ja je koopt iets tweedehands, gebruikssporen (op grote/zichtbare gaten en vlekken na) horen daar gewoon bij.
ik ben zelf heel secuur met foto’s maken van wat ik verkoop maar als ik iets koop met een haaltje of een heel klein vlekje dat er zo uit te wassen is of for fucks sake een leren jas die gewoon wat vet nodig heeft, iets wat je sowieso moet doen om hem te onderhouden… echt normaal doen als je dan wil retourneren én je retourkosten vergoed wil hebben.
Ik denk, wat ze hieronder benoemen, het echt een verschil is of iets (al dan niet bewust) anders wordt gepresenteerd over de staat van het item.
Ik heb best vaak gehad dat iets niet past of toch tegenvalt. Dan zou ik nooit klagen. Maar ik heb ook ooit eens een item met een gat gekocht, of waar een dik doorgedrukte stempel met naam in stond. Dat had ik wel even kunnen weten, omdat het ook best prijzig was.
Ik koop wel eens items met een vlekje oid voor mn kind, of een houten speeltje dat gebruikssporen heeft. Maar ik vind het echt een groot verschil of ik dat vooraf weet of niet, en of de prijs daarnaar is aangepast.
Ik heb net iets besteld ineens betaalde ik al zonder dat ik een vervoerder heb kunnen kiezen?? Dus geeeeeen idee wanneer/waar/hoe die aan komt.
Maar je kan niet zomaar die verzoeken negeren als mensen een probleem melden bij Vinted.
ja als items echt in een andere staat aankomen dan ze gepresenteerd worden vind ik anders, omdat dat ook een van de weinige graadmeters is die je van te voren op moet geven.
Bij mij staat dan het pakketpunt aangevinkt wat ik bij de vorige bestelling heb gekozen
Nog meer mensen die problemen hebben met Vinted? Ik kan niet inloggen via de app, hij blijft maar laden. Ik kan wel inloggen via de browser van m’n laptop, heel gek
Ja ik kon niks uploaden, de app zei dat er geen foto’s bij zaten? Maar zaten er wel bij.
Na paar keer proberen lukte het wel, maar hij loopt niet helemaal soepel haha
Dit had ik van de week ook: geannuleerd en verkoper had opnieuw geüpload en toen was ik te laat want aan iemand anders verkocht ![]()
Ik moet bij Vinted ineens m’n BSN invullen? Want meer dan 30 verkopen… volgens mij was de 30e al heel lang geleden? Maar dit is dus normaal aldus Google?
Gaat per jaar volgens mij! En is normaal idd
Ik ook… ik vind dit niet prettig, met name gezien het aantal hacks en lekken van de afgelopen jaren. Ik ben echt een heel kleinschalige verkoper dus ik kan me sowieso niet voorstellen dat ik hier ooit belasting over moet betalen
Iemand tips wat ik kan doen: ik heb iets besteld bij Vinted. Dat is naar een pakketpunt gestuurd, Vintage winkeltje die willekeurig wel of niet open is. Ik ben meerder keren langs geweest maar telkes was de winkel dicht, pakketje is terug retour gegaan.
In eerste instantie reageerde de verkoopster gewoon netjes, dat ze het opnieuw zou uploaden zodat ik het alsnog kon kopen.
Maar, nu ligt het pakketje al sinds 14 oktober voor haar klaar bij een afhaapunt en ze haalt het niet op. Ze reageert ook niet meer op mijn berichten.
De bestelling is gepauzeerd, maar niet door mij.
What to do? Ik wil gewoon mn geld terug. ![]()
Meteen 4 boeken besteld die al een tijdje op mijn leeslijst stonden, wat een goede tip!
Ik denk als de verkopende partij niet binnen 48u reageert, na die pauzering, jij je geld terugkrijgt. Is er al een update?
Hoe heb je die gratis verzending gekregen? Ik moet namelijk alsnog verzendkosten betalen zie ik.
Ja same, ook als ik DHL selecteer
jammer want heb wel een paar op mijn leeslijst
Ik lees in een whatsapp groep ook dat daar meerdere meiden zijn die het niet hebben, heel gek.
Oh wat gek! Ik zie het bij elk boek dat ik wil kopen, hoef er verder niks voor te doen.