Marktplaats/Vinted #2

wahahah de verkoper heeft bundelkortingen aanstaan dus kan ook een goedkoper product erbij doen en dan die 25% korting incasseren waardoor ik netto 30 eu minder voor die jas betaal :sunglasses::sunglasses: (incl troep product erbij)

maar dan word ik (terecht) geblokkeerd denk ik

8 likes

Doe het zou ik zeggen!

2 likes

wow dit is zo slim, waarom heb ik daar nooit over nagedacht.

Do it do it do it :face_in_clouds:

1 like

Probeer het gewoon :joy:

1 like

Iemand heeft schoenen van mij gekocht en ik heb ze vandaag verstuurd, heeft ze ze zelf al te koop gezet met mijn foto’s terwijl ze de schoenen nog niet eens heeft :upside_down_face: wtf?

8 likes

hahaha wat eeeeerg, stuur ff linkje dan kunnen we allemaal super slechte biedingen uitbrengen

2 likes

Hahah of vragen om meer foto’s of dat ze ze vandaag nog kan versturen :sweat_smile:

5 likes

Hahahah ze heeft alleen de achtergrond wit gemaakt, komt uit portugal Botas Novas H&M | Vinted
Ik had ze ook voor cheap erop gezet want ze waren ook cheap, nu zet ze ze veel duurder erop en denkt ze meer voor te krijgen :joy:

3 likes

hahaha maar dit gaat ze toch noooooit ervoor krijgen :joy::joy::joy:

1 like

nee ik snap er geen reet van haha

3 likes

heb 150 geboden en nu heeft ze 15 eu teruggeboden met “bedoelde je 15?” hahaha

(maar ga niet verder trollen voor ze jou slechte review gaat geven omdat ze vermoedens krijgt haha)

3 likes

Ik heb dr om foto’s van de binnenkant van de zool gevraagd maar ze is momenteel op reis en stuurt ze zodra ze terug is van de reis :joy:.

24 likes

en @Kusjessoldaat HAHAHAH I CANT

5 likes

Hahaahahahaha neeeeeeeee

1 like

Haha ik zou de koop echt cancellen als dat nog kan of anders een bod doen met het bedrag waarvoor zij ze van jou heeft gekocht

1 like

neh ik hoef die schoenen echt niet meer hoor haha

1 like

Ik had iets verkocht via Vinted, verstuurd, geld ontvangen etc. Nu krijg ik bericht dat het pakket retour naar afzender is en dat ik hem weer op kan halen. Moet ik hier nog iets mee? Als ik het ophaal heb ik het geld terug + m’n pakket? :sweat_smile:

Dan heeft de koper het niet opgehaald. Je mag dan als verkoper inderdaad het geld houden en je hebt het product weer terug.

3 likes

Huh? Ik had toen ook per ongeluk iets niet opgehaald en kreeg van Vinted mijn geld teruggestort.

1 like

Nee je krijgt als koper je geld terug, als verkoper heb je pech en moet je je product ophalen, weer verkopen en weer verzenden. Een van m’n grootste Vintedirritaties

6 likes