Alsnog als de wiedeweerga verzenden?
Ik kan de code niet meer openen om te verzenden. Heb het nu in overleg met de koper geannuleerd en opnieuw geüpload
Haha, ik heb me een leuke. Ik heb 3 folieballonnen van MeriMeri verkocht voor €2,- aan een Fransoos. In verpakking die nog dicht was. Nu krijg ik terug dat ze een vreemde geur hebben en ze ze niet kan houden… Wat moet ik hier nu weer mee?! ![]()
Ik zou zeggen dat ze ze terug mag sturen op dr eigen kosten. Das waarsch duurder dan die ballon en dan taait ze wel af.
Ik heb iets gekocht op vinted en gekozen voor DHL thuis bezorgen maar ik kreeg gisteren opeens een mailtje van Peddler dat ze mij gemist hebben etc. En het ordernummer klopt met het vinted pakket. Maar ik heb nog nooit van Peddler gehoord?
Hoop dat het snel wordt bezorgd
Ik heb een pakket via Vinted verstuurd met DHL, maar die ligt nu al +10 dagen op het sorteercentrum volgens de track en trace. Dus ik heb contact opgenomen met DHL en die geeft aan dat het al bezorgd is in de pakketautomaat en dat de koper haar mail moet afwachten. Die mail gaat vast niet komen en het pakket zal weer naar mij toegestuurd worden vrees ik.
Iemand dit al eens eerder gehad? Die meid die het gekocht heeft doet ook niet echt moeite. Die vraagt de hele tijd aan mij of ik al iets meer weet. Ja hallo, we kunnen ook even samenwerken.
Gebeurt zo vaak dat pakketjes blijven hangen en dan ineens toch aankomen toch?
Met Mondial en VG vaak ja, maar DHL is bij mij altijd 1 dag onderweg en dan afgeleverd. ![]()
Iemand heeft een pakketje niet opgehaald en dan komt het weer terug en hoeft diegene ook niet te betalen? Is daar wat tegen te doen?
Nee hoeft die niet
Nee
Het waren eigenlijk retorische vragen om frustratie te uiten maar toch bedankt ![]()
Dit is ook een van mijn grootste vinted frustraties.
Of te gierig zijn om dhl (snel) te kiezen, maar vintedgo en dan niet ophalen omdat het te laat kwam.
Ik heb ooit eens gelezen dat DHL diensten als Peddler of zo’n andere (particulieren die h&m pakketten brengen ook, weet ff de naam niet meer) inhuurt als ze te weinig bezorgcapaciteit hebben.
Eigenlijk zou er een optie moeten zijn die je kan selecteren met “ik heb meer ophaaltijd nodig” als je het niet zou redden of iets maar als je niks laat horen gewoon 1 ster krijgt met koper heeft het pakket niet opgehaald.
ja dat zou echt fijn zijn! net zoals je uitstel kunt vragen voor versturen.
ik stuur altijd een bericht naar de verkoper en bel meestal naar het pakketpunt of ze het kunnen vasthouden, maar die zijn niet altijd bereikbaar of hebben uberhaupt een telefoon.
Die eerste optie is er al, kreeg dat de afgelopen 2 x in het ophaalmailtje als keuze.
Huh ja? Dat heb ik nooit eerder gezien. Zal ik 'ns op letten want er is een DHL pakketje die er lang dan wel moeilijk over doet en dit zou dan wel goed uit komen als optie. Niet uit petty wraak van ik moe(s)t ook lang wachten maar meer beter uitkomt qua timing hier.
Wow da’s goed om te weten thanks! Zelf maak ik graag gebruik van DHL of DPD (zelfde punt hier) maar misschien krijg ik die optie ook niet omdat het een fysiek punt met mensen is in plaats van een locker?