Jaaa idd kan handig zijn! En de meeste mensen doen natuurlijk ook niet zo raar ![]()
Huh ja. Wat suf zeg. Misschien was het een pilot?
Het was een Belg maar nu heb ik mezelf alsnog genaaid want ik zei dat dpd akkoord was want dat zat hier altijd in een normale winkel is dat punt nu blijkbaar weg en zit het ook in die onbetrouwbare fatbike winkel
. Betaald die meid nu voor niks meer verzendkosten. Gelukkig koopt ze vier dingen tegelijk.
ik heb ook geen printer maar fiets dan gewoon even naar de bieb om te printen, printje kost 10 ct! en vinted go punten die consistent niet open zijn tijdens openingstijden zou ik melden bij vinted go/homerr
Deze maand ben ik druk met verjaardagscadeautjes aan het shoppen voor een dierbare en had een paar dagen het laatste gekocht bij iemand die alleen MR aanbood. Nou ja, toch maar overstag nadat ik fysiek had bevestigd met het punt dat ze inderdaad zo’n punt zijn: sorry ik heb het geannuleerd want ik ben over 15 dagen pas thuis! … Dat ga ik niet meer redden maar zet je shit dan op vakantiemodus? ![]()
Is de datum die in de mail van Vinted Go de laatste dag waarop je het pakketje kunt ophalen of moet het de dag ervoor omdat het op die dag teruggaat? Ik heb namelijk: geen zin om erheen te fietsen vandaag.
Volgens mij de dag ervoor.

ik bel wel eens naar het pakketpunt of ze het pakket een dag kunnen vasthouden en dat is eigenlijk altijd geen probleem
Ja goeie ik ga ff bellen!
Ik vind de klantenservice van vinted echt belabberd geworden, het was al niet top maar nu is het echt helemaal 3x niks.
Ik heb eindelijk antwoord! De bestelling is geannuleerd en de koper krijgt zijn geld terug. Maarrrr als geste geven ze mij ook mijn geld terug. ![]()
Vind het allemaal maar krom maar goed als het goed is krijg ik mijn geld dus ook mijn geld terug! Heb mijn lesje ook wel geleerd.
Ik heb een vraag aan jullie, misschien ben ik hierin te pietluttig.
Ik heb een jasje gekocht op Vinted wat status “heel goed” heeft en zou nauwelijks gedragen zijn. Prijs was ook niet heel goedkoop. Nu heb ik het dus binnen gekregen, alleen zit het jasje onder de haartjes van de vulling. Zouden jullie dit melden als probleem of ben ik een zeikerd?
Op de foto’s van de verkoper is het eigenlijk niet te zien, hooguit misschien op een detail foto.
Foto’s:
Ik zou hier persoonlijk geen probleem van maken denk ik, omdat het toch een tweedehands item is en je niet kan verwachten dat het 100% nieuwstaat is (als de status “nieuw zonder kaartjes” ipv “heel goed” was geweest had ik het misschien wel gemeld trouwens).
Heb je zo’n plakrolding? Misschien dat het er heel makkelijk af gaat?
Gaat het eraf met een kledingroller of zo’n pluismachine? Dan zou ik niet zeuren, dit gebeurt soms al als je iets 1x wast.
Ik snap wel dat je dit stom vindt maar dit is ook gewoon iets dat je hebt met sommige materialen, bijvoorbeeld van merken die eigenlijk niet zulke goede kwaliteit verkopen (ook al zijn ze niet per se goedkoop). Ik denk ook niet dat Vinted hier iets aan gaat doen
Edit: ja, te pietluttig. Gewoon benieuwd trouwens, welk merk en materiaal is het? Het lijkt ook wat losser geweven vind ik en dan komen er gewoon sneller dingen door de stof heen
Ik heb onlangs iets verkocht op Vinted en ook verstuurd. En nu heeft de koper het niet opgehaald en krijgt ze gewoon haar geld terug?
Dat klopt toch niet? Ik heb ook ooit eens iets te laat opgehaald en was gewoon mijn geld kwijt.
Ik baal wel echt want kon het extra centje gebruiken en Nuja ik ben altijd blij als er iets verkichtbis.
Ik krijg het pakketje normaal wel terug
Hier net zo, alleen mijn pakketje is teruggestuurd maar ergens “verloren”. Heel gek, want ik kreeg eerst een melding dat ze het pakket wel had opgehaald 's ochtends en 's middags opeens bezwaar met dat die afhaalplek dicht was maar ook die middag werd teruggestuurd? Ik ben mn geld en mn item kwijt… echt kut.
Is idd echt kut, en krijg jij ook het geld dan niet?
En sorry maar als de koper het pakket niet ophaalt zou het toch hun verlies moeten zijn?
Ik begrijp het hè dat het soms niet lukt maar vind het zuur 🫣