Nep dus ![]()
Haha ja overduidelijk en is nu wel verkocht. Ach ja, heb eerder wel via een andere Vintedverkoopster hetzelfde parfum gekocht want zij stuurde wel zo’n foto mee en opperde zelfs dat we ergens konden afspreken in het echt zodat ik alles kon nagaan wat ik weer het andere uiterste vond. Uiteindelijk met die vorige wel de koop doorgezet en we hebben zelfs nu nog steeds leuke gesprekken met elkaar in onze chat over van alles en nog wat ![]()
Bloedirritant, via vintend een parfum gekocht. Krrijg ik via een bericht de vraag of ik wel doorheb dat het een gebruikt parfum is. Uhms nee want dat heb je er niet bij gezet. Heb nu de koop geannuleerd in de hoop dat ik mijn geld terug krijg.
Oh ik had gisteren precies hetzelfde! Nee hoe moet ik dat weten als jij het aanbiedt onder ‘nieuw zonder prijskaartje’. Kreeg als antwoord dat de prijs dat toch wel duidelijk maakte en ik het eerst had moeten checken bij haar. Sowieso mag je volgens mij geen gebruikt parfum verkopen via vinted dus dan ga ik er ook vanuit dat het ongebruikt is.
Nou dat is ook de grootst mogelijke onzin.
Je mag inderdaad geen gebruikte parfums verkopen maar gebeurt gewoon toch. De parfums die ik zelf koop worden veelal niet meer gemaakt dus als het er goed uit ziet verder zoals een batchcode, vloeistof geen afwijkende kleur heeft, etc. neem ik het risico wel.
Hebben jullie ook last van dat de Vintedgo punten steeds niet zichtbaar zijn? Het lijkt wel steeds erger te worden, ik kan bijna nooit meer meteen iets kopen
Bij mij is het dhl punt ook nog eens hetzelfde dus dat scheelt nogal in de prijs terwijl het op dezelfde plek aankomt
Ja ik had/heb dit ook. Ik stuur nu de verkoper een berichtje of ze DHL even uit willen zetten en dan kan ik het wel kopen.
Goede tip! Ga ik proberen
Nog meer mensen geen bevestiging van verzending bij Mondial momenteel?
Mijn pakketpunt zegt al een aantal weken dat ik foto’s moet maken als ik het pakket inlever van Mondial relay omdat er blijkbaar vaker gezeur is met verzending.
Wat irritant zeg. Normaal gaat het altijd goed bij mij en krijg ik bij het pakketpunt meteen al een bevestiging maar nu is het uren later en nog niets.![]()
Worden deze dan verkocht zonder dat erbij te zetten?
Ik heb een tijd terug parfum miniaturen te koop gezet, met in de omschrijving dat ze niet geschikt zijn voor gebruik maar wel voor verzamelaars. De advertentie werd meteen verwijderd door Vinted.
Ja gewoon een foto maken van de fles plat zodat je niet kunt zien dat ‘ie niet vol is en niks vermelden. Zo heb ik een dozijn parfums verkocht. Sommige kopers stuurden eerst een bericht om te vragen hoeveel eruit was, maar vaak stuurde ik zelf een bericht naar wie het parfum likete met een lager bod en de melding dat het om een gebruikt parfum gaat.
Plaats de advertenties alleen niet hier op het forum want dan heb je waarschijnlijk last van zure mutsen die je gaan rapporteren ![]()
![]()
Nee dat staat er altijd wel bij in of in de beschrijving dan wel te zien in de foto’s. Bij twijfel, en dat is dan vooral voornamelijk om de echtheid te controleren, vraag ik altijd om meer foto’s.
@VickyViolence mocht jij weer parfums verkopen: mag ik je dan dm’en? Want jij hebt echt altijd heerlijke luchtjes als ik het parfumtopic lees ![]()
Ik ben net begonnen met aantal items verkopen. Nou heb ik een kookboek via Vinted Go verstuurd en nu is het vanaf 22 september nog steeds op dezelfde status: klaar voor verzending. En dat 3x zonder er dan iets verzonden wordt vanaf sorteercentrum. Het is gewoon naar een Nederlands adres verstuurd. Komt dit vaak voor of heb ik gewoon pech dat het pakket kwijtgeraakt is?
Bij VintedGo heb ik dit wel regelmatig!
Het valt me de laatste tijd op dat niemand meer reviews geeft. Van de laatste 8 er 6 automatisch geplaatst. Eerder gaf bijna iedereen wel een review.
Ja valt mij ook op. Ik plaats nu als verkoper ook een review bij de koper en merk dat ik dan sneller een review terugkrijg.
Ik heb het juist andersom. Een hele tijd gehad dat niemand wat achterliet. En nu bij elke verkoop een review