Marktplaats/Vinted #2

Nee de verkoopster herkende de verpakking met: vroeger was-ie inderdaad zo (hele gratis extra uitleg met hoe ik fakes kon herkennen ook) maar rond corona hebben ze het veranderd. Hij ruikt beter en blijft stukken beter dan hangen dan eentje die ik eerder via eBay had gekocht en niet hoefde terug te sturen maar wel geld terugkreeg wat ik vele malen meer sus vind. Die van eBay ruikt echt als een soort bug spray en deze is precies zoals het gratis sampeltje wat ik een paar weken eerder nog mocht krijgen vanuit een testerfles.

@Solee geen zelfscans haha ik heb gewoon een verkoopster mijn situatie uitgelegd: dit parfum is eruit maar jullie systeem kent 'm via de website nog wel en heb me helaas moeten begeven op de gray market, liever gewoon via jullie in plaats van Vinted, dus wou even kijken of jullie kassa 'm wel pakt? En dat wou ze wel doen met scannen en toen kreeg ik een gratis uitleg erbij dat dit nog de oude verpakking was etc. dus al in al heb ik er echt veel meer dan verwacht van geleerd :grin:

6 likes

Ik heb 5 dingen via Vinted verkocht die ik via Vinted Go moet versturen. Ik las hier eerder de tip om de QR codes te printen en op het pakket te plakken. Als de medewerker op het pakketpunt de sticker erop geplakt heeft, moet ik mijn QR code dan weer verwijderen of maakt dit niks uit?