Marktplaats/Vinted #2

Ja, dat is echt het nadeel van zulke jasjes. Dat gebeurt al als je er enkel naar kijkt. Veel of weinig dragen heeft daar weinig invloed op.

1 like

Haha dat jasje heb ik ook! Is echt mn alltime favo jasje :joy:đŸ©·
Mijne heeft dat overigens ook altijd al gehad, heeft niet te maken met de ‘staat’ van het jasje. Gewoon goed er af halen af en toe en lekker van genieten!

4 likes

Leuk dat je het jasje ook hebt!
Bedankt, ook de rest met reageren om het in perspectief te plaatsen :slight_smile:

Heeft een van jullie wel eens problemen gehad met uitbetalen op Vinted , en hoe is dit toen opgelost?

Ik heb inmiddels €220 op mijn account staan maar ik blijf steeds de melding krijgen :
Wij kunnen je bank rekening niet verifiëren, check je instelling.

Dit heb ik zowel via de instellingen-mijn betalingen (bank account toevoegen) als ook bij de portemonnee (uitbetalen op bankrekening)

De helpdesk chat heeft mij nog niet geholpen.
Ik krijg standaard antwoorden en het antwoord krijgen duurt lang.

Misschien heeft iemand hier een tip ?

1 like

Volgens mij moest je vorig jaar KYC’en, heb je dat gedaan? Zo niet, misschien heb je de mail daarover nog en kan je via de link uit je mail alsnog daar komen?

3 likes

Het is opgelost , ze hebben de iban gereset. En nu lukte het invoeren wel. :smile:

haha het blijft wel echt bizar hoe weinig geld je terugziet van je Sellpy verkopen.

Ik ben me hiervan bewust dus stuur alleen dingen op die ik anders naar de kringloop had gebracht, maar ik moet toch telkens een beetje lachen als ik die ‘breakdown’ zie.

image

5 likes

Je kan de prijs die ze vragen wijzigen heb ik begrepen

1 like

Klopt! Dit is de prijs die ik zelf heb ingevoerd. Maar ik vind het vooral zo grappig hoe weinig je uiteindelijk overhoudt na verkoop

2 likes

Dat is bij Appel&Ei ook zo :grimacing: heb ik overwogen maar zoveel heb ik niet om in te brengen

Bizar? De persoon die je spullen heeft uitgepakt, gecontroleerd, beschreven, gefotografeerd en verzonden, wordt waarschijnlijk nauwelijks boven minimumloon betaald.

18 likes

Ja inderdaad, als je zelf die moeite doet en het op vinted ofzo zet hou je natuurlijk ook meer over.

1 like

:sparkles: :sunflower: Ik zag al veel reviews op deze manier geschreven :smiling_face_with_three_hearts: maar de laatste drie mensen die ik gesproken heb chatten ook zo :sparkles: :hibiscus:

Wat een werk

1 like

daar krijg je 40% toch? Bij Sellpy zogenaamd ook, maar dan gaan er nog andere kosten vanaf waardoor het in dit geval op 34% uitkomt.

ik heb op vinted iets verkocht en daar ook een mail van gehad maar zodra ik klik op ‘ga naar de chat’ dan krijg ik ‘Pagina bestaat niet
Het spijt ons, maar deze pagina bestaat niet meer. Wil je teruggaan en iets anders proberen?’ maar hoe kan ik dan het verzendlabel printen? Of heeft de koper dan het artikel weer geannuleerd?

2 likes

Ik kan ook niet naar de berichten pagina, dus ik denk dat er storing is

2 likes

Ahhhhhhrhrhhhhh ik heb een verkeerde Vinted bestelling ontvangen. Dan kan je denken: dat kan gebeuren maar ik vind het tering dom dat iemand pakketjes door elkaar haalt. Kleine moeite om te noteren naar wie het verzonden moet worden. En waar ik nog bozer van word is dat de verzener heel laconiek reageert, 0 keer verontschuldigingen maakt en zegt dat ik het maar moet terug sturen. Het gaat om nog geen 10 euro maar waarom wind ik me hier zo om op???:exploding_head: het was ook het tweede item dat ik ooit heb gekocht op vinted en ik ben meteen genezen

3 likes

Ik verkocht iets wat nog helemaal nieuw was voor 10 euro op Vinted (nieuwprijs 30). Ik wilde die 10 gewoon. Maar veel biedingen eronder steeds. Dus besloot de prijs te verhogen maar 12,50 en nu verkocht voor 10 :laughing:.

Oh en ik had iets voor 5 euro te koop, biedt iemand 4,99??

3 likes

Die laatste, volgens mij zijn de verzendkosten tot 5 euro goedkoper.

6 likes

Aaahh wist niet dat daar verschil in zat.

7 likes