Ik heb een trui verkocht via Vinted die ik heb gebreid. En nu is die misschien kwijtgeraakt, het is al 2,5 week onderweg. Zou het zo jammer vinden als die verdwenen is ![]()
Ik had voor het eerst dat iemand het pakketje niet ophaalde.
Diegene (uit Spanje) kocht mijn artikel voor mijn verkoopprijs er was verder geen communicatie, toen ik zag dat het geleverd was en diegene al sinds de koop niet meer online was geweest had ik al zo’n vermoeden dat het misschien mis zou gaan. Ik nog een berichtje sturen na een paar dagen, niks, kwam ook niet meer online.
Nu heb ik het pakketje terug en moet ik het markeren als ontvangen, maar wat als ik dat niet doe? Of wacht tot de koper contact opneemt? Wat gebeurt er dan? Ik dacht dat het automatisch verwerkt zou worden nadat ik mijn pakketje had opgehaald maar ik moet dus zelf actie ondernemen. Ik ben echt geneigd om niks te doen haha. (Totdat de koper mij een bericht stuurt dan, want dan ga ik heel zuur reageren waarom ze nu wel online komen)
Mijn pakketje is in een dorp buiten mijn woonplaats geleverd terwijl er hier echt genoeg vinted go punten zitten
jammer weer
Je hebt het pakket ontvangen, dus als ontvangen markeren en het ding opnieuw te koop zetten.
Wat voor praktisch nut heeft het om te zeuren?
Heb net een mooie trui via marktplaats ‘besteld’. Als het adres wordt aangegeven, vindt ik het altijd wel grappig om te kijken waar mijn pakketje vandaan komt - in dit geval:
Wat een mooi huis zeg!!
Lijkt eerder een ambassade ofzo?
Vind het het niet heel raar om een foto van iemands huis op een openbaar forum te zetten?
Ik namelijk wel.
ach zolang het adres er niet bij staat is het gewoon een anoniem Belgisch/Frans huis toch
Niet als het anonym is. Vind het ook altijd grappig om de huizen in het Funda topic voorbij te zien komen.
Dat is wat je weet dat kan gebeuren als je je huis verkoopt en het op funda zet.
Maar als je kleding verkoopt op Vinted en dat je huis dan op een openbaar forum wordt gedeeld? Heel raar.
De verkoper heeft er voor gekozen zijn adres openbaar te zetten op marktplaats. Hij had er ook voor kunnen kiezen dit niet te doen.
Het pakket is nog niet verstuurd trouwens, dus het is nog niet bevestigd dat dit daadwerkelijk het adres is.
ah ik doe dat ook wel eens op vinted, had laatst een cavalli broek gekocht voor veel te weinig van iemand (waarschijnlijk een oudere vrouw) uit een afgelegen idyllisch italiaans dorpje ![]()
Ik gebruik de marktplaats website van het land waarin ik woon en dat is niet Nederland. Hier is het dus een beetje anders.
Begrijp trouwens niet waarom je het zo problematisch vindt als de foto van dit huis verder niet gelinkt is aan een naam van iemand. Weet jij nu van wie dat huis is?
Dat mensen je dan allemaal dingen laten opmeten en blabla en dan vervolgens sturen ze je het minimale bod. Echt sodemieter op joh.
Zegt de tracking op Vinted dat of ook als je naar de vervoerder zelf gaat met de tracking? Want DPD is forever altijd volgens Vinted slechts wacht op pakketje tot is op pakketpunt maar bij DPD zelf (of Chronopost zoals het in Frankrijk heet) kan ik het veel uitgebreider volgen altijd.
Ja… dat de verzending vertraagd is. Het had voor t laatst een update op 12 september
Het heeft geen nut behalve dat het mij een beter gevoel geeft omdat we nu quitte staan.
Het is respectloos om iets te kopen en het dan niet op te halen en nergens op te reageren. Een berichtje met excuses is het minste wat ze kunnen doen.
Jezus misschien ligt ze wel in het ziekenhuis ofzo.
De eerste boze Duitser in mijn Vinted bestaan heb ik te pakken hoor: ik vroeg heel beleefd auf deutsch om een foto van de achterkant van het parfumflesje (daar staat de batchcode indien het echt is) en kreeg me toch een uithaal dat ik gewoon op internet moet gaan kijken als ik wil weten hoe de rest van de fles er verder ziet? Dan niet ![]()