I wish ![]()
![]()
Ja, je moet dan in de app naar de categorie Boeken navigeren en dan staat taal als filteroptie in de balk boven, onder de zoekbalk!
Mijn gebeden zijn verhoord đ«¶đ»đ«¶đ»
En nu we het toch over boeken hebben, hoe irritant zijn die advertenties waarbij ze een stapel boeken op de foto zetten en dat de prijs die er bij staat per boek is en je via bericht moet laten weten welk boek je wil. Wees niet zo lui en maak gewoon losse advertenties aan.
Ik heb ruzie met een of andere kutvent op Vinted ![]()
Wat fijn! Ik zocht altijd op mân laptop dus nooit gekeken in de app.
Ik heb weleens een Duitser gerapporteerd die me vroeg om paypal te gebruiken en buiten Vinted om verder te gaan, maar Vinted vond dat er geen schending was van de voorwaarden. Vinted vindt het dus niet erg om als gratis marketplace gebruikt te worden blijkbaar.
Zo irritant, want ik wil echt nĂĂ©t buiten Vinted om dingen kopen. Ik blokkeer nu maar de verkopers die ik tegenkom waarin staat dat je eerst een bericht moet sturen alvorens te kopen (= ik wil buiten de app om handelen)
Oh nee! Wat is er gebeurd?
Vinted vind niks schending van de voorwaarden haha. Ze zijn zo laks met beleid.
Voorheen had je ook united wardrobe, die waren daar heel streng in en ook zonder dat je melding deed controleerden ze op basis van woordenofzo denk ik.
Ben daar toen geblokkeerd omdat ik schoenen had gekocht van iemand die 15min bij me vandaan bleek te wonen. We hadden woorden als âcontantâ en âophalenâ gebruikt en op basis daarvan waren ze gaan controleren. En dan kom je dus onder die verkoop percentages uitâŠ
Maar zie Vinted dat dus nie doen ![]()
Een of andere stomme Jeroen1981 wilde technische details weten van een camera maar dat is iets specifieks wat dit model niet toont. Hij geloofde dat niet ondanks mân screenshots en zei dingen als âje moet wel een beetje je best doen hĂšâ en âzo moeilijk is het toch nietâ en âlaat maar ik heb al geen interesse meerâ en toen heb ik gezegd dat hij een vervelend chagrijn was en hem geblokkeerd. Wilde zeggen dat hij een denigrerende lul is, maar gun hem ook niet dat ik door hem geband wordt.
Ik had ooit ook zoân arrogante lul die interesse had in mijn camera, belanden in een hele discussie en uiteindelijk niet meer gereageerd.
Toen kreeg ik een bod van een ander profiel en die geaccepteerd. Camera opgehaald, en kreeg daarna een bericht van dat eerste profiel âdankjewel heâ.
Had ie gewoon via een ander account een nieuw bod uitgebracht. Echt een beetje psycho.
Gatver wat een griezel! Heb je daar nog iets op gereageerd?
Oh gatver dus je hebt diegene ook gewoon gezien in je huis? ![]()
Even een ergernis, er staan zoveel dure kleren onder ââBoutique Parisienneââ op Vinted. Ik ben op zoek naar een bruine trui, maar dan kom ik allemaal nieuwe polyester zooi tegen van âŹ35. Heel irritant.
Doet me denken aan de keer dat ik mijn scooter via Marktplaats had verkocht. Er kwamen twee gasten langs, vanuit de andere kant van de land. De koper (gozer 1) bood ter plekke minder dan we hadden afgesproken, maar verder was het een prima interactie, niks geks. En tien minuten nadat ze weg waren kreeg ik van een (voor mij) onbekend marktplaats account een berichtje of mijn scooter nog te koop was. Dus ik keek op zijn account en ik weet 100% zeker dat dat gozer 2 moest zijn. Geen idee wat daar nou de bedoeling van was
dat is zonder uitzondering allemaal Chinese meuk ja. Net als âVintage Dressingâ als merk, en âBoutique indĂ©pendanteâ.
Je kan filteren op materiaal, dat is niet mega accuraat (hoeveel mensen polyestersatijn niet als âzijdeâ erop zettenâŠ) maar het filtert wel een deel van de meuk eruit.
@George ik weet niet wat voor model je zoekt maar bij de mannenkleding vind je veel (makkelijker) truien in goede stoffen. als je filtert op katoen, merinowol, wol, zijde, of kasjmier en de stofsamenstelling vraagt als er geen foto van het label is kun je aardig wat vinden! en onthoud de merken of schrijf ze ergens op als je een merk vind dat mooie materialen gebruikt, dan kan je daar nog los op zoeken ook, ook in de vrouwencategorieën.
heb vd week nog 2 100% kasjmieren truien gevonden en gekocht op deze manier.
@appelflauwte ik reageerde op jou omdat ik wilde inhaken maar was dat vergeten, maar ik wilde zeggen dat (zeker in de vrouwencategorieën, vrouwenkleding lijkt sowieso vaker van kunststof) mensen soms ook elke gebreide soort stof onder wol zetten maar dan is het 100% allerlei soorten kunsstof
heb ook wel eens na het vragen van de stofsamenstelling gezegd oh maar dat is dan geen wol zoals je wel hebt aangeklikt maar mensen hebben echt zo weinig stofkennis! diegene begreep me ook niet
Versiertruc?![]()
Uiteindelijk niet daarop gereageerd, want hij wist natuurlijk ook waar ik woonde en mijn naam (via bankrekeningnummer). Dus wilde geen verdere escalatie.
@Kauai ja! Kwam op het eerste gezicht redelijk normaal over maar dat doen wel meer gekke mannen in mijn ervaring. Dus bij de ontmoeting vermoedde ik niet iets.