Ah shit, ja zoiets dacht ik al. Weet ik dat ook weer voor de volgende keer; nooit meer zo’n automaat kiezen…
Heel stom, bij mij gaan ze dan gewoon naar een pakketpunt.
Ugh ik heb iemand die niet tevreden is met mijn item die ik verstuurd heb. Het gaat om een item van 200 euro. Nu heb ik aangegeven dat ze het mag terugsturen naar mij, maar wel op eigen kosten.
Nu is ze pissig en eist ze van me dat ik het betaal, want dat zijn “de voorwaarden van Vinted”.
Ze zou het wel willen houden voor een goede korting. Echt doei hoor.
Ik heb via probleem oplossen al wel aangegeven dat ze mag terugsturen op eigen kosten en nu heeft ze 7 dagen daarvoor.
Pas op dat ze het niet leeg terugstuurt! Trauma for life hier. Voor dat bedrag zeker filmen als je het openmaakt en duidelijk het label en enz in 1 take
En ook dat ze het daadwerkelijke artikel terugstuurt wat jij hebt opgestuurd en niet haar eigen afgedragen artikel en zo jouw goeie versie weet te houden. Ja heel cynisch gedacht I know maar ik heb op Reddit e.d. zulke verhalen genoeg gelezen.
@FrootLoops DPD fuckte 'm een paar dagen terug geleden hier ook met kan niet bezorgd worden maar was een pakketpunt met echte mensen. Leek nu eerder vandaag eindelijk naar de wordt bezorgd status gegaan te zijn dus we zullen zien of het pakketpunt morgen mijn pakketje heeft. In jouw geval kunnen ze nog een bezorgpoging doen naar een pakketpunt ipv zo’n kluis. DHL heeft goeie klantenservice dus je kan altijd vragen of ze dat (ook kunnen) doen?
Ze heeft het nu over 25 euro korting, dat verlies wil ik wel nemen. Alleen ik heb dus al aangegeven dat zij moet retourneren op eigen kosten en ik kan niet meer een andere optie aanklikken.
Hoe krijg ik dit weer open? ![]()
Maar waar was ze niet tevreden mee? Als ‘t niet kapot is of stinkt zou ik het gewoon negeren
Het is een leren jas van All Saints. Het (lams)leer aan de randjes van de mouwen was iets meer versleten/uitgedroogd dan dat ze had gehoopt.
Nou goed ene potje leervet is ook al gauw 20 euro als ik het zelf moet kopen, dus prima hoor. Ook geen gedoe dat ik een leeg pakketje terug kan verwachten.
Ik heb gewoon voor de tweede keer dat het zelfde artikel weer niet is opgehaald en wordt teruggestuurd. Ja hij is lang blijven liggen dus ze heeft al een ander gekocht. Vind het zo aso dat je het dan maar niet ophaalt en dus eigenlijk nog een soort bedenktijd hebt. Terwijl ik dus al 2 x moeite heb gedaan met inpakken en verzenden enzo.
Heel irritant! Ik heb nu iets vergelijkbaars. De koper zegt dat het pakketpunt gesloten is door vakantie. Zij krijgt nu haar geld terug. Ik kan alleen nergens vinden hoe dat pakket nu naar mij terugkomt. Op geld heb ik sowieso geen recht lees ik…
200 euro voor een gedragen jas van AllSaints is wel echt veel geld, mooi dat je die überhaupt verkocht hebt gekregen
Bij mij is het beide keren teruggestuurd naar het pakketpunt hier in de buurt. Vraag me af of ze dan ook de verzendkosten terugkrijgt eigenlijk, dat zou toch zijn? Want het pakket is wel helemaal verstuurd (en weer terug)
Een pot Wonder Balsam (van Dr. Martens) heb je ook voor nog geen 10 EUR en kan je heel veel leerwerk mee oppoetsen maar ze stuurt liever terug I guess? Wel balen maar hopelijk vind je uiteindelijk wel een lieve koper ervoor want die jasjes vind ik altijd wel mooi maar val buiten hun maten.
Ja, ik heb de Dalby en ik vond hem echt prachtig, maar ik heb hetzelfde helaas. Niet comfortabel gemaakt voor lange mensen. Ik heb ‘m denk ik een maandje gedragen en heeft vervolgens 4 jaar in de kast gehangen.
Even afwachten wat ze nu wil. Ik had al gekozen voor retour op eigen kosten en dat kan je niet meer annuleren.
Ooh de Dalby
die vind ik de mooiste. Balen van dat ze ook al niet werken met lang want hier is het vooral een kwestie dat ik te breed ben en met de Dalby een slim fit zal dat niet echt gaan qua fit met pasvorm dan wel comfort.
Even wel een leuke Vinted post: die verkoopster waar ik leuk contact mee had op Vinted voor, tijdens, en na een aankoop bij d’r? We hebben nu een tijdje terug zelfs nummers uitgewisseld en ook de plannen om eens samen op parfumjacht te gaan of iets anders want we blijken echt bizar veel gemeenschappelijke interesses te hebben. Zo leuk!
DHL heeft gezegd dat de bezorger een fout heeft gemaakt en dat hij/zij hier op wordt aangesproken door hun leidinggevende. Helaas zijn de pakketten al retour en kunnen ze hier niks aan doen.
Heb de Vinted verkopers gisteren hier een berichtje over gestuurd, ze hebben het wel gelezen maar reageren niet.
Can’t blame them. Maar wel balen dit.
Ugh, deze vrouw stuurt lange epistels jongens.
Lang verhaal kort: Ze wil de jas dus heel graag houden want ze vindt hem heel mooi, maar eist dus 25 euro korting. Helemaal prima, ga ik mee akkoord. Ze wil alleen die 25 euro van mij hebben VOORDAT ze het retour naar mij cancelt. Dus ik zit zonder jas, zonder betaling én een openstaand retourproces + ik zou nog eens 25 euro aan haar betalen. In het slechtste geval van lege doos retouren naar mij: heb ik geen jas, geen betaling en haar nog eens eens 25 gegeven. ![]()
Ik zei ik betaal jou nu een tikkie van 12,50, dan cancel jij het retour, en dan stuur je weer een tikkie van 12,50. Maar dat wil ze absoluut niet. En ze blijft er maar op hameren dat ze een Vinted Pro verkoper is en dat ze te vertrouwen is.
Ze is inmiddels in de negeerstand, dus ze zal wel versterking zoeken bij Vinted. Er hebben inmiddels al twee medewerkers vandaag meegekeken en die geven mij telkens gelijk.
Edit:
(Ik heb dus een retourproces geopend met dat zij de retourkosten moet betalen en dat wil ze absoluut niet. Als ik haar was had dat tikkie van 12,50 allang gestuurd, want dan kon ik daar eventueel de retourkosten van betalen.
)
Het valt me op dat er hier mensen heel vaak ingaan op dat retour gedoe, terwijl het gewoon een beetje het risico is van mensen tweedehands online kopen dat je af en toe een miskoop doet of niet goed past. Wil je dat allemaal niet dan moet je gewoon van een winkel kopen. Dus maak het jezelf niet zo lastig door op die verzoeken in te gaan.
Het ligt bij mij wel aan de reden. Even als voorbeeld, ik had een bundel van 7 artikelen voor mijn dochter gekocht. Alles met als staat heel goed. 4 van de 7 hadden vlekken die er niet meer uitgingen. Volgens het vinted beleid zouden de retourkosten voor mij zijn. Maar ik heb het de verkoopster laten betalen omdat zij de staat verkeerd heeft gemeld.
Beide verkopers gaan het opnieuw sturen ![]()