Marktplaats/Vinted #2

Ik vrees van niet want ik zoek een knikkerbaan van die magnetische tegels en dat is nou precies van dat speelgoed dat mensen járen gebruiken :joy:

Mss is dat wel het probleem hoor bij dit tweedehands zoeken. Ik word alleen zo naar van al die kinderspullen die maar nieuw gekocht worden, zou echt graag iets tweedehands vinden.

3 likes

Ja dat heb ik ook. En ook al die speelgoedadvertenties waar je plat mee wordt gegooid voor Sinterklaas etc. Ik heb ook altijd het idee dat iedereen elkaar alleen maar gek maakt met meer en meer spullen kopen. Dat zie je hier op het forum ook goed met bepaalde aankopen vind ik.
Maar goed, succes met zoeken!

4 likes

Ja heel storend! Ik snap ook niet dat MP daar niks aan doet. In sommige categorieën is het echt bijna niet meer te doen om de advertenties van “gewone” mensen te vinden door al die domme bedrijfjes met hun nieuwe meuk.

5 likes

Ik las hier een keer de tip om te filteren op aangeboden sinds: een week (oid) en daar filter je heel veel stomme advertenties mee weg!

2 likes

Ik filter altijd bij conditie “ nieuw” er uit.

Bij ons worden dat soort dingen ook regelmatig aangeboden in de buurtapp

7 likes

Ik heb nu letterlijk in een maand tijd twee dingen die aankomen VOL GATEN en uiteraard wil ik dit niet hebben en krijgt ik het retour. Beiden op mijn eigen kosten en Vinted doet hier niks aan? Ik moet dus opdraaien voor hun shit door a) heen- en weer gelul met de koper B) verpakken c) naar pakketpunt brengen D) voor de kosten op te draaien.

Kan dit niet anders?

3 likes

Ik heb iets gekocht via Vinted maar de verkoper kan het niet meer vinden. Ze vraagt of ik de bestelling kan annuleren. Maakt het nog uit of ik dat doe of de verkoper?

Ja dan krijg jij een negatieve review. Je kan het beter haar laten annuleren.

6 likes

Volgens mij kun je ook zelf annuleren en aangeven dat het in overleg met de verkoper is. Dan komt er geen negatieve review, heb dit laatst zelf ook gedaan.

7 likes

Ik dacht dat ik een pakket verzonden had maar hij ligt hier nog. Ik heb per ongeluk op “Ik bevestig dat ik dit pakket verzonden heb” geklikt, meeega dom. Kan ik dit nog terugdraaien of moet ik de koop annuleren en opnieuw laten kopen?

Alsnog als de wiedeweerga verzenden?

3 likes

Ik kan de code niet meer openen om te verzenden. Heb het nu in overleg met de koper geannuleerd en opnieuw geüpload

1 like

Haha, ik heb me een leuke. Ik heb 3 folieballonnen van MeriMeri verkocht voor €2,- aan een Fransoos. In verpakking die nog dicht was. Nu krijg ik terug dat ze een vreemde geur hebben en ze ze niet kan houden… Wat moet ik hier nu weer mee?! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ik zou zeggen dat ze ze terug mag sturen op dr eigen kosten. Das waarsch duurder dan die ballon en dan taait ze wel af.

8 likes

Ik heb iets gekocht op vinted en gekozen voor DHL thuis bezorgen maar ik kreeg gisteren opeens een mailtje van Peddler dat ze mij gemist hebben etc. En het ordernummer klopt met het vinted pakket. Maar ik heb nog nooit van Peddler gehoord?

Hoop dat het snel wordt bezorgd

Ik had van de week iets dat met Dragonfly werd bezorgd, ook nog nooit van gehoord (zou ook met DHL komen) maar die waren er wel gewoon in het beloofde tijdvak. Dus hopelijk komt het bij jou ook goed

Ik heb een pakket via Vinted verstuurd met DHL, maar die ligt nu al +10 dagen op het sorteercentrum volgens de track en trace. Dus ik heb contact opgenomen met DHL en die geeft aan dat het al bezorgd is in de pakketautomaat en dat de koper haar mail moet afwachten. Die mail gaat vast niet komen en het pakket zal weer naar mij toegestuurd worden vrees ik.

Iemand dit al eens eerder gehad? Die meid die het gekocht heeft doet ook niet echt moeite. Die vraagt de hele tijd aan mij of ik al iets meer weet. Ja hallo, we kunnen ook even samenwerken.

2 likes

Gebeurt zo vaak dat pakketjes blijven hangen en dan ineens toch aankomen toch?

Met Mondial en VG vaak ja, maar DHL is bij mij altijd 1 dag onderweg en dan afgeleverd. :sweat_smile:

1 like

Iemand heeft een pakketje niet opgehaald en dan komt het weer terug en hoeft diegene ook niet te betalen? Is daar wat tegen te doen?

1 like