. Iemand heeft iets een keer naar mij terug gestuurd. Die heeft het dan miss zelf betaald.
Nee dat kan niet helaas
Da’s goed om te weten! Ja ik had zelf gewoon eigenlijk eerst onderzoek moeten doen want ze had genoeg foto’s gepost waar ik het eigenlijk al had kunnen opmaken zelf dus ook een beetje dom van mezelf om niet beter eerst vooronderzoek te doen
Ugh ik heb vannacht tijdens een slapeloze bui een aantal impulsaankopen op Vinted gedaan en bedacht me te laat dat ik zondag voor twee weken op vakantie ga.
Zijn Duitse Vinted gebruikers een beetje chill? Ik heb iets duurs verkocht maar ik heb geen zin in gezeik achteraf
Mijn ervaringen zijn heel chill met koop en verkoop aan duitsers, eigenlijk alleen maar lieve berichtjes gehad
Het enige vervelende is soms dat ze niet via Vinted willen handelen (dan handel ik niet met jou) maar verder tot nu toe alleen maar positieve interacties gehad
Kan er niemand voor je naar een pakketpunt?
Ga ik vragen, waarschijnlijk wel, maar het gaat om drie items en ik vrees ook verschillende pakketpunten want het is een bende hier in de stad.
oh neeee dit had ik ook laatst! Voelde me ook een beetje dom toen, maar totaal niet over nagedacht dat het bij Vinted vaak een week duurt.
Gelukkig krijg je ze overal mee met enkel de code, dus ik heb een vriendin die in de buurt woont op pad gestuurd en haar een fles wijn gegeven als bedankje toen ik terugkwam.
Iemand enig idee wat de koper hiermee bedoelt?
Het is niet gekocht volgens mij, maar weet dus niet zeker. Heb al een tijdje niks op Vinted gezet, maar vooral door die Emoji van dat klosje garen ben ik nu in de war
Misschien willen ze weten waar het van gemaakt is? Hahah geen idee anders
Ik wacht nog wel even af, ze heeft nu ook andere artikelen gefavoriet. Ik dacht misschien ze maakt een ‘draadje’ dus dat ze nog bezig is ofzo?
Ik wacht anders nog even en ander vraag ik het wel gewoon aan haar haha.
Hoewel ik 'm ook niet snap vind ik 'm ergens wel grappig icm jouw forumnaam iets met Aurora en spinnewiel met een klosje garen en alles.
Wat betreft de parfum: ik heb 'm toch maar opgehaald daarna ben ik ermee naar de Douglas gegaan want als hun kassa 'm niet kon scannen dan wist ik genoeg. Gelukkig is-ie toch legit en ruikt nog prima ook. Het is blijkbaar gewoon een oude(re) uitgave qua verpakking. Scheelt toch weer zeuren
Hoe heb je dit gedaan of heeft Douglas zelfscans? hahaha
Als je een beetje slimme namaker bent genereer je gewoon dezelfde barcode online lijkt me. Daar zijn websites voor en de gemiddelde webwinkel heeft online de EAN staan dus kopieren, plakken en de barcode rolt eruit en kun je op je eigen artwork plakken.
Plus andersom: niet scannen kan ook betekenen dat het artikel oud een nieuw artikelnummer heeft gekregen, het oude artikelnummer zo lang geleden uit assortiment is gemeld dat deze inactief is en niet meer scanbaar in de winkel. Dichtgezet vanwege een recall oid.
Misschien is dit haar manier van
NIET REAGEREN!!!1!!