ahhh, en aan de koper? of maakt het dan minder uit? alsnog fijner dan om dpd te kiezen lijkt me
Als koper krijg je volgens mij altijd je geld terug
pffff ben echt GEOBSEDEERD door een jas maar vind m echt te duur (al is ie heel redelijk geprijsd maar blijft grote uitgave) en de verkoper wil er ook niets afhalen terwijl die al een paar maanden te koop staat ![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha vertel! Wat voor jas
Cool!!
En bah ja irritant als mensen zo stug doen. Heb ook nooit goede ervaringen gehad als ik het dan uiteindelijk toch kocht voor naar mijn mening te veel geld, dan was de staat bijvoorbeeld veel slechter dan ze zeiden of het werd niet opgestuurd (???)
Maar ik haat het ook als mensen mega laag bieden ![]()
Ga je hem alsnog kopen?
jaaaa precies door wat je zegt durf ik ook eigenlijk niet meer te kopen!!! komt idd beetje over als stug iemand…. toch bang dan dat het vies ofzo is. even twijfelen nog.
ook wel eens gehad dat een verkoper uiteindelijk toch nog met een tegenbod komt
vond overigens ook dat ik niet mega laag had geboden, van 245 heb ik eerst 195 en daarna 215 geboden…. of doe niet zo moeilijk met iets wat al lang online staat of kom met tegenbod
oké die is echt FANTASTISCH
wat kost-ie dan? Want lijkt me dat dit echt een soort erfstuk zou kunnen zijn
ja ik ben ook al flink aan het girl mathen
nu aan het kijken of ik mn kerstpakket bonnen kan omzetten in geld ergens ![]()
![]()
hahaha
Ach die 30 euro kan je ook nog wel lijen joh
Ja bedoelde ook niet dat jij mega laag bood hoor want dat wist ik niet! Wat je zegt vind ik idd netjes en echt niet laag. Het is natuurlijk best een klein verschil uiteindelijk maar ik heb m ff opgezocht en ze komt gewoon onsympathiek over en die foto’s hebben 9 pixels en dat vind ik wel risky bij zo’n jas als dit eigenlijk. Ook die tekst van “hij was heeeeeel erg duur” ja nee
ja is zo is meer dat ik nu bang ben voor de verkoper!!! hahahaha
@Monica heb je de profielfoto gezien ![]()
![]()
![]()
Sorry ![]()
Nu wel Omfg ![]()
![]()
![]()
![]()
De jas is echt cool maar ik zou nu echt skippen
Heb je trouwens op vestiaire/ebay gekeken ook? Iig ergens waar mensen uit Scandinavië ook op zitten want dan vind je hem misschien nog bij andere verkopers!
Haha wat dan?
ja door wat @Monica zegt! als ze vaak al moeilijk lijken te doen zegt het vaak ook iets over staat van product etc
of de profielfoto?
dat is dit ahhaha
oke
- doen
- niet doen
0 stemmers
Ik moest echt te hardop lachen want hahaha wtf is dat
maar nee, zou de koop niet wagen ondanks ik het (ook) een hele toffe jas vind!
Is ook een coole jas