Bij ons kan dat maaaar kost 1€ 🥹
Hangt van je pakketpunt af. De mijne mag je ook voor een euro inderdaad. Anders bij de bieb? Daar kost het vaak maar 10 cent.
Bij mij hebben ze labeltjes liggen voor Vintedgo, andere dingen die ze uitprinten zijn idd 1 euro
ik kan me voorstellen dat dat per pakketpunt verschilt dus ik zou ze even bellen
Ik ben echt heel lang op zoek naar een bepaalde jurk en de enige persoon die hem aanbiedt is al 3 jaar niet online geweest. Kijk echt maandelijks of ie er op staat!
Misschien berichtje sturen? Foto uploadfunctie gebruiken of je zo wel verkopers kan vinden die 'm ook hebben maar niet juist hebben gelist?
Heb al een berichtje gestuurd/de vraagprijs geboden (zodat ze een notificatie krijgt) en de foto functie gebruikt zonder succes haha.
Edit:
Het is een hele specifieke merk van Boss die van wol is gemaakt met knoopjes op de rug.
Heb je een foto? Dingen zoeken vind ik altijd leuk om te doen want misschien dat Vestaire Collective dan wel misschien eBay 'm ook wel heeft.
Misschien niet heel duidelijk maar hij heeft dus streepjes en buttons op de achterkant. Volgens mijn Zalando bestelling uit 2019 heette dit model Dabutton maar dan kan ik niks op vinden.
Edit:
Volgens mij is het niet helemaal dezelfde jurk als ik naar de mouwen kijk maar hij komt wel in de buurt door de stof en streepjes.
Tot nu toe wel uitverkocht in het bruin op een Poolse (en rest midden/oost Europa retailer) en idem ook op Amazon in het blauw gevonden. Heb ook het de interne productcode naam gevonden BO194W00001701500 net als dat het blijkbaar van de Boss Orange-lijn is.
Ik zoek verder maar misschien kan jij hier ook al wat mee ![]()
Super lief, dankjewel! Ik ga kijken wat ik kan vinden. ![]()
Voor mij zijn dit 2 compleet andere jurken?
Ah zie nu je edit.
Denken jullie er ook om hoeveel je verkoopt i.v.m. belastingdienst (DAC7)? Ik heb inmiddels 30 bestellingen verstuurd dit jaar. Weinig zin om met de inkomstenbelasting nog een deel af te moeten staan. ![]()
Oh ik lees ook dat het al vanaf 30 verkopen of meer dan €2100 geldt.
Ja ik krijg nu de hele tijd een melding van vinted dat ik mijn gegeven voor twee januari moet invullen, anders krijg ik ‘beperkingen’. Geen zin om nog meer gegevens te delen en ook geen zin belasting te betalen. Moet je sowieso betalen of als je pech hebt/extreem veel hebt verkocht?
Is een registratieverplichting, zou me er geen zorgen over maken als je geen professioneel verkoper bent.
Maar dat Vinted het doorgeeft aan de belastingdienst betekent niet dat je ook ib moet betalen he. Is gewoon een drempel, maar als particulier hoef je geen belastng te betalen tenzij je ook echt dingen inkoopt om met winst te verkopen. Staat ook gewoon op de website
Oke ik ben weer wat gerustgesteld
Thanks!
Klopt, alleen het patroon komt overeen maar de mouwen en labels zijn anders. Vind ze nog steeds beide mooi!
welke verzendmethode kun je nou het beste kiezen voor dure dingen op Vinted
DPD vergoedt als enige tot 500€ aan de verkoper als er iets gebeurt, daarna UPS iets van 90€ geloof ik? De rest allemaal max 25€