Ik word helemaal gek van die Duitsers. Ze willen niks via Vinted verkopen, en hebben hele lappen tekst bij hun profiel staan met ‘ik doe niks via het systeem, betalen kan via Paypal en ik verzend alleen met DHL. En ik ben nergens aansprakelijk voor, want privepersoon en geen bedrijf etc. Jadajada’
Ik heb nu toevallig een paar dingen gezien en bij de eerste kon ik wel kopen (daar stond wel een voorkeur voor allerlei dingen beschreven, maar gok gewaagd), maar kreeg ik een reactie ik verzend liever niet via UPS (enige optie steeds voor mij uit DLD) en misschien dat ik t maandag red. Ik heb maar aangegeven dat ik dat op prijs stel en anders de verkoop annuleer.
Een andere durf ik nu niet meer te benaderen. Hele leuke winterjas gezien, maar een heel epistel op haar profiel met haar eigen regels en dat ze een heel zwaar leven heeft op het platteland en dus soms wat langer doet over verzenden (enkel via weet ik veel wat voor verzender nadat je met Paypal betaald hebt en dan minimale afname €10).
Jezus ik dacht dat Fransen moeilijk waren.
Waarom sta je überhaupt op Vinted als t allemaal zo moeilijk moet?
Grootste wens is een filter op land voor mij.