Hahaha wtf, zij durft
Brutalen hebben de halve wereld
Ik heb een klacht ingediend bij Vinted. Ik verwacht er weinig van.
Edit: en automatisch bericht van Vinted dat ze er niks mee doen. Verbaast mij niks want volgens is dit net binnen de regels van Vinted.
Ik heb een offer op mijn item geaccepteerd maar vervolgens betaalt diegene niet. Kan ik het nu annuleren?
Er is namelijk nog iemand die wil kopen maar die kan ik nu niet accepteren of wel?
Zolang de gene niet op kopen heeft geklikt en betaald heeft kun je gewoon verkopen aan een ander.
Je kan zelfs meerdere biedingen accepteren en wie van hen het eerst betaald heeft het gekocht.
Edit: op vinted dan he
Vinted doet sowieso vrij weinig de laatste tijd volgens mij. Allemaal geautomatiseerd enzo.
Had deze verkoper nog niet geblokkeerd. Maar vannacht stuurde ze nog een bericht of ik nog geĆÆnteresseerd was.
Dan snap je het echt niet. Maar goed die verkoper is geblokkeerd nu
mn ouders gaan verhuizen, dus heb wat dingen voor hun op marktplaats gezet.
gelukkig ook goede ervaringen mee, maar helaas ook weer wat irritaties dat ik echt dacht hoe kun je zo zijn. zo te zien ben ik niet de enige.
mensen die bieden, maar vervolgens niet meer reageren.
mensen die niet goed lezen, en er uiteindelijk vanaf zien want is te ver weg.
mensen die een slechte review geven, omdat je aan iemand anders hebt verkocht of omdat je niet sneller reageerde (reageerde die zelfde dag nog, sommige mensen heb echt geen geduld)
Even frustratie van me āafschrijvenā: ik heb afgelopen weekend aantal dingen op Marktplaats gezet en het gaat niet zo hard als ik wil. Moet van mān grote meubels af gezien we vrijdag met een grote verbouwing starten, maar niemand wil mān spullen (misschien zegt dat ook wat haha).
Gratis ophalen maak je meer kans (als je het niet al gratis hebt staan)
Nu staat alles nog op bieden. Wacht nog heel even af (mān schoonzusje heeft hier en daar wat nepbiedingen gedaan in de hoop dat dat wat helpt haha), en anders gaat het maar weg voor gratis inderdaad. Alles beter dan dat ik het zelf naar de stort moet slepen
Een prijs neerzetten kan wel helpen, want dan hebben mensen een idee van hoeveel geld je wil vangen. Ik vind bieden zelf te veel gedoe. Geef gewoon aan hoeveel geld je ongeveer wil en dan betaal ik dat of doe ik een bod rond die prijs.
Ik bied ook nooit op Marktplaats, veel te veel gedoe.
Ik zou als je het geld kunt missen echt gratis ophalen doen, ik wil je niet afschrikken maar zelfs met gratis ophalen heb ik niet eens alles weg kunnen krijgen en moesten er dus dingen helaas weg. Mensen zitten vaak met vervoer vooral met grote meubels en met zoān korte tijd die jij hebt is dat natuurlijk irritant
Sowieso een prijs neerzetten die niet heel hoog is. Ik vind bieden ook irritant, dus die advertenties negeer ik. Daarnaast een wat uitgebreidere toelichting schrijven (waarom je weg doet > verbouwing, wat de staat is, met afmetingen erbij). En duidelijke, meerdere fotoās. Ik vind het zelf fijn als er genoeg info staat en meerdere fotoās. Dat wekt bij mij ook meteen vertrouwen op en ik hoef geen moeite te doen om extra info te vragen. Ik doe dit zelf altijd zo en recent nog binnen paar dagen 2 meubelstukken verkocht.
Ja, dat denk ik dus ook (dat alles niet op tijd weg is, zelfs met gratis). En liever gratis weg dan dat ik het nog ergens moet opslaan of zelf naar de stort moet brengen. Ik ga mān strategie toch maar aanpassen haha. Thanks!
Weggeefhoek op Facebook is misschien ook nog een optie
Op laten halen door de kringloop
Vind dat ook altijd zo vreemd!
Ah ik weet nou niet of ik te achterdochtig ben maar ik verkoop een smartwatch, nu zou er iemand 'm op komen halen maar ik vermoed dat zij aardig uit de buurt woont en ik woon super onhandig als je met de auto komt dus ik had gezegd dat het OV misschien handiger zou zijn, nu vroeg ze of ik het misschien wilde verzenden en dat zij het dan via Marktplaats betaalt. Ik vind het een beetje tricky want je weet maar nooit, daarnaast vind ik het een beetje een raar idee dat je niet eerst een smartwatch wil testen of 'ie 't überhaupt wel doet? Of ben ik te achterdochtig?
Ik verkoop ook eigenlijk nooit wat via marktplaats dus heb geen idee hoe dat betaalsysteem werkt, pff
Je krijgt gelijk je geld tenzij de koper kopersbescherming (kost extra) heeft aangezet