Vergeten erbij te zetten maar ik bedoelde inderdaad om ze uit elkaar te kunnen houden.
@Bospaadje @Quinn goed tips, thanks!
Vergeten erbij te zetten maar ik bedoelde inderdaad om ze uit elkaar te kunnen houden.
@Bospaadje @Quinn goed tips, thanks!
Ik print het wel altijd klein uit en het kan gewoon blijven zitten. Ze plakken er iets op met een barcode, dus met die QR doet/kan niemand meer iets.
Ik merk juist dat met Vinted Go je dus wel moet printen, ook al staat er een qr code op. Ik haat dat. Doe gewoon allemaal digitaal verzendlabel. Zeker als Vinted tracht zoooo duurzaam te zijn . Doe dan geen zaken met gasten als Mondial etc urglllll
Ik hoef echt nooit te printen, alleen bij Mondial Relay.
@Scottie ik zet gewoon met stift of pen op het pakketje wat erin zit of de initialen van de ontvanger.
Dan gaat het naar frankrijk. Alleen dan moet ik printen met vintedgo. Andeds niet.
Je hebt meerdere varianten bij Vinted Go: geprint label en digitale QR. Je kunt zelf als verkoper niet kiezen welke je wilt. In mijn ervaring zijn die geprinte Vinted Go labels vaak voor klanten in Spanje en Frankrijk maar weet niet of dit toeval is.
Ik plak post its op mn pakketje met product wat erin zit en naam van de ontvanger. Die haal ik er dan af bij inleveren voor verzending
Ik moet gewoon altijd mijn ID-kaart laten zien
lucky you
Ik schrijf de naam van de ontvanger op het pakketje, dan is bij het pakketpunt makkelijk om de qr code erbij te zoeken
Ik kreeg vandaag een broek binnen. Ik had een bod gedaan, maar werd afgewezen, want: de broek is echt xx bedrag waard, ik heb ‘m net gekocht en nooit aan gehad. Prima, ik vond het ook een erg mooie broek en niet overdreven duur, gekocht. Kreeg ‘m vandaag binnen. Vies/modder aan de onderkant (was uiteraard niet te zien op de foto’s) en als bonus…. 2 condooms in de broekzak ![]()
Ik heb inmiddels excuses, ja okee ze had ‘m wel 1 keer aan gehad ja ![]()
Dit snap ik echt niet? Als ik per ongeluk het miniemste vlekje zie in iets wat ik aan het inpakken ben, haal ik dat eruit. Laat staan modder aan de pijpen? Wat voor goorlap ben je dan?
Same. Ik kan me ook echt verheugen op een leuk item, je wil toch dat een ander het pakketje ook blij uitpakt
Ook echt 2e keer in een week dat ik teleurgesteld was, want begin van de week een “nieuwe” (teddy) jas die in het echt afgedragen was, losse naden aan de binnenkant en het kaartje was er met een speldje terug aan gehangen
Voor een flinke prijs, want: nieuw, kaartje er nog aan. Dat je dan echt bewust het zo op de foto zet dat je daar niks van ziet + kaartje er terug aan hangt. Haar excuus: ik kocht ‘m ook zo en was teleurgesteld, dus ik probeerde het weer precies zo door te verkopen. Nou meid, graag een retouretiket. Echt so sad. Maar goed, je wilt ook niet alles/iedereen wantrouwen, er zijn rotte appels, maar zeker ook heel veel pareltjes!
Ik geef om deze reden ook echt een slechte review als dit gebeurt. Dit is niet een vlekje die ze oprecht niet hebben gezien maar bewust mensen in de maling nemen. Als ik dit bij mensen als review zie staan koop ik er ook niet zo snel en ben ik tenminste bewust dat ‘nieuw’ geen ‘nieuw’ is
Ik heb op marktplaats autostoelhoezen verkocht, nieuw in verpakking, nu zegt diegene: ze passen toch niet op mijn auto dus wil ze retourneren aan je. Wat doen jullie dan? Ik denk namelijk: er staat duidelijk op verpakking (en advertentie en foto’s) voor welke type auto hij is dus dat had je zelf moeten kijken.
Je bent toch geen winkel? Kom nou… Had ze maar beter moeten kijken.
Dan moet diegene het zelf maar op marktplaats zetten hoor hahaha
ja dat vond ik ook en had ik ook ietwat netter verwoord maar diegene blijft volhouden hmpf
Gewoon weigeren. En zorgen dat je geen recensie invult want dan kan ze je 1 ster geven. Desnoods blokkeer je het gesprek als ze doorzeurt.
Ik heb bij een verkoper geen vintedgo als verzendoptie. Alles staat wel aan maar krijg alleen DHL te zien, die wil ik niet. Hebben jullie dit ook? Het maakt ook niet uit wat ik bij d’r wil kopen dit blijft de enige optie. Ze verkoopt vaak en zegt zelf dat het wel aan staat.
Ik heb al ff niet meer ‘s avonds besteld op Vinted, maar ik heb eerder wel regelmatig gehad dat Vinted Go/Homerr dan niet beschikbaar waren. Als ik de volgende ochtend keek kon ik weer Homerr aanklikken. Ook andersom gehad, dat mensen bij mij niet met Homerr konden bestellen, ik reserveerde de artikelen dan ff en dan kochten ze het de volgende ochtend.
Ander trucje wat soms werkt is je postcode even opnieuw invoeren, soms krijg je dan ineens meer pakketpunten in de buurt.