Marktplaats/Vinted #2

En de kosten om het te versturen, wat niet zo is. Wthhhh

1 like

Brrr maar wat is het ook? Lijkt wel of ze in de broek gepist heeft

1 like

Ja of gekke afscheiding ofzo? En zonder ondergoed dr broek aan gedaan😂 dacht eerder aan poep dan aan plas

2 likes

Ik denk zelf afscheiding, miss met een infectie of soa dat het zo geel kan worden?

1 like

Ik gok op oud bloed. Ranzig iig :sob:

ja en misschien dat ze het geprobeerd heeft te bleken

3 likes

Denk hier ook aan een gefaalde poging tot een bloedvlek wegwerken maar kom, dat ga je toch niet meer (door)verkopen? :frowning:

5 likes

Ik merk dat ik met periodes nog wel goed kan verkopen met dingen die nieuw (zonder kaartje) zijn en dat het ook helpt als ik meerdere dingen tegelijk online zet. Ook boosten van een artikel werkt wel redelijk goed voor m’n andere artikelen. Maar het is wel echt met periodes inderdaad, en sowieso merkdingen wel. In juli en augustus 13 dingen verkocht, net even teruggekeken. Ook wel meerdere beautydingen.

3 likes

Ik zag bij iemand dat de Optie zoeken op foto er zou zijn, maar zie dit zelf nog niet. Iemand wel?

1 like

Ik zie de optie in de zoekbalk

4 likes

Ja, ik heb dat wel finds een paar dagen.

1 like

Bij mij staat er een app update klaar!

6 likes

Heb geupdate maar zie het nog steeds niet

1 like

Wauw. Voor het eerst iemand die claimt dat mijn gestuurde artikel nep is. Het zijn Vans schoenen van een tijdje. Ze zijn volgens haar nep omdat ze niet passen zoals andere schoenen die ze van dat merk heeft. He? Ik heb gewoon een Zalando bon als ze die willen zien. Iemand enige ervaring hiermee?

Edit: heb aangegeven dat het misschien komt omdat dit Vans met een hele dikke zool zijn. Daar is ze het nu mee eens en ze wil het terugsturen, maar hallo, ze heeft al aangegeven dat ze nep zijn? Terwijl ze dat niet zijn? Kan ik daar problemen mee krijgen? Ik laat het haar maar terugsturen. Hopelijk krijg ik er verder geen gezeik mee.

Even helemaal klaar met Vinted zeg. Wat een gedoe voor een tientje

2 likes

Vinted die bon sturen Dan is het gefixt lijkt me

5 likes

Ik ook niet :sob: heb iOS

Same echt suf

3 likes

Dat mensen hier nog 50 euro voor durven te vragen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik zou het haar helemaal niet terug laten sturen. Ze heeft dan blijkbaar een miskoop gedaan, maar dat is haar probleem en dan had ze het maar gewoon via een webshop moeten kopen.

13 likes

Met terugsturen zou ik ook bang zijn dat ze al een nep paar had en dat vervolgens naar jou terugstuurt: nope. Ze verkoopt ze maar lekker door hoor.

Dat van zoeken op foto klinkt ideaal trouwens? Hopelijk dat de website via computer die feature ook krijgt want ik doe mijn Vinted en soortgelijke sites “nog” via de computer.

3 likes