Das ook erg zegš„².
Maar de verkoopster snapt het niet wat ik vraag. Maarja zo krijg je de badjes nooit verkocht!
Jeetje ik snap nu wat hier steeds gezegd wordt over Franse kopers. 1000 vragen over een simpel jurkje wat voor ā¬3 op Vinted staat. Heb eigenlijk al geen zin meer om het aan deze persoon te verkopen, sowieso dat je daar gedoe mee krijgt omdat het toch niet goed is ![]()
Ik reageer er niet eens op, verkoop het dan liever nietš
Ik was daar te aardig voor, maar denk dat ik die tactiek ook maar ga gebruiken. Geen zin in gezeik voor die paar euro ![]()
Placebo?
Niet misschien de juiste bewoording maar zocht meer van: is het nou wel/niet zo dat ze aardiger reageren als je in hun taal communiceert? En ik heb geen manier om te controleren of dat maar lijkt of dan wel zo is.
En ik wou mijn bericht aanpassen met een ander woord ervoor maar ipv daarvan op de delete knop gedrukt dus nee, geen dirty delete naar jou toe ook.
Ik heb via Vinted twee pakketjes verzonden via DPD, gelijk op de post gedaan maar Vinted geeft geen bevestiging
terwijl ik per mail wel het verzendbewijs heb ontvangen, hoe moeilijk kan āt zijn
Zo irri want nu zegt Vinted je hebt nog maar drie dagen om het pakket te versturen!! En mijn āVerzendt snelā badge zal nu ook wel weggaan
Pfff alles wat ik de laatste tijd via Vinted koop wordt steeds maar niet verzonden, echt kut
Je kan handmatig aangeven dat je ām hebt verstuurd toch?
Ik kan dit nergens handmatig aanvinken, ik kan alleen klikken op ādigitaal verzendlabel openenā en āverzendinstructiesā
Ik heb het zaterdag verstuurd je zou denken dat het nu wel verwerkt is
Ik verkoop iets op Marktplaats en de koper wil het direct betalen en dit weekend afhalen. Ik vind dat helemaal niet nodig, wil het prima voor hem reserveren en dan een tikkie bij afhalen. Is dat raar? Ik krijg een beetje een irritante vibe van de opdringerigheid van dit figuur.
Ik doe hier ook niet aan (vooraf betalen). Veel te veel gedoe met mensen die soms niet komen opdagen. Mensen met rare vibes kap ik af.
Nee hoor, is helemaal niet raar. Heb laatst nog iets afgehaald en betaald met tikkie.
Als je een rare vibe krijgt: altijd naar je intuĆÆtie luisteren.
Ik zou zeggen jij verkoopt het dus een geĆÆnteresseerde kan zoveel willen, als jij de kriebels krijgt van dit gedram dan niet aan beginnen
Huh, dan betalen mensen vooraf voor hun artikel maar ze komen het niet ophalen? Bij mij zouden ze echt pech hebben
Maak maar een nieuwe afspraak wanneer het mij uitkomt. Gekocht is gekocht, ik doe niet aan refunds.
Ja, bizar genoeg komt dat voor. Ik ben een tijdje heel actief geweest op Marktplaats met āalleen ophalenā. Soms wordt op het laatste moment na een betaling nog geprobeerd de afspraak te verzetten, maar niet eens altijd. Heel irritant, dan ben ik er al klaar mee. Ben daarom snel gestopt met direct mijn volledige adres te delen. Huisnummer komt last minute.
Maar als ze al betaald hebben dan hebben ze toch zelf een probleem? Ik deel zelf ook nooit mijn huisnummer. Gelukkig woon ik in een flat en dan spreek ik gewoon beneden af. Maar als mensen al betaald hebben krijgen ze dat geld van mij niet terug en mogen ze in mijn tijd een nieuwe afspraak maken.
(al moet ik zeggen dat het me nog nooit overkomen is dus ik snap de situatie ook niet goed. Betaald is betaald en kom het maar ophalen in mijn eigen vrije tijd)
Ja eens, dat is ook hun probleem. Het ding is meer dat ik dan gewoon geen zin meer heb in die koper. Dan niet hoor.
Blijf sowieso niet speciaal voor Marktplaats thuis of zo. Kom maar ophalen als ik toch een thuiswerkdag heb.