Ik heb dr om foto’s van de binnenkant van de zool gevraagd maar ze is momenteel op reis en stuurt ze zodra ze terug is van de reis
.
Hahaahahahaha neeeeeeeee
Haha ik zou de koop echt cancellen als dat nog kan of anders een bod doen met het bedrag waarvoor zij ze van jou heeft gekocht
neh ik hoef die schoenen echt niet meer hoor haha
Ik had iets verkocht via Vinted, verstuurd, geld ontvangen etc. Nu krijg ik bericht dat het pakket retour naar afzender is en dat ik hem weer op kan halen. Moet ik hier nog iets mee? Als ik het ophaal heb ik het geld terug + m’n pakket? ![]()
Dan heeft de koper het niet opgehaald. Je mag dan als verkoper inderdaad het geld houden en je hebt het product weer terug.
Huh? Ik had toen ook per ongeluk iets niet opgehaald en kreeg van Vinted mijn geld teruggestort.
Nee je krijgt als koper je geld terug, als verkoper heb je pech en moet je je product ophalen, weer verkopen en weer verzenden. Een van m’n grootste Vintedirritaties
als de transactie al is voltooid toch niet? dan heb je als koper gewoon pech dat je niet op tijd hebt gemeld dat je het niet hebt ontvangen
Als het pakket bij het punt is aangekomen en je haalt het niet op gaat ie weer retour. Of wat bedoel jij?
sugarbear zegt dat ze het geld ontvangen heeft dus dan is de transactie afgerond. soms gaat er of iets mis bij het pakketpunt of in het systeem van vinted waardoor je als koper de melding krijgt dat je het op hebt gehaald en als je dan niet meld dat je het niet hebt ontvangen wordt de koop binnen 2 dagen afgerond. als de koop niet afgerond is zou ze haar geld niet hebben ontvangen
Ja exact, de koop is afgerond. Automatische review ontvangen, geld staat in mn vinted portemonnee. De koper is al 2 weken niet online geweest dus gok dat er iets mis is gegaan idd.
Ohhh niet goed gelezen. Dat lijkt me dan idd dat je je geld mag houden + je product.
Rapporteren jullie AI foto’s? Ik kom er zo ontzettend veel tegen. Heb er net een gerapporteerd, maar kreeg vrijwel direct terug dat ze er niks mee gaan doen…
Heb ik wel eens gedaan, kreeg ook direcht een bericht dat ze er niets meedoen. Daarna ook niet meer gerapporteerd. Vind vinted sowieso weinig doen als je iets rapporteert.
Ik rapporteer ze altijd als ik ze tegenkom en Vinted pakt het ook 9/10 keer op!
Oke ik voel me echt dom maar hoe zien deze fotos er dan uit? Ik heb dat nog nooit gezien denk ik? Hebben jullie een voorbeeld?
Deze foto bijvoorbeeld:
En de foto erna is dan dit
Ik rapporteer het ook en meestal wordt er wel iets aan gedaan.
Deze ook, heeft ook zo’n typische AI glow. Die hand gaat ook heel bijzonder door de zak heen.
De productfoto heeft ineens een knoop extra
Thanks voor deze uitleg want wow, dat is echt goed om te weten! Ik vond de Shein/Temu als vintage aangeven of iets al een vreemde gang van zaken maar dit is ook wel bijzonder zullen we maar zeggen ![]()