Hm ja niet mijn ervaring. Ik zit in een soort ai loop van de Vinted klantenservice bot die zegt dat ze me niet gaan helpen en dit de uiteindelijke beslissing is.
Heb je het al bij dpd geprobeerd?
Jij bent de verkoper en de koper heeft dus geen artikel en jij geen geld?
Ik heb het echt al zeker 5 keer meegemaakt dat een pakketje verloren ging. De koper moet dan binnen de 2 dagen na de uiterste termijn klikken op āik heb een probleemā of zoiets, en dan krijgt dus zowel de koper als de verkoper het geld (terug).
Ja maar dat heeft zij niet gedaan. Het pakket stond 4uur na verzenden al op ontvangen. In principe haar probleem maar voelt toch lullig.
Ik heb al veel dure tassen verkocht en gelukkig is het altijd goedgekomen.
Met Mondial 1 keer een tas kwijt en toen gewoon het geld terug gehad!
ja maar dat is dan toch een andere situatie en jij bent als verkoper geen geld kwijt. en iets waar de koper zelf achteraan moet gaan bij dpd/vinted.
Ja opzich waar maar Dpd heeft het wel echt kwijt gemaakt en alleen omdat ze dat bericht niet gezien had is het nu ineens haar schuld. Komt nog bij dat een ander pakket dat gelijktijdig verzonden was ook kwijt is geraakt. Willen ze ook niet in compenseren. Bleef steeds staan op onverzonden dus koper heeft wel geld terug maar mijn spullen zijn weg. (waren twee babybroekjes van ā¬4 dus ook geen zin om er een zaak van te maken)
ja dat is wel kut hoor! maar heeft de koper zelf nog contact opgenomen met vinted en dpd? want ik neem aan dat dpd niet met droge ogen kan zeggen dat het klopt dat een pakket 4 uur na verzenden afgeleverd kan zijn.
Klinkt alsof de plaats waar je de pakjes naartoe brengt fouten maakt
Weten jullie waar je nu je totaal verkoopbedrag kan zien? Ik ben het kwijt!
Marktplaats of Vinted?
Vinted, is die optie er uberhaupt op mp?
Ja bij Marktplaats gaan alle betalingen via een betaalplatform dus dacht even dat je dat bedoelde, van Vinted weet ik niks helaas
Dit stond onder inzichten dacht ik, maar die knop zie ik niet meer.
Ik dacht dat ik het niet meer kon zien omdat ik mijn āgegeven nog niet heb bevestigā en het normaal gesproken op die plaats staat, maar als jullie het ook niet kunnen zien is het waarschijnlijk gewoon weg. Wel jammer weer.
Hoe is dit trouwens nu afgelopen?
En als iemand ook nog wou weten hoe het bij mij en een mogelijke Vinted bestie is afgelopen: we hebben uiteindelijk een keer afgesproken en daar ergens wat gegeten wat naar mijn idee best een leuke middag was allemaal maar sindsdien heb ik jammer genoeg nooit meer wat van dār vernomen.
Heb er al 2 gekocht afgelopen maand
ga nog even voor andere boeken op mn lijstje kijken
Als je van thrillers houdt: zet je filter op 0-2 euro!
Heb net een tijdje zitten scrollen voor koopjes en vooral die staan er veel op.
Weet even niet welk topic dit het beste kan, dus mag zeker verplaatst worden als t niet de juiste is.
Mijn vriend heeft een bose speaker gekocht via vinted. De verkoper heeft m al verstuurd, maar nu is mn vriend erachter gekomen dat ie waarschijnlijk nep is. Meerdere advertenties op verschillende sites gevonden met reviews die erop duiden dat het nep is. Wat zouden jullie in deze situatie doen? Aangeven bij vinted of gewoon pakket niet ophalen bij het punt? Iemand hier ervaring mee?