Marktplaats/Vinted #2

ja is zo is meer dat ik nu bang ben voor de verkoper!!! hahahaha

@Monica heb je de profielfoto gezien :joy::joy::joy:

2 likes

Sorry :skull:

1 like

Nu wel Omfg :sob::sob::sob::sob:
De jas is echt cool maar ik zou nu echt skippen

3 likes

Heb je trouwens op vestiaire/ebay gekeken ook? Iig ergens waar mensen uit Scandinavië ook op zitten want dan vind je hem misschien nog bij andere verkopers!

2 likes

Haha wat dan?

ja door wat @Monica zegt! als ze vaak al moeilijk lijken te doen zegt het vaak ook iets over staat van product etc

of de profielfoto?

dat is dit ahhaha

1 like

oke

• doen
  • niet doen

0 stemmers

3 likes

Ik moest echt te hardop lachen want hahaha wtf is dat :joy: maar nee, zou de koop niet wagen ondanks ik het (ook) een hele toffe jas vind!

2 likes

Is ook een coole jas

wahahah de verkoper heeft bundelkortingen aanstaan dus kan ook een goedkoper product erbij doen en dan die 25% korting incasseren waardoor ik netto 30 eu minder voor die jas betaal :sunglasses::sunglasses: (incl troep product erbij)

maar dan word ik (terecht) geblokkeerd denk ik

8 likes

Doe het zou ik zeggen!

2 likes

wow dit is zo slim, waarom heb ik daar nooit over nagedacht.

Do it do it do it :face_in_clouds:

1 like

Probeer het gewoon :joy:

1 like

Iemand heeft schoenen van mij gekocht en ik heb ze vandaag verstuurd, heeft ze ze zelf al te koop gezet met mijn foto’s terwijl ze de schoenen nog niet eens heeft :upside_down_face: wtf?

8 likes

hahaha wat eeeeerg, stuur ff linkje dan kunnen we allemaal super slechte biedingen uitbrengen

2 likes

Hahah of vragen om meer foto’s of dat ze ze vandaag nog kan versturen :sweat_smile:

5 likes

Hahahah ze heeft alleen de achtergrond wit gemaakt, komt uit portugal Botas Novas H&M | Vinted
Ik had ze ook voor cheap erop gezet want ze waren ook cheap, nu zet ze ze veel duurder erop en denkt ze meer voor te krijgen :joy:

4 likes

hahaha maar dit gaat ze toch noooooit ervoor krijgen :joy::joy::joy:

1 like

nee ik snap er geen reet van haha

4 likes

heb 150 geboden en nu heeft ze 15 eu teruggeboden met “bedoelde je 15?” hahaha

(maar ga niet verder trollen voor ze jou slechte review gaat geven omdat ze vermoedens krijgt haha)

3 likes