Ugh, deze vrouw stuurt lange epistels jongens.
Lang verhaal kort: Ze wil de jas dus heel graag houden want ze vindt hem heel mooi, maar eist dus 25 euro korting. Helemaal prima, ga ik mee akkoord. Ze wil alleen die 25 euro van mij hebben VOORDAT ze het retour naar mij cancelt. Dus ik zit zonder jas, zonder betaling én een openstaand retourproces + ik zou nog eens 25 euro aan haar betalen. In het slechtste geval van lege doos retouren naar mij: heb ik geen jas, geen betaling en haar nog eens eens 25 gegeven. 
Ik zei ik betaal jou nu een tikkie van 12,50, dan cancel jij het retour, en dan stuur je weer een tikkie van 12,50. Maar dat wil ze absoluut niet. En ze blijft er maar op hameren dat ze een Vinted Pro verkoper is en dat ze te vertrouwen is.
Ze is inmiddels in de negeerstand, dus ze zal wel versterking zoeken bij Vinted. Er hebben inmiddels al twee medewerkers vandaag meegekeken en die geven mij telkens gelijk.
Edit:
(Ik heb dus een retourproces geopend met dat zij de retourkosten moet betalen en dat wil ze absoluut niet. Als ik haar was had dat tikkie van 12,50 allang gestuurd, want dan kon ik daar eventueel de retourkosten van betalen.
)