Ja inderdaad, als je zelf die moeite doet en het op vinted ofzo zet hou je natuurlijk ook meer over.
Ik zag al veel reviews op deze manier geschreven
maar de laatste drie mensen die ik gesproken heb chatten ook zo
![]()
Wat een werk
daar krijg je 40% toch? Bij Sellpy zogenaamd ook, maar dan gaan er nog andere kosten vanaf waardoor het in dit geval op 34% uitkomt.
ik heb op vinted iets verkocht en daar ook een mail van gehad maar zodra ik klik op ‘ga naar de chat’ dan krijg ik ‘Pagina bestaat niet
Het spijt ons, maar deze pagina bestaat niet meer. Wil je teruggaan en iets anders proberen?’ maar hoe kan ik dan het verzendlabel printen? Of heeft de koper dan het artikel weer geannuleerd?
Ik kan ook niet naar de berichten pagina, dus ik denk dat er storing is…
Ahhhhhhrhrhhhhh ik heb een verkeerde Vinted bestelling ontvangen. Dan kan je denken: dat kan gebeuren maar ik vind het tering dom dat iemand pakketjes door elkaar haalt. Kleine moeite om te noteren naar wie het verzonden moet worden. En waar ik nog bozer van word is dat de verzener heel laconiek reageert, 0 keer verontschuldigingen maakt en zegt dat ik het maar moet terug sturen. Het gaat om nog geen 10 euro maar waarom wind ik me hier zo om op???
het was ook het tweede item dat ik ooit heb gekocht op vinted en ik ben meteen genezen
Ik verkocht iets wat nog helemaal nieuw was voor 10 euro op Vinted (nieuwprijs 30). Ik wilde die 10 gewoon. Maar veel biedingen eronder steeds. Dus besloot de prijs te verhogen maar 12,50 en nu verkocht voor 10
.
Oh en ik had iets voor 5 euro te koop, biedt iemand 4,99??
Die laatste, volgens mij zijn de verzendkosten tot 5 euro goedkoper.
Aaahh wist niet dat daar verschil in zat.
Ik heb een trui verkocht via Vinted die ik heb gebreid. En nu is die misschien kwijtgeraakt, het is al 2,5 week onderweg. Zou het zo jammer vinden als die verdwenen is ![]()
Ik had voor het eerst dat iemand het pakketje niet ophaalde.
Diegene (uit Spanje) kocht mijn artikel voor mijn verkoopprijs er was verder geen communicatie, toen ik zag dat het geleverd was en diegene al sinds de koop niet meer online was geweest had ik al zo’n vermoeden dat het misschien mis zou gaan. Ik nog een berichtje sturen na een paar dagen, niks, kwam ook niet meer online.
Nu heb ik het pakketje terug en moet ik het markeren als ontvangen, maar wat als ik dat niet doe? Of wacht tot de koper contact opneemt? Wat gebeurt er dan? Ik dacht dat het automatisch verwerkt zou worden nadat ik mijn pakketje had opgehaald maar ik moet dus zelf actie ondernemen. Ik ben echt geneigd om niks te doen haha. (Totdat de koper mij een bericht stuurt dan, want dan ga ik heel zuur reageren waarom ze nu wel online komen)
Mijn pakketje is in een dorp buiten mijn woonplaats geleverd terwijl er hier echt genoeg vinted go punten zitten
jammer weer
Je hebt het pakket ontvangen, dus als ontvangen markeren en het ding opnieuw te koop zetten.
Wat voor praktisch nut heeft het om te zeuren?
Heb net een mooie trui via marktplaats ‘besteld’. Als het adres wordt aangegeven, vindt ik het altijd wel grappig om te kijken waar mijn pakketje vandaan komt - in dit geval:
Wat een mooi huis zeg!!
Lijkt eerder een ambassade ofzo?
Vind het het niet heel raar om een foto van iemands huis op een openbaar forum te zetten?
Ik namelijk wel.
ach zolang het adres er niet bij staat is het gewoon een anoniem Belgisch/Frans huis toch
Niet als het anonym is. Vind het ook altijd grappig om de huizen in het Funda topic voorbij te zien komen.
Dat is wat je weet dat kan gebeuren als je je huis verkoopt en het op funda zet.
Maar als je kleding verkoopt op Vinted en dat je huis dan op een openbaar forum wordt gedeeld? Heel raar.
De verkoper heeft er voor gekozen zijn adres openbaar te zetten op marktplaats. Hij had er ook voor kunnen kiezen dit niet te doen.
Het pakket is nog niet verstuurd trouwens, dus het is nog niet bevestigd dat dit daadwerkelijk het adres is.